Prosecco vind ik lekkerder, iets minder "bubbels".quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik drink liever sekt van een goed merk. Net zo lekker, veel goedkoper.
Je denkt dat ik die aflevering niet gezien heb?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Bij die paardentoestand op het platteland.
Hoezo? Geef ik die indruk?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef Miam het volgende:
[..]
Je denkt dat ik die aflevering niet gezien heb?
jaquote:
jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:58 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh jee. Wat nu? Wil je erover praten?
quote:
Tijd dat we daar eens met de fokkertjes gaan kokenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:21 schreef alors het volgende:
Hendrik in zo'n proletenbladMijn Hendrik, wat doe je?!
Dat was mijn gedachte ook. Zou het toch nep zijn?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
Die twee lijken wel een parodie op iets, die koning en zijn vrouw.
Er is bij de TV show ook wel een aandacht besteed aan van die randmongolen die koning van een stam in Afrika zijn en daarmee tof doenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat was mijn gedachte ook. Zou het toch nep zijn?
Dat verdient ie ook.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
Jort zit hem wel in de zeik te nemen.
ik verstond het ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
Zij hij nou "mijn konijnen ondergesneeuwd'?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
Zij hij nou "mijn konijnen ondergesneeuwd'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |