Dat was geen interview, Joris wordt beschouwd als jongere met een opinie en mag daar uitblaten wat hij vindtquote:
Dat was gewoon een uitzending van WNL, wat 's morgens om 7 uur op tv is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Op tv of zat je erbij? Westergasfabriek was dat toch?
Oh ik dacht dat het een radioprogramma was.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:42 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was gewoon een uitzending van WNL, wat 's morgens om 7 uur op tv is.
En waarom mogen vrouwen het dan wel?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
Mannen met geverfd haarDenken ze nou echt dat we dat niet zien?
Als je het niet ziet, prima, maar die man net, geen gezicht toch? Dat roodachtige.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]
En waarom mogen vrouwen het dan wel?
Vrouwen met nep tietenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
Mannen met geverfd haarDenken ze nou echt dat we dat niet zien?
Ik zie dat wel hoor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Vrouwen met nep tietenDenken ze nou echt dat we dat niet zien?
Volgens mij zag ik de verf op zijn hoofd zitten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:43 schreef alors het volgende:
Maar hij leek wel rood, en volgens mij worden roodharigen niet of niet snel grijs.... Dus het zou wel echt kunnen zijn....
Er loopt voor een paar miljard daar, /care als ze een boete krijgen van een paar duizend euroquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie dat wel hoor.
Relaxed feestje, je mag zowaar roken.
Ja, viel me ook opquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik de verf op zijn hoofd zitten.
Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Er loopt voor een paar miljard daar, /care als ze een boete krijgen van een paar duizend euro
Ze zijn ook al eens bij Ivo Niehe in z'n programma geweest.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
Die twee lijken wel een parodie op iets, die koning en zijn vrouw.
Die vissen niet. Die mensen die er hun poten door laten reinigen wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:54 schreef Karina het volgende:
Dat lijkt me nou echt zo goor, die vissen.
Same here, maar ik vind 'm wel okee.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:01 schreef Staal het volgende:
Ik zou het trouwens nog geen uur uithouden met Joris.
Was dit de laatste van het seizoen?? Nee toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:05 schreef LeaderRoel het volgende:
Jammer dat dat alweer de laatste aflevering wasHad graag nog wat van Joris Lam en Jonkheer van Steenhoven willen zien
Jawelquote:Op zondag 13 februari 2011 11:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Was dit de laatste van het seizoen?? Nee toch?
Jammer was echt een leuk programma.quote:
Inderdaad, vooral Joris Lam, Hendrik van der Steenhoven, Jeanine en Ed en natuurlijk Michael en Alicequote:Op zondag 13 februari 2011 12:09 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Jammer was echt een leuk programma.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:49 schreef Piles het volgende:
Hendrik van der Steenhoven dood! (Bij ons in de PC)![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:49 schreef Piles het volgende:
Hendrik van der Steenhoven dood! (Bij ons in de PC)![]()
twitter:jortkelder twitterde op vrijdag 08-07-2011 om 09:53:50Overigens, vanaf dond 21 juli 21.25uur een 6-delige compilatiereeks 'Bij ons in de PC' op Ned 1. Uiteraard hulde voor onze dandy Hendrik. reageer retweet
De vraag is alleen wie gaat er met zijn centjes vandoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:19 schreef PasMaNNi het volgende:
boeiend die hendrik was toch maar een irritant mannetje... die gaan we niet missen
Butler. As always.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
De vraag is alleen wie gaat er met zijn centjes vandoor![]()
Die had dus ook een motief voor een ongelukje
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:40 schreef Piles het volgende:
Goed nieuws: 'Hoe heurt het eigenlijk?' Jort Kelder op zoek naar oud en nieuw geld
Nieuw programma, nieuw topic. Maar hij is terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |