Gelukkig maar, want ik kreeg t nieuwe topic niet geopend.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:54 schreef alors het volgende:
Die kerel vind ik echt vreselijk, niet grappig, niet over de top, gewoon irritant, fast forward graag.
Pauperquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:54 schreef Karina het volgende:
Ik zit ook aan de wijn, maar dat is gewoon huisrose van de AH, ook lekkerEn ik woon ook in Amsterdam Zuid trouwens
Ja echt hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:58 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat een walgelijk volk
Vast allemaal van die inhoudsloze makelaars die denken dat ze wereld niet zonder hen kan en dat ze echt toegevoegde waarde hebben
In OP gezet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:01 schreef Arcee het volgende:
Linkje naar het vorige topic: Bij Ons In De P.C. #6: Laatste seizoen
Duurde bij ons ook 3 generaties voordat we failliet waren.quote:
Gevalletje: Verwerven, erven, bedervenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:34 schreef golfer het volgende:
Duurde bij ons ook 3 generaties voordat we failliet waren.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:23 schreef Razor21 het volgende:
Ben aan het kijken OMG zeg.
Op de één of andere manier best een wijs kapsel van die kerel heeft wel wat.
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1063123quote:[b] Op donderdag 3 februari 2011 20:35 schreef Arcee het volgende:Beide stellen bij Paul de Leeuw vanavond na 22:00 uur op Nederland 3.
Ooh dit MOET ik even terugkijken!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:35 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide stellen bij Paul de Leeuw vanavond na 22:00 uur op Nederland 3.
echt hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:36 schreef Karina het volgende:
Als dat mijn kapper was, dan liep ik gelijk weg, wat een kapsel.
Ik dacht hetzelfde jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:39 schreef k_man het volgende:
Het gaa toch vooral om de inhoud, zegt de vrouw met een decolleté tot aan de navel.
oh was dat een vlecht?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Die vlechten achterop vind ik wel leuk, maar de voorkant ziet er niet uit inderdaad.
mij ook, ben alleen bijna nooit in Amsterdamquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
Ik ga toch eens naar binnen bij die winkel, lijkt me wel grappig.
Ja dat, oorkondes zijn van papierquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Oorkondes? Je bedoelt medailles, neem ik aan. Of onderscheidingen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:47 schreef roos85 het volgende:
omg mijn kat zit mijn stokbrood met kruidenboter te jatten
Ja die neus ook!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:50 schreef alors het volgende:
Jaa nu zie ik het, hij lijkt nu op Hennie Huisman![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:50 schreef alors het volgende:
Jaa nu zie ik het, hij lijkt nu op Hennie Huisman![]()
oh gefeliciteerdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef k_man het volgende:
Die jas heeft al eerder aangehad hoor, zo weet de oplettende kijker.
Dat hebben veel mensenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Ik vind Champagne helemaal niet zo lekker.
Ik wel. Maar ik drink liever sekt van een goed merk. Net zo lekker, veel goedkoper.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Ik vind Champagne helemaal niet zo lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |