quote:
Val je op ouder?quote:
Heb je het een beetje naar je zin daar?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:23 schreef _Loki het volgende:
Oh my, ik moest vandaag werken bij vitesse tegen feynoord. Mijn god, ik sta daar zo te wachten op de bus, staat er 100m verderop een groep vitessefans te schreeuwen enzo, zo erg dat de ME erbij kwam
Oh gezellig!quote:Op zondag 6 februari 2011 15:26 schreef _Loki het volgende:
Ja serieus, het was echt leuk. Leuke mensen en zo, en echt hard werken is het ook niet. Gewoon gezellig staan praten met 2 anderen waarvan eentje net terug was van d'r stage in NYC
Niets, ze snapte niet wat je bedoelde met ikea keuken bedenken.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:23 schreef _Loki het volgende:
Oh my, ik moest vandaag werken bij vitesse tegen feynoord. Mijn god, ik sta daar zo te wachten op de bus, staat er 100m verderop een groep vitessefans te schreeuwen enzo, zo erg dat de ME erbij kwam
Hoezo zouden ze jou aanvallen dan, behalve de afzet-prijzen (waar jij overigens niks aan kunt doen, dat ligt bij je meerdere)? veroorzaakt alleen maar een onnodig stadionverbod.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:13 schreef _Loki het volgende:
Dat kan zeker erger maar toen de ME ze uit elkaar haalde en die gasten allemaal mijn kant op kwamen sprinten, politiehatende leuzen roepend, kneep ik 'm toch wel even hoor.
im ok, u?quote:
mweh. Het is wel oke, betaalt goed, toffe collega's.. Het werk is alleen soms wat minder leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |