Tot 7 uur moeten werken? Beviel het je een beetje?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:06 schreef _Loki het volgende:
Ik ben er nog, heb wel flink wat mensen gezien met klappertanden. Eentje had het echt héél erg en die vroeg nog waar hij ijs kon krijgen ookOok iemand die wel 3x in 5 seconde had gezegd dat hij een colaatje wilde. Gruwelijk.
En ruim 25.000 bezoekers? 32.500 dus.
Ze mochten de dop niet hebben omdat ze bang waren dat ze die zouden inslikken?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:14 schreef _Loki het volgende:
Wat heeeel veel verkocht werd, waren flesjes water. Zonder dop dus ik heb blaren van de flesjes opendraaien
Fit for free 16 euro per maand onbeperkt.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:48 schreef leonie-89 het volgende:
Ik ben op zoek naar een sportschool, jaja.
Ik wil 1 tot 2 keer per week kunnen sporten (cardiofitness) op een dag/avond naar keuze voor 20/25 euro per maand.
Iemand een tip? Of heeft iemand ervaring met Indoor Action in de Boekhorstenstraat?
Goed, alleen erg drukquote:
Ja, goede sportschool, weinig op aan te merken, alleen is die wel iets duurder dan die 20/25 per maand. Voor dat bedrag is er vast nog wel iets anders te krijgen. Studeer je in Arnhem? Dan kun je eventueel nog kijken naar optie in combinatie met die studentensportkaart. Verder heb je ergens in Arnhem nog zo'n Achmea Healthcenter zitten. Dat is volgens mij een stuk goedkoper als je bij de juiste zorgverzekeraar zit.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:48 schreef leonie-89 het volgende:
Iemand een tip? Of heeft iemand ervaring met Indoor Action in de Boekhorstenstraat?
En terechtquote:Op maandag 14 februari 2011 20:08 schreef _Loki het volgende:
Hehehe.
Nee, dat nietDie uitleg heb ik ook heel veel moeten geven. Mensen gooien die dingen gewoon op de grond namelijk, en als die dop erop zit, dan blijft ie stijf als iemand erop gaan staan en dan val je nogal hard. Met de dop eraf kreukt ie in elkaar, dus val je niet.
En toen begrepen ze ineens wel dat ze niet om dopjes moesten zeuren. Hoewel heeeel veel mensen toch flink begonnen te zeuren of ik niet stiekem een dopje mee wilde geven. Rot op of zo. Niet zeuren om 4 uur 's nachts, kan ik niet hebben.
Neem nog een pilletjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:19 schreef clockcabl3 het volgende:
Alsof rockers met bier zulk fijn volk is
En water is echt ontzettend lekker aan de speed of xtcHet is wel ontzettend zuur als je 2+ euro betaalt voor een lullig flesje waar je er zo 6 van slijt
Dat gaat echt te verquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:33 schreef _Loki het volgende:
¤2,50 voor een glaasje water dus en ¤5 voor een flesje.En dan had je ook nog van die mixdrankjes voor 3 muntjes (¤7,50) :'D
Ja kan ik begrijpen! Ben je daar nu elke dag?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
Goed, alleen erg druk
Hoe gaat het met jou dan?
Tegenover de bieb zit er eenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:44 schreef tliciouz het volgende:
Weet iemand trouwens of er een carnavals winkel in Arnhem zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |