Gelukkig maar, want ik kreeg t nieuwe topic niet geopend.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:54 schreef alors het volgende:
Die kerel vind ik echt vreselijk, niet grappig, niet over de top, gewoon irritant, fast forward graag.
Pauperquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:54 schreef Karina het volgende:
Ik zit ook aan de wijn, maar dat is gewoon huisrose van de AH, ook lekkerEn ik woon ook in Amsterdam Zuid trouwens
Ja echt hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:58 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat een walgelijk volk
Vast allemaal van die inhoudsloze makelaars die denken dat ze wereld niet zonder hen kan en dat ze echt toegevoegde waarde hebben
In OP gezet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:01 schreef Arcee het volgende:
Linkje naar het vorige topic: Bij Ons In De P.C. #6: Laatste seizoen
Duurde bij ons ook 3 generaties voordat we failliet waren.quote:
Gevalletje: Verwerven, erven, bedervenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:34 schreef golfer het volgende:
Duurde bij ons ook 3 generaties voordat we failliet waren.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:23 schreef Razor21 het volgende:
Ben aan het kijken OMG zeg.
Op de één of andere manier best een wijs kapsel van die kerel heeft wel wat.
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1063123quote:[b] Op donderdag 3 februari 2011 20:35 schreef Arcee het volgende:Beide stellen bij Paul de Leeuw vanavond na 22:00 uur op Nederland 3.
Ooh dit MOET ik even terugkijken!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:35 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide stellen bij Paul de Leeuw vanavond na 22:00 uur op Nederland 3.
echt hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:36 schreef Karina het volgende:
Als dat mijn kapper was, dan liep ik gelijk weg, wat een kapsel.
Ik dacht hetzelfde jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:39 schreef k_man het volgende:
Het gaa toch vooral om de inhoud, zegt de vrouw met een decolleté tot aan de navel.
oh was dat een vlecht?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Die vlechten achterop vind ik wel leuk, maar de voorkant ziet er niet uit inderdaad.
mij ook, ben alleen bijna nooit in Amsterdamquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
Ik ga toch eens naar binnen bij die winkel, lijkt me wel grappig.
Ja dat, oorkondes zijn van papierquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Oorkondes? Je bedoelt medailles, neem ik aan. Of onderscheidingen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:47 schreef roos85 het volgende:
omg mijn kat zit mijn stokbrood met kruidenboter te jatten
Ja die neus ook!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:50 schreef alors het volgende:
Jaa nu zie ik het, hij lijkt nu op Hennie Huisman![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:50 schreef alors het volgende:
Jaa nu zie ik het, hij lijkt nu op Hennie Huisman![]()
oh gefeliciteerdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef k_man het volgende:
Die jas heeft al eerder aangehad hoor, zo weet de oplettende kijker.
Dat hebben veel mensenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Ik vind Champagne helemaal niet zo lekker.
Ik wel. Maar ik drink liever sekt van een goed merk. Net zo lekker, veel goedkoper.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Ik vind Champagne helemaal niet zo lekker.
Prosecco vind ik lekkerder, iets minder "bubbels".quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik drink liever sekt van een goed merk. Net zo lekker, veel goedkoper.
Je denkt dat ik die aflevering niet gezien heb?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Bij die paardentoestand op het platteland.
Hoezo? Geef ik die indruk?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:55 schreef Miam het volgende:
[..]
Je denkt dat ik die aflevering niet gezien heb?
jaquote:
jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:58 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh jee. Wat nu? Wil je erover praten?
quote:
Tijd dat we daar eens met de fokkertjes gaan kokenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:21 schreef alors het volgende:
Hendrik in zo'n proletenbladMijn Hendrik, wat doe je?!
Dat was mijn gedachte ook. Zou het toch nep zijn?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
Die twee lijken wel een parodie op iets, die koning en zijn vrouw.
Er is bij de TV show ook wel een aandacht besteed aan van die randmongolen die koning van een stam in Afrika zijn en daarmee tof doenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat was mijn gedachte ook. Zou het toch nep zijn?
Dat verdient ie ook.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
Jort zit hem wel in de zeik te nemen.
ik verstond het ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
Zij hij nou "mijn konijnen ondergesneeuwd'?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
Zij hij nou "mijn konijnen ondergesneeuwd'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |