quote:
Val je op ouder?quote:
Heb je het een beetje naar je zin daar?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:23 schreef _Loki het volgende:
Oh my, ik moest vandaag werken bij vitesse tegen feynoord. Mijn god, ik sta daar zo te wachten op de bus, staat er 100m verderop een groep vitessefans te schreeuwen enzo, zo erg dat de ME erbij kwam
Oh gezellig!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:26 schreef _Loki het volgende:
Ja serieus, het was echt leuk. Leuke mensen en zo, en echt hard werken is het ook niet. Gewoon gezellig staan praten met 2 anderen waarvan eentje net terug was van d'r stage in NYC
Niets, ze snapte niet wat je bedoelde met ikea keuken bedenken.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:23 schreef _Loki het volgende:
Oh my, ik moest vandaag werken bij vitesse tegen feynoord. Mijn god, ik sta daar zo te wachten op de bus, staat er 100m verderop een groep vitessefans te schreeuwen enzo, zo erg dat de ME erbij kwam
Hoezo zouden ze jou aanvallen dan, behalve de afzet-prijzen (waar jij overigens niks aan kunt doen, dat ligt bij je meerdere)? veroorzaakt alleen maar een onnodig stadionverbod.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:13 schreef _Loki het volgende:
Dat kan zeker erger maar toen de ME ze uit elkaar haalde en die gasten allemaal mijn kant op kwamen sprinten, politiehatende leuzen roepend, kneep ik 'm toch wel even hoor.
im ok, u?quote:
mweh. Het is wel oke, betaalt goed, toffe collega's.. Het werk is alleen soms wat minder leuk.quote:
Is het zo lekker in Arnhem? Hier is het nog steeds wel bewolkt en zo, jammer genoegquote:Op maandag 7 februari 2011 13:22 schreef tliciouz het volgende:
Ik zou bijna met me tuinstoel hier voor gaan zitten, wat een weer.
Oh dat is balen, maar dat je toffe collega's hebt en dat het goed betaald maakt het toch een stuk beter!quote:Op maandag 7 februari 2011 13:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
mweh. Het is wel oke, betaalt goed, toffe collega's.. Het werk is alleen soms wat minder leuk.
Ja hier is het heerlijk, heb het raam open gezet en het zonnetje schijnt op mijn gezicht!quote:Op maandag 7 februari 2011 13:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is het zo lekker in Arnhem? Hier is het nog steeds wel bewolkt en zo, jammer genoeg
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja hier is het heerlijk, heb het raam open gezet en het zonnetje schijnt op mijn gezicht!![]()
Dat mag je vragen, maar ik geef er geen antwoord op.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dat is balen, maar dat je toffe collega's hebt en dat het goed betaald maakt het toch een stuk beter!Mag ik vragen wat je doet?
Ik had namelijk al ergens anders het een en ander gelezen, maar kwam er niet echt helemaal wijs uit.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat mag je vragen, maar ik geef er geen antwoord op.
Klopt, dat wil ik ook zo houden.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had namelijk al ergens anders het een en ander gelezen, maar kwam er niet echt helemaal wijs uit.
Waarheen gaat de reis?quote:
Ik neem me hele woonwaguh mee.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarheen gaat de reis?
Met de kemper naar Druten?
In september twee weken Sicilie en waarschijnlijk eind mei nog ergens een weekje Zweden weer.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:28 schreef tliciouz het volgende:
Ja he?We gaan rond 12 juni. Gaan jullie nog weg?
Oh lekker! Ik zit nu al op tegen het vliegen.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
In september twee weken Sicilie en waarschijnlijk eind mei nog ergens een weekje Zweden weer.
Naar Spanje vond ik al een hel. Het idee dat ik niet kan zien wie het vliegtuig bestuurd vind ik verschrikkelijk. Als ik bij iemand onbekends in de auto zit, zit ik continue op te letten.quote:
Dan zou ik geen bus nemen in Griekenlandquote:Op maandag 7 februari 2011 22:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Naar Spanje vond ik al een hel. Het idee dat ik niet kan zien wie het vliegtuig bestuurd vind ik verschrikkelijk. Als ik bij iemand onbekends in de auto zit, zit ik continue op te letten.
Dat was ik ook niet van plan. Waar we zitten is alles te voet of met de fiets te doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zou ik geen bus nemen in Griekenland
Daar heb ik met mijn 1.65 gelukkig geen last van.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:01 schreef Adelante het volgende:
Wat de boer(in) niet kent
Ik vind een paar uurtjes vliegen niet erg, mits niet in een cityhopper
Tien uur of meer vliegen is ook niet echt aangenaam met 2 meter lengte in een vliegtuig
Toch was het achteraf wel grappig hoe de chauffeur van een bus vol met 50 personen met een peuk in z'n bek de tank bijvulde.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat was ik ook niet van plan. Waar we zitten is alles te voet of met de fiets te doen.![]()
Wah, dat is echt een mooi hotel!quote:Op maandag 7 februari 2011 22:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik neem me hele woonwaguh mee.
Nee naar Kos, http://www.arke.nl/vakant(...)ad/pelagos/foto.aspx
Ik heb tot nu toe alleen maar positieve reacties gelezen. We gaan boeken bij d-reizen voor 12 dagen, dat scheelt meer dan 100 euro bij andere reisbureaus voor 10 dagen.
Dit is niet echt een geruststelling he!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch was het achteraf wel grappig hoe de chauffeur van een bus vol met 50 personen met een peuk in z'n bek de tank bijvulde.
Alleen de inhaalacties op de snelweg van Patras naar Athene zonder middenberm vond ik minder
Dat is toch ook niet erg?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:51 schreef _Loki het volgende:
[..]
Wah, dat is echt een mooi hotel!
Jammer genoeg zit ik 2 maanden op een camping kinders te entertainen, in Frankrijk, Italië, Spanje, Kroatië of Turkije.
Ik heb er ook echt heeeel veel zin in, maar het is toch een beetje fulltime werken, dus écht op vakantie kan ik dan niet. Misschien ergens maar een weekendje Disney doen of zo.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet erg?Lijkt me echt super leuk om te doen!
Oh gewoon ontwerpen via de site. Maar ontwerpen klinkt zo stom als je alleen kastjes verplaatst.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niets, ze snapte niet wat je bedoelde met ikea keuken bedenken.
Vertel...quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:44 schreef leonie-89 het volgende:
Weer terug uit het zonnige Oostenrijk in het zonnige Arnhem![]()
Erg lekker kunnen skiën, helaas ook een tragisch ongeluk gebeurd bij een andere student uit de groep
Die student is van een té hoge schans gegaan en gewoon letterlijk gelanceerd van 7m hoogte. Rug verbrijzeld en ontzettend veel letsel aan wervels en zenuwen. Hij wordt nog minstens een week slapende gehouden. Waarschijnlijk kan hij pas over twee maanden over naar een ziekenhuis in Nederland. Hij had een helm op, anders had hij het niet overleefd. Ik was er niet bij op dat moment, maar voor anderen is het echt een traumatische gebeurtenis geweest.quote:
Wat? Hier in Arnhem. Ik heb echt een zwak voor hem.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:08 schreef _Loki het volgende:
Jonge, ik zag Valerio tijdens m'n rijles met een blinde
Jezus... Kippevelquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:06 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Die student is van een té hoge schans gegaan en gewoon letterlijk gelanceerd van 7m hoogte. Rug verbrijzeld en ontzettend veel letsel aan wervels en zenuwen. Hij wordt nog minstens een week slapende gehouden. Waarschijnlijk kan hij pas over twee maanden over naar een ziekenhuis in Nederland. Hij had een helm op, anders had hij het niet overleefd. Ik was er niet bij op dat moment, maar voor anderen is het echt een traumatische gebeurtenis geweest.
Zal wel voor 'je zal het maar hebben' zijn. Laatst waren daar ook opnamen voor, in Het Dorpquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat? Hier in Arnhem. Ik heb echt een zwak voor hem.![]()
Ik zag wel een blinde vrouw door de steenstraat lopen, maar dan zonder Valerio.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:08 schreef _Loki het volgende:
Jonge, ik zag Valerio tijdens m'n rijles met een blinde
Huis of groot genoeg appartement voor mezelf, mijn zwangere vrouw (15 september uitgerekendquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:07 schreef Guppyfriend het volgende:
ohai![]()
Welkom! Wat voor huisje ga je zoeken? Voor jezelf voor vrouw/kids/hond/enz?
Ik woon zelf op de Geitenkamp (ken Arnhem voor de rest niet echt), maar het woont er wel lekker.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:50 schreef Tahiti het volgende:
Nieuw hier![]()
Aangezien ik een nogal leuke baan aangeboden heb gekregen in Arnhem, zijn we al een beetje op zoek naar een huis in die omgeving.
Ik ken Arnhem alleen van "een brug te ver" en Burgers Zoo, dus ben wel benieuwd waar in en om de stad het leuk, rustig en normaal wonen is.
Gaarne jullie hulp en advies voor een toekomstig Anrhemmernaars gezin.
Zuid is echt niet de beste kant van Arnhem. Maar daar is het wel makkelijker een betaalbaar huis te vinden en Schuytgraaf is wel een mooie wijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:04 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Huis of groot genoeg appartement voor mezelf, mijn zwangere vrouw (15 september uitgerekend) en 2 katten. Een lokale taxi chauffeur vertelde me dat zuid arnhem de "beste" kant van Arnhem is. We gaan aankomend of volgend weekend even die kant op om te kijken en een beetje rond te rijden
En jij bent ook heel erg tevreden aangaande het woongenot bij jou in de buurt? Je weet wel, weinig criminaliteit e.d.?quote:
We hadden het over de pluspunten he, niet de nadelen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef Vork het volgende:
[..]
En jij bent ook heel erg tevreden aangaande het woongenot bij jou in de buurt? Je weet wel, weinig criminaliteit e.d.?
Dat is al een goede reden om naar zuid te gaan.quote:
Als jij in Nijmegen gaat wonen is het toch ook niet ineens mooiquote:
Precies, het hangt er vooral heel erg aan wat je zoekt. En het kan zomaar zijn dat je dat in Zuid vind, ookal staat dat aangeschreven als 'mindere buurt'. Het moet ook het gevoel zijn dat je erbij hebt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:46 schreef Vork het volgende:
4 zelfs. En dan staat Geitenkamp er nog nieteens tussen.
Het hangt er ook erg vanaf waar je naar op zoek bent. wil je kopen of huren, vind je een rustige gezinnenbuurt prettig, of zoek je juist wat meer afwisseling. En je hebt hier heuvels. Dat kun je prachtig vinden, of reteirritant als je er iedere keer met de fiets op en af moet en al niet zo dol op fietsen bent.
Oh jaa, die zie ik ook wel eensquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:13 schreef clockcabl3 het volgende:
We hebben zo'n leuke zwerver die in weer en wind vuilnis op aan het rapen is.
Iedere dag?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:59 schreef voodoolady het volgende:
Oh ja in zuid wordt je auto in brand gestoken en in noord worden je ruiten ingeslagen
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:40 schreef _Loki het volgende:
Die komt hier echt niet meer wonen na al onze verhalen, die rent gillend weg
Lekkerste koffie van Arnhemquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:28 schreef kwoth het volgende:
En koffie drinken en pasta eten bij Cafè Babo aan de bovenbeekstraat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |