Haha, gisteren Roda JC in de pan gehakt met 5-2 en 7 nationaliteiten op het veldquote:
Heb je geen balkon om het ding te stallen?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:05 schreef tliciouz het volgende:
Oh hell no. We hebben de frietpan op onze kamer gezet omdat we honger hadden en iedereen bezig is in de keuken. Bad idea.
Nope, balkon grenst aan de kamers van 2 andere huisgenoten.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je geen balkon om het ding te stallen?
Vitesse, maar dan op een denigrerende manier.quote:
Vrouwen die wel van voetbal houdenquote:
Oke, hoezo gefrustreerd.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vrouwen die wel van voetbal houden
Oppervlakkige mensen die vinden dat elke man van voetbal moet houden, in plaats van houden van dingen die ze écht leuk vinden
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoezo? Ik reageer alleen op jouw bericht
quote:Man verdacht van vier steekpartijen
ARNHEM - De politie heeft maandagmiddag een 31-jarige man uit Arnhem aangehouden die verdacht wordt van meerdere steekpartijen in Arnhem-Zuid. Hij had drie steekwapens bij zich. Vier Arnhemmers van 20, 32, 45 en 62 jaar raakten daarbij gewond. De laatste ligt in het ziekenhuis.
De politie hield de man aan bij winkelcentrum De Drieslag. Hij had meerdere steekwapens op zak en zou één van deze hebben gebruikt bij een gevecht met twee mannen. Eén moest zich laten behandelen bij de huisartsenpost.
Kort daarvoor was een melding binnengekomen van een steekpartij bij een flat aan de Hortensiastraat. De verdachte zou geprobeerd hebben twee inwoners van een flat neer te steken. Eén van de bewoners raakte gewond aan het hoofd en is voor behandeling naar het ziekenhuis gebracht. De politie gaat er vanuit dat de man die bij de Drieslag is aangehouden, ook betrokken was bij het incident op de Hortensiastraat.
Overigens kreeg de politie rond dezelfde tijd ook een melding van een man die kennelijk in de rug was gestoken en op de Ratelaarstraat werd opgevangen door omstanders. Daar zou de gearresteerde man ook bij betrokken zijn geweest, evenals bij een vierde steekpartij.
De politie sluit niet uit dat de man psychische problemen heeft.
Zie ook GeenStijl: Arnhemse deurbelprikker op video.quote:
Dat lijkt me nogal een understatementquote:De politie sluit niet uit dat de man psychische problemen heeft.
Ja, inderdaad, dat las ik ookquote:Op maandag 31 januari 2011 11:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Zie ook GeenStijl: Arnhemse deurbelprikker op video.
[..]
Dat lijkt me nogal een understatement
Hahaha! Wat ik me afvraag, gaat de nieuwe fietsenstalling dan ook in gebruik? Of moeten de bewaakte fietsen nog steeds naar boven dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:52 schreef remlof het volgende:
Perrontunnel Arnhem op 2 juli open
ARNHEM - De nieuwe perrontunnel op station Arnhem gaat op zaterdag 2 juli open. Dat heeft spoorbeheerder ProRail dinsdag laten weten.
Reizigers kunnen dan weer rechtstreeks van en naar de trein lopen. De lange route door het tijdelijke station en over de hoge trappen wordt verleden tijd.
De perrontunnel ligt dicht bij het busstation, de parkeergarage en de nieuwe fietsenstalling. Alle perrons zijn via de tunnel bereikbaar met de lift, trap en roltrap.
Er staat alleen niet bij welk jaar
Dat lijkt me wel, al kan je het nooit zeker weten met Arnhem Centraalquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hahaha! Wat ik me afvraag, gaat de nieuwe fietsenstalling dan ook in gebruik? Of moeten de bewaakte fietsen nog steeds naar boven dan?
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, al kan je het nooit zeker weten met Arnhem Centraal
Zelfs met een jaartal erbij:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Maar het lijkt erop of ie dn ook deels in gebruik gaat worden genomen. Althans, dat zegt de website
Whoe, zou het echtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs met een jaartal erbij:
07 januari 2011
Komende zomer worden de perrontunnel en de fietsenstalling van de Openbaar Vervoer Terminal in gebruik genomen. U kunt dan door de tunnel en middels lift, trap of roltrap naar de perrons toe.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs met een jaartal erbij:
07 januari 2011
Komende zomer worden de perrontunnel en de fietsenstalling van de Openbaar Vervoer Terminal in gebruik genomen. U kunt dan door de tunnel en middels lift, trap of roltrap naar de perrons toe.
Slechte bedoelingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:53 schreef _Loki het volgende:
Hij had gesmst dat ie 15min later was. Na 3 kwartier belde ie dat er wat tussen kwam. Als t nog een keer gebeurd, ga ik er wel even wat van zeggen want dit is niks
Precies. Als jij een keer niet op komt dagen, kun je er donder op zeggen dat ie de les berekent!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:53 schreef _Loki het volgende:
Hij had gesmst dat ie 15min later was. Na 3 kwartier belde ie dat er wat tussen kwam. Als t nog een keer gebeurd, ga ik er wel even wat van zeggen want dit is niks
Gedeeltelijk, de onderste etage zal nodig zijn voor de bouw van de twist in de transfer hal.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hahaha! Wat ik me afvraag, gaat de nieuwe fietsenstalling dan ook in gebruik? Of moeten de bewaakte fietsen nog steeds naar boven dan?
quote:Naast de perrontunnel wordt ook de bovenste etage van de nieuwe fietsenstalling op 2 juli in gebruik genomen. In de stalling passen straks ruim 2.000 fietsen. Als de transferhal is gebouwd kan ook de onderste etage van de fietsenstalling gebruikt worden. In totaal is er dan plek voor 4.500 fietsen.
Oh klote zeg!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:47 schreef remlof het volgende:
Zomg, voor het eerst sinds ik hier woon (8 jaar) is er ingebroken in m'n auto. Voor m'n deur. Radio pleite en rechterportierslot naar z'n galliemallie.
Heb politiehuiskamer gebeld, ik ga er donderdagochtend om 9 uur aangifte doen. Dat is de eerste mogelijkheid. Het kan ook online, maar het lijkt me gezelliger om het even bij de buurtagent te doen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:47 schreef remlof het volgende:
Zomg, voor het eerst sinds ik hier woon (8 jaar) is er ingebroken in m'n auto. Voor m'n deur. Radio pleite en rechterportierslot naar z'n galliemallie.
Heb politiehuiskamer gebeld, ik ga er donderdagochtend om 9 uur aangifte doen. Dat is de eerste mogelijkheid. Het kan ook online, maar het lijkt me gezelliger om het even bij de buurtagent te doen.
Ik denk 's avonds of 's nachts want het binnenlampje was uitgezet. Maar ik heb geen idee wanneer, heb m'n auto al meer dan een week niet gebruiktquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh klote zeg!en zo op klaarlichte dag?
wat een instellingquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:36 schreef _Loki het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 2 februari 2011 00:26 schreef clockcabl3 het volgende:
Geen beeldenIk wil beelden
Edit:
http://www.rtl.nl/%28/act(...)ast-van-gladheid.xml
deze is beter.
En goedemorgen, ik ga weer naar bed. 1 hoorcollege, geen zin in, Ik ga het boek wel lezen
Hm, dan moet ik ook maar eens even langs m'n auto lopen, die staat ook al een weekje stilquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk 's avonds of 's nachts want het binnenlampje was uitgezet. Maar ik heb geen idee wanneer, heb m'n auto al meer dan een week niet gebruikt
Balen zeg! Is er naast de overval- en inbraakgolf ook een auto inbraak golf gaande? Tijd voor nog een speciaal politie team.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk 's avonds of 's nachts want het binnenlampje was uitgezet. Maar ik heb geen idee wanneer, heb m'n auto al meer dan een week niet gebruikt
Ja! Maar vanochtend gek genoeg niet meer, behalve het allerlaatste stukje weg bij m'n werk, een blok spiegelglad ijs. En daar lag ik dus. Niets stuk, wel beurs.quote:
Nee niet eens, dat vroeg ik de wijkagent nog aan de telefoon. Maar ga morgen aangifte bij hem doen dan babbel ik wel even verder met hem.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:01 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Balen zeg! Is er naast de overval- en inbraakgolf ook een auto inbraak golf gaande? Tijd voor nog een speciaal politie team.
Bij de praktijk aan de Slochterenweg 222, daar zitten verschillende tandartsen. Onze tandarts is Van Rijnsoever, wel aardig verder.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:05 schreef tliciouz het volgende:
Guppy, bij welke tandarts zit jij? Ik moet een tandarts hebben die wat ervaring heeft in zenuwachtige mensen.
Dat klinkt nog bijna als een gezellige aangelegenheid.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee niet eens, dat vroeg ik de wijkagent nog aan de telefoon. Maar ga morgen aangifte bij hem doen dan babbel ik wel even verder met hem.
Volgens mij is er een flinke bende actief de laatste maandenquote:Bakker Bart Presikhaaf overvallen
ARNHEM - Drie onbekende mannen hebben woensdagmorgen de vestiging van Bakker Bart in het Arnhemse winkelcentrum Presikhaaf overvallen. Niemand raakte gewond. Rond zes uur kwamen de mannen de bakkerij binnen en bedreigden een medewerker met een vuurwapen.
De overvallers hebben een onbekend geldbedrag buitgemaakt. Na de overval zijn ze er te voet vandoor gegaan in de richting van de wijk Presikhaaf.
Volgens winkeliers in het winkelcentrum zijn de overvallers via de achterdeur binnen gekomen. In de bakkerij zijn al vroeg mensen aan het bakken. De bedrijfsleider wilde woensdagochtend geen commentaar geven op de overval.
We zouden er nog bijna een meet aan plakkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:41 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat klinkt nog bijna als een gezellige aangelegenheid.
Je zou het bijna denken...quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgens mij is er een flinke bende actief de laatste maanden
Wat een vreselijke goedkope site.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bij de praktijk aan de Slochterenweg 222, daar zitten verschillende tandartsen. Onze tandarts is Van Rijnsoever, wel aardig verder.
Ik zou ze gewoon eens bellen anders?
Dit is hun site: http://www.tandartsenpraktijkeverdij.nl/
Lekker dan. Heb vanmorgen niets gezien...quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgens mij is er een flinke bende actief de laatste maanden
Het heet ook niet voor niets politiehuiskamerquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:41 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat klinkt nog bijna als een gezellige aangelegenheid.
Ze hadden meteen wel de verste broodjes zo vroeg!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Lekker dan. Heb vanmorgen niets gezien...
Ja, de site is niet om over naar huis te schrijven, maar de mensen zijn er wel heel aardig. Maar goed, ik kan dat ook vrij moeilijk inschatten, ik heb geen moeite met de tandarts. Ik heb deze gekozen omdat ie in de buurt zat en plaats had. Maar met zo'n grote praktijk moet er wel eentje zijn die je op je gemak kan stellenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat een vreselijke goedkope site.ik ben met tandartsen altijd zo huiverig, heb nu al buikpijn.
Pff, weer een overval? Gaat lekker ..
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze hadden meteen wel de verste broodjes zo vroeg!
Ouch!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:18 schreef _Loki het volgende:
Komt het nou alleen meer in het nieuws of gebeurt het ook vaker, die overvallen?
En ik heb fijn een 2egraads brandwond op m'n buik omdat ik groente af ging gieten
Nice, daar heb ik ooit een bruiloft gehad, supervet als het mooi weer isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:37 schreef donroyco het volgende:
Gisteren feestje gehad op een toffe locatie: de witte villa in Park Sonsbeek.
Ja, dat is zeker tofquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nice, daar heb ik ooit een bruiloft gehad, supervet als het mooi weer is
Ah, het Kerkplein hebben we dus ook aan de oorlog te dankenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:55 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie foto in De Gelderlander. Arnhem anno 1924
Waar is de brug heen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:55 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie foto in De Gelderlander. Arnhem anno 1924
De eerste brug daar lag is uit de jaren derstig geloof ik, daarvoor was er een veer. Er was aan de zuidkant van de RIjn toch alleen maar weilandquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar is de brug heen!
Overigens, is de stad morgen open?
Dus de wijk waar ik nu woon was alleen maar weiland?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:00 schreef remlof het volgende:
[..]
De eerste brug daar lag is uit de jaren derstig geloof ik, daarvoor was er een veer. Er was aan de zuidkant van de RIjn toch alleen maar weiland
En ja, morgen is het koopzondag.
Yep of moeras. In ieder geval mooier dan het nu isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus de wijk waar ik nu woon was alleen maar weiland?
He!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep of moeras. In ieder geval mooier dan het nu is
Elden en Huissen waren dorpjes van een kerk, een paar huizen en misschien een kroeg, maar verder was er niet veel in wat nu Arnhem-Zuid is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |