Gelukkig maar, want ik kreeg t nieuwe topic niet geopend.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:54 schreef alors het volgende:
Die kerel vind ik echt vreselijk, niet grappig, niet over de top, gewoon irritant, fast forward graag.
Pauperquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:54 schreef Karina het volgende:
Ik zit ook aan de wijn, maar dat is gewoon huisrose van de AH, ook lekkerEn ik woon ook in Amsterdam Zuid trouwens
Ja echt hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:58 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat een walgelijk volk
Vast allemaal van die inhoudsloze makelaars die denken dat ze wereld niet zonder hen kan en dat ze echt toegevoegde waarde hebben
In OP gezet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:01 schreef Arcee het volgende:
Linkje naar het vorige topic: Bij Ons In De P.C. #6: Laatste seizoen
Duurde bij ons ook 3 generaties voordat we failliet waren.quote:
Gevalletje: Verwerven, erven, bedervenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:34 schreef golfer het volgende:
Duurde bij ons ook 3 generaties voordat we failliet waren.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:23 schreef Razor21 het volgende:
Ben aan het kijken OMG zeg.
Op de één of andere manier best een wijs kapsel van die kerel heeft wel wat.
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1063123quote:[b] Op donderdag 3 februari 2011 20:35 schreef Arcee het volgende:Beide stellen bij Paul de Leeuw vanavond na 22:00 uur op Nederland 3.
Ooh dit MOET ik even terugkijken!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:35 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide stellen bij Paul de Leeuw vanavond na 22:00 uur op Nederland 3.
echt hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:36 schreef Karina het volgende:
Als dat mijn kapper was, dan liep ik gelijk weg, wat een kapsel.
Ik dacht hetzelfde jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:39 schreef k_man het volgende:
Het gaa toch vooral om de inhoud, zegt de vrouw met een decolleté tot aan de navel.
oh was dat een vlecht?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Die vlechten achterop vind ik wel leuk, maar de voorkant ziet er niet uit inderdaad.
mij ook, ben alleen bijna nooit in Amsterdamquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
Ik ga toch eens naar binnen bij die winkel, lijkt me wel grappig.
Ja dat, oorkondes zijn van papierquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Oorkondes? Je bedoelt medailles, neem ik aan. Of onderscheidingen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:47 schreef roos85 het volgende:
omg mijn kat zit mijn stokbrood met kruidenboter te jatten
Ja die neus ook!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:50 schreef alors het volgende:
Jaa nu zie ik het, hij lijkt nu op Hennie Huisman![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:50 schreef alors het volgende:
Jaa nu zie ik het, hij lijkt nu op Hennie Huisman![]()
oh gefeliciteerdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef k_man het volgende:
Die jas heeft al eerder aangehad hoor, zo weet de oplettende kijker.
Dat hebben veel mensenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Ik vind Champagne helemaal niet zo lekker.
Ik wel. Maar ik drink liever sekt van een goed merk. Net zo lekker, veel goedkoper.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Ik vind Champagne helemaal niet zo lekker.
Prosecco vind ik lekkerder, iets minder "bubbels".quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik drink liever sekt van een goed merk. Net zo lekker, veel goedkoper.
Je denkt dat ik die aflevering niet gezien heb?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Bij die paardentoestand op het platteland.
Hoezo? Geef ik die indruk?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef Miam het volgende:
[..]
Je denkt dat ik die aflevering niet gezien heb?
jaquote:
jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:58 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh jee. Wat nu? Wil je erover praten?
quote:
Tijd dat we daar eens met de fokkertjes gaan kokenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:21 schreef alors het volgende:
Hendrik in zo'n proletenbladMijn Hendrik, wat doe je?!
Dat was mijn gedachte ook. Zou het toch nep zijn?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
Die twee lijken wel een parodie op iets, die koning en zijn vrouw.
Er is bij de TV show ook wel een aandacht besteed aan van die randmongolen die koning van een stam in Afrika zijn en daarmee tof doenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat was mijn gedachte ook. Zou het toch nep zijn?
Dat verdient ie ook.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
Jort zit hem wel in de zeik te nemen.
ik verstond het ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
Zij hij nou "mijn konijnen ondergesneeuwd'?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
Zij hij nou "mijn konijnen ondergesneeuwd'?
Dat was geen interview, Joris wordt beschouwd als jongere met een opinie en mag daar uitblaten wat hij vindtquote:
Dat was gewoon een uitzending van WNL, wat 's morgens om 7 uur op tv is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Op tv of zat je erbij? Westergasfabriek was dat toch?
Oh ik dacht dat het een radioprogramma was.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:42 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was gewoon een uitzending van WNL, wat 's morgens om 7 uur op tv is.
En waarom mogen vrouwen het dan wel?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
Mannen met geverfd haarDenken ze nou echt dat we dat niet zien?
Als je het niet ziet, prima, maar die man net, geen gezicht toch? Dat roodachtige.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]
En waarom mogen vrouwen het dan wel?
Vrouwen met nep tietenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
Mannen met geverfd haarDenken ze nou echt dat we dat niet zien?
Ik zie dat wel hoor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Vrouwen met nep tietenDenken ze nou echt dat we dat niet zien?
Volgens mij zag ik de verf op zijn hoofd zitten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:43 schreef alors het volgende:
Maar hij leek wel rood, en volgens mij worden roodharigen niet of niet snel grijs.... Dus het zou wel echt kunnen zijn....
Er loopt voor een paar miljard daar, /care als ze een boete krijgen van een paar duizend euroquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie dat wel hoor.
Relaxed feestje, je mag zowaar roken.
Ja, viel me ook opquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik de verf op zijn hoofd zitten.
Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Er loopt voor een paar miljard daar, /care als ze een boete krijgen van een paar duizend euro
Ze zijn ook al eens bij Ivo Niehe in z'n programma geweest.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
Die twee lijken wel een parodie op iets, die koning en zijn vrouw.
Die vissen niet. Die mensen die er hun poten door laten reinigen wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:54 schreef Karina het volgende:
Dat lijkt me nou echt zo goor, die vissen.
Same here, maar ik vind 'm wel okee.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:01 schreef Staal het volgende:
Ik zou het trouwens nog geen uur uithouden met Joris.
Was dit de laatste van het seizoen?? Nee toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:05 schreef LeaderRoel het volgende:
Jammer dat dat alweer de laatste aflevering wasHad graag nog wat van Joris Lam en Jonkheer van Steenhoven willen zien
Jawelquote:Op zondag 13 februari 2011 11:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Was dit de laatste van het seizoen?? Nee toch?
Jammer was echt een leuk programma.quote:
Inderdaad, vooral Joris Lam, Hendrik van der Steenhoven, Jeanine en Ed en natuurlijk Michael en Alicequote:Op zondag 13 februari 2011 12:09 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Jammer was echt een leuk programma.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:49 schreef Piles het volgende:
Hendrik van der Steenhoven dood! (Bij ons in de PC)![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:49 schreef Piles het volgende:
Hendrik van der Steenhoven dood! (Bij ons in de PC)![]()
twitter:jortkelder twitterde op vrijdag 08-07-2011 om 09:53:50Overigens, vanaf dond 21 juli 21.25uur een 6-delige compilatiereeks 'Bij ons in de PC' op Ned 1. Uiteraard hulde voor onze dandy Hendrik. reageer retweet
De vraag is alleen wie gaat er met zijn centjes vandoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:19 schreef PasMaNNi het volgende:
boeiend die hendrik was toch maar een irritant mannetje... die gaan we niet missen
Butler. As always.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
De vraag is alleen wie gaat er met zijn centjes vandoor![]()
Die had dus ook een motief voor een ongelukje
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:40 schreef Piles het volgende:
Goed nieuws: 'Hoe heurt het eigenlijk?' Jort Kelder op zoek naar oud en nieuw geld
Nieuw programma, nieuw topic. Maar hij is terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |