Hou wortol!?quote:
jij wel ja!quote:
ehm......ja, jij ook!quote:
hoeveel aanmeldingen zijn er totaal voor de meetquote:
Al nuver?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:42 schreef henkde_j het volgende:
Hou ist der mit?
Jaaah, ik ben weer net in Grunn aangekomen jong!
Wat er in de banner staat. Ik ga dus maandag me even verder verdiepenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hoeveel aanmeldingen zijn er totaal voor de meet
joh, ik heb 1 jaar in Stad gewoond en 4,5jaar in 2 dorpjes buiten Grunn.....ik blijf een Gelderlander in hart en nierenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet zo'n Groninger dus als je deed voorkomen
Ging net biena plat op de bek met mien bultenbroezer.quote:
ik dacht dat ik gelezen had dat er 15 waren, maar blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat er in de banner staat. Ik ga dus maandag me even verder verdiepenMorgen eerst werken, dan weekend
Met Sense of Dance
zijn uurtje op KX doet hem zeker goedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:45 schreef Qunix het volgende:
WOOW
Deze aankondiging is vele malen beter
Helemaal vergeleken met kwart jaar terug
Ja, dat!!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:45 schreef DaMook het volgende:
Goh ik ben even weg en meteen gaat het snel.
Ga je mee nog een keer wegquote:
Nah, ik word moe van al dat geren... Was om 6:15 al op vandaagquote:
Enjoy!!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:47 schreef henkde_j het volgende:
Eerst maar eens de zeroes request vid kijken
hijs leukquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:47 schreef henkde_j het volgende:
Ik vond de adamsappel van Domien ook wel topquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat er in de banner staat. Ik ga dus maandag me even verder verdiepenMorgen eerst werken, dan weekend
Met Sense of Dance
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:47 schreef henkde_j het volgende:
Moest ik even aan denkenquote:Naar bed, naar bed
Naar bed, naar bed, zei Duimelot.
Eerst nog wat eten, zei Likkepot.
Waar zal ik 't halen? zei Langejan.
Uit grootmoeders kastje, zei Ringeling.
Dat zal ik verklappen, zei 't Kleine Ding.
Dat kanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:55 schreef naatje_1 het volgende:
beetje te sentimenteel voor dit tijdstip
True, maar Marieke is altijdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:55 schreef naatje_1 het volgende:
beetje te sentimenteel voor dit tijdstip
Ben je Giel of wil je een koekje?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:57 schreef minthy het volgende:
Dit doet mij aan een heel ander nummer denken
Mij ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:57 schreef minthy het volgende:
Dit doet mij aan een heel ander nummer denken
Ja! Tit'nquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ben je Giel of wil je een koekje?
dat singletje heb/had ik....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ben je Giel of wil je een koekje?
Werd hier grijsgedraaid in de locale disco, veel plattelandsjeugd, dus dat ging er wel inquote:
het erge is...ik weer waar de clip van Ben je Geil is opgenomen...en dat vertel ik iedere keer als ik langs die plaats kom....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Werd hier grijsgedraaid in de locale disco, veel plattelandsjeugd, dus dat ging er wel inEen aantal jaren later had je nog zo'n nummer, iets van kielekielekiele
![]()
Tis vast niet ver hier uit de buurt, gezien het accentquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het erge is...ik weer waar de clip van Ben je Geil is opgenomen...en dat vertel ik iedere keer als ik langs die plaats kom....
bij de snackbar in Ruinerwold.....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Tis vast niet ver hier uit de buurt, gezien het accent
Dabedoelik, is hier om de hoek! Volgens mij zat er zelfs een jongen hier van het dorp in de bandquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bij de snackbar in Ruinerwold.....
Huh, die ken ik nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Werd hier grijsgedraaid in de locale disco, veel plattelandsjeugd, dus dat ging er wel inEen aantal jaren later had je nog zo'n nummer, iets van kielekielekiele
![]()
ik moet nog een keer op bedevaart naar die plek!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Dabedoelik, is hier om de hoek! Volgens mij zat er zelfs een jongen hier van het dorp in de band
Kiele was van de onvolprezen band Jammer! Ook een bandje hier uit de buurt, geloof ik. ik plemp geen link neer, tikkie vunzigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Huh, die ken ik niet. Maar die eerste plaat van Tit'n was inderdaad best populair
.
Coen is een plank met handenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:03 schreef CindieY het volgende:
Die clip van Zeroes RequestEnneh, hallo Coen
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:03 schreef CindieY het volgende:
Die clip van Zeroes RequestEnneh, hallo Coen
Zoek zelf wel even op het net. Ben nu wel benieuwdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Kiele was van de onvolprezen band Jammer! Ook een bandje hier uit de buurt, geloof ik. ik plemp geen link neer, tikkie vunzig![]()
Als je piratenmuziek haat, niet doen!!!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zoek zelf wel even op het net. Ben nu wel benieuwd.
nee, jij keek alleen maar naar dat geile kinnetje van em!quote:
Dat kan ik het beter dus niet doenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je piratenmuziek haat, niet doen!!!
Coen kan 't zeer zeker hebbenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, jij keek alleen maar naar dat geile kinnetje van em!
* 3rdRock gooit scheerapparaat weg
Joah, hij heeft wel een lekker koppie met die stoppelsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, jij keek alleen maar naar dat geile kinnetje van em!
* 3rdRock gooit scheerapparaat weg
Het was nog zo onschuldig toen we dit op de basisschool zongenquote:
Ja, diequote:
Ik had je gewaarschuwdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat kan ik het beter dus niet doen![]()
>
Kon me toch niet inhoudenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, die![]()
[..]
Ik had je gewaarschuwd
Daar ben ik zo vaak langs gekomen toen mijn ouders nog in Ruinen woondenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bij de snackbar in Ruinerwold.....
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:09 schreef 3rdRock het volgende:
reminder to self:
eerst het liedje luisteren en dan yt-link plempen.
mijn god wat slecht! daarbij vergeleken is Ben je Geil of wil je een Koekje een literair meesterwerk met fabuleus bespeelde instrumenten!
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:09 schreef 3rdRock het volgende:
reminder to self:
eerst het liedje luisteren en dan yt-link plempen.
mijn god wat slecht! daarbij vergeleken is Ben je Geil of wil je een Koekje een literair meesterwerk met fabuleus bespeelde instrumenten!
quote:
Owjee...quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Owjee...![]()
Wordt hier standaard op bruiloften gedraaid/gespeeld
YO mattie! ik ben vandaag keivet op stap geweest man! knettervet!quote:
slaap ze en werk ze!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:16 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen.
Morgen moet ik al om 7 uur aan het werk zijn, dus nu maar optijd naar bed
.
Yo Rockie!! Leeuwarden is vet hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
YO mattie! ik ben vandaag keivet op stap geweest man! knettervet!
Werken pas morgenquote:
mmmm, ik begin ineens te vermoeden waar jij was.......quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Yo Rockie!! Leeuwarden is vet he![]()
![]()
Ik ben ook lekker weggeweest. Was nog veel leuker
de live-versie van Born Slippy op Everything Everything is moddervetquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:18 schreef minthy het volgende:
![]()
Origineel is vetter, maar dit vind ik ook goed
Ghehequote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmmm, ik begin ineens te vermoeden waar jij was.......
nouja...vet....ik ben van mn huis naar de Blokhuispoort gelopen en daar concert gezienbest eng voor iemand met "uitgaande mensen vrees"
vroeg de gitarest van Fixkes nog: zijn er ook mensen die hier gevangen hebben gezeten? gek genoeg waren die er niet....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ghehe
Blokhuispoort was eerst een gevangenis.. Ben er nog nooit binnen geweest eigenlijk
neee....die is niet iets minder talentvol.....quote:
Volgens mij kwam je daar niet zomaar, als je bv. een fietsje had gejat. Het 'zwaardere' werk zat er.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vroeg de gitarest van Fixkes nog: zijn er ook mensen die hier gevangen hebben gezeten? gek genoeg waren die er niet....
Dat waren meen ik de Meth-E-Medicsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:22 schreef Qunix het volgende:
Deze gasten deden toch ook Happy Hardcore tijdens 90's week?
Ohja!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat waren meen ik de Meth-E-Medics
wel heel gaaf om daar naar binnen te lopen....echt door die poort heen en het gebouw door en vervolgens kom je via een wenteltrap in de zaal. klein zaaltje....max 250man denk ik. op mijn kaartje stond dat ik nr 13 van de 250 had.....en er waren volgens mij nog geen 100 man...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Volgens mij kwam je daar niet zomaar, als je bv. een fietsje had gejat. Het 'zwaardere' werk zat er.
klopt! hebi k hier nog 2nrs van geloof ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat waren meen ik de Meth-E-Medics
Nostalgie hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wel heel gaaf om daar naar binnen te lopen....echt door die poort heen en het gebouw door en vervolgens kom je via een wenteltrap in de zaal. klein zaaltje....max 250man denk ik. op mijn kaartje stond dat ik nr 13 van de 250 had.....en er waren volgens mij nog geen 100 man...
Freaknacht hèquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:27 schreef Qunix het volgende:
Je wilt niets kwijt, je hebt geen idee waarom je belt, maar je belt dus naar een radio station. Wat moet je dan melden? Goh.
ook nog niet zo lang geloof ik....jaartje, misschien 2....en goedkoop. iedere vrijdag om 20u zaal open en dan voor 6euro concert. komt leuk spul aan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nostalgie heIn de oorlog zaten er al gevangen, die door de Duitsers opgepakt waren.
Niet erg druk, maar ik wist ook niet dat ze er nu optredens geven.
Giel heeft geen rechten om dat te installerenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:28 schreef Qunix het volgende:
Antwoord is ook vrij makkelijk: java.com of oracle.com
Ah, dat verhaalquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij heeft geen rechten om dat te installeren
Ken ik niet... Weet wel dan ik dinsdag gewoon pissig was op Domien, omdat hij net de plaat instartte, terwijl ik al op de Campus was aangekomenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de live-versie van Born Slippy op Everything Everything is moddervet
Ik weet dat ze een interne chat website hebben alleen is giel dat weer vergeten.quote:
Ik ga de website eens vaker bekijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ook nog niet zo lang geloof ik....jaartje, misschien 2....en goedkoop. iedere vrijdag om 20u zaal open en dan voor 6euro concert. komt leuk spul aan.
maar was jouw avond leuk? wc nog gehaald?
elkker een paar minuten in je auto blijven zitten!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ken ik niet... Weet wel dan ik dinsdag gewoon pissig was op Domien, omdat hij net de plaat instartte, terwijl ik al op de Campus was aangekomen
en dan moet de TV nog beginnenquote:
Tentamen recht wachtte op mijn aanwezigheidquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
elkker een paar minuten in je auto blijven zitten!
Die zet ik nu maar niet meer aan, 2 uur ben ik ook echt vertrokken. Morgen weer werken om 11 uurquote:
speelt je cd-speler ook mp3-cd's af?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Tentamen recht wachtte op mijn aanwezigheid![]()
Moet nodig weer een cd branden voor in de auto
Vraag ik me af... Volgens mij kan mijn auto, inclusief radio, zo het museum inquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
speelt je cd-speler ook mp3-cd's af?
AUX ingang op de autoradio isquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
speelt je cd-speler ook mp3-cd's af?
als er nou een cassettespeler in zat....dan wel!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Vraag ik me af... Volgens mij kan mijn auto, inclusief radio, zo het museum in
Heb ik ook niet veel aan, niks om erop aan te sluitenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
AUX ingang op de autoradio is
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als er nou een cassettespeler in zat....dan wel!
hij vraagt je gewoon wat!quote:
Ik hou best van een directe aanpak, maar je kan ook te ver gaan...quote:
ik heb nu al een variant. op dat nummer bedacht...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hou best van een directe aanpak, maar je kan ook te ver gaan...
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb nu al een variant. op dat nummer bedacht...
wil je mn anus likken, ik kan er zelf niet bij....
wat een baggernummer was dat zeg. jezus.
Ow, jawel hoor! Ik woon in Piratenland, word je doodgegooid met dit soort nummersquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:41 schreef hole1988 het volgende:
dan hebben jullie dit nummer nog nooit gehoord
dat heb ik wel denk ik...en ik hoef dat niet nog een keer...als het dan toch ranzig moet vind ik dit beter...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:41 schreef hole1988 het volgende:
dan hebben jullie dit nummer nog nooit gehoord
Dan nog liever dit, wel kerstigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb ik wel denk ik...en ik hoef dat niet nog een keer...als het dan toch ranzig moet vind ik dit beter...
Ja! Die liet een collega laatst eens zien, is tofquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb ik wel denk ik...en ik hoef dat niet nog een keer...als het dan toch ranzig moet vind ik dit beter...
Klinkt bloedserieus ook, dat nummer...quote:
Sorry!!!!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:45 schreef justmattie het volgende:
Het niveau ligt wel weer op etage kelder he..![]()
De eerste keer had ik 't eigenlijk ook niet door, tot het zipgeluidje van de ritsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Klinkt bloedserieus ook, dat nummer...
Je zou hem, bij wijze van, zo bij je ouders/grootouders kunnen opzetten, geen kip die het merktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
De eerste keer had ik 't eigenlijk ook niet door, tot het zipgeluidje van de ritsDat vind ik er stiekem juist zo geniaal aan
3-stemmig nog welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:46 schreef 3rdRock het volgende:
en de panters hebben ooit 3stemmig gezongen:
Gun mij een blik op jouw kale kutje
met daarboven jouw anusrozet
dan daal ik weer af in dat lauwwarme prutje
met mijn dampende liefdeskrokeeeeeeet.
helaas niet los op youtbe...of ik kan het niet vinden
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Je zou hem, bij wijze van, zo bij je ouders/grootouders kunnen opzetten, geen kip die het merkt
ik heb alle panters-shows op dvd. soms op het randje, soms er over...maar ik houd ervanquote:
Kan ik ook goed hebbenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb alle panters-shows op dvd. soms op het randje, soms er over...maar ik houd ervan
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb alle panters-shows op dvd. soms op het randje, soms er over...maar ik houd ervan
quote:
quote:
Ik zie allemaal raakvlakken tussen jullie 2 manquote:
je ziet spoken joh!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zie allemaal raakvlakken tussen jullie 2 man
quote:
quote:
Dat haalt de bleekheid eraf --> geen spook meerquote:
Gelukkig nietquote:
Ghehe, inside jokequote:
ah, ik snap het nu een beetjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat haalt de bleekheid eraf --> geen spook meer
Wel erg inside dan, ik snap het ook niet meerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gelukkig niet
[..]
Ghehe, inside joke
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gelukkig niet
[..]
Ghehe, inside joke
Dat klopt ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Wel erg inside dan, ik snap het ook niet meer
yup...ik wilde een vunzige opmerking maken, maar dat kan niet op dit tijdstip!quote:
Dat kan toch helemaal niet, Timuuuurrrrrr!!!!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup...ik wilde een vunzige opmerking maken, maar dat kan niet op dit tijdstip!
slaap lekker!quote:
en jij ook!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:00 schreef CindieY het volgende:
Het is 2 uur, tijd om naar bed te gaan! Een fijne freaknacht nog allen en daarna lekker slapen!![]()
welterusten schatquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:00 schreef CindieY het volgende:
Het is 2 uur, tijd om naar bed te gaan! Een fijne freaknacht nog allen en daarna lekker slapen!![]()
u riep?quote:
in principe heb ik morgenavond niets te doen behalve films kijken en online hangen....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:06 schreef justmattie het volgende:
Heb jij morgenavond iets te doen? Ik heb heel misschien, in de hoek van 90 graden en op z'n kop een kaart over voor GBTTZ in Romein. M'n maatje die mee zou, kan niet.
Rock zeg gewoon JA.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in principe heb ik morgenavond niets te doen behalve films kijken en online hangen....
dus als je niemand kunt vinden heb ik wel interesse....maar ehm....is er niet iemand anders...hint hint....
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in principe heb ik morgenavond niets te doen behalve films kijken en online hangen....
dus als je niemand kunt vinden heb ik wel interesse....maar ehm....is er niet iemand anders...hint hint....
ik wil me niet opdringenquote:
Ik laat het je weten via Twitter of PM hier op fok!.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik weet een slaapplaats vlakbijquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik laat het je weten via Twitter of PM hier op fok!.
Die optie hebben we bekeken ja, alleen zit zij met de trein terug naar Zwolle. Er komen nog meer concerten..
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik weet een slaapplaats vlakbij
maar laat het me maar wetenben wel online te vinden voor die tijd
Wat een liefde hierquote:
quote:
live mashup ja. van mij hoeft het niet echt....quote:
Perfecte combi, was in de 90's gek op HH en later op rockquote:
dat wilde ik net gaan typen.....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:21 schreef minthy het volgende:
It's nice to be important but it's more important to be nice!!
Ja, we moeten niet teveel van dezelfde dingen gaan typen, krijg je praatjes van hierquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat wilde ik net gaan typen.....
dus dan doe ik maar....show respect to the man in the icecreamvan!
en bij ons retropop http://retropop.nl/content.asp?hoofdpagina_id=76&taal_id=1quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:22 schreef minthy het volgende:
Ow, in april weer zo'n "back to the 90's" feest in de buurt... Zit te twijfelen
dat geroddel altijd!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, we moeten niet teveel van dezelfde dingen gaan typen, krijg je praatjes van hier
Ohja, jij kwam uit Emmen!! Retropop ziet er ook wel tof uit!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en bij ons retropop http://retropop.nl/content.asp?hoofdpagina_id=76&taal_id=1
is 1km van mijn huis vandaanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ohja, jij kwam uit Emmen!! Retropop ziet er ook wel tof uit!
ik hoor hem niet, het is ook een vrouw die presenteertquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:30 schreef Qunix het volgende:
http://download.omroep.nl/avro/podcast/ekdomsafterdinnertrip/14987-110127_AVRO_Ekdoms_After_Dinner_Trip_(uur_1).mp3
Ergens op 45%. Daar hoor je de jazz nummer van Ekstra Weekend.
Ik kom er af en toe, fijn shoppen daarquote:
je hebt veel winkels sinds "de weiert" er is, maar ik mis wel de sfeer eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kom er af en toe, fijn shoppen daar![]()
En afgelopen voorjaar met een club van m'n werk naar de dierentuin geweest, ook tof!!!
Ja, er zijn nu meer grotere ketens bijgekomen. Maar toch kom ik er graag! Alles mooi in de buurt en er zit een koffiewinkeltje met de meest geniaal lekkere koffiequote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je hebt veel winkels sinds "de weiert" er is, maar ik mis wel de sfeer eigenlijk.
Hmm.. Klopt niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik hoor hem niet, het is ook een vrouw die presenteert
Als ik al eens zin heb om mij in het shopgeweld te begeven, dan rij ik er graag heen! Ligt hier niet echt in de buurt, maar dat maakt me niet zoveel uit. Maak ik er een lekker dagje uit van met een vriendin ofzoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:41 schreef 3rdRock het volgende:
emmen...ik ben daar ooit in de dierentuin geweest en verder niet.....is ook niet echt in de buurt als je in nijmegen of groningen woont.....
Ja, is echt zonde... Door al dat bestuurlijke gezeur en gemeentelijke geneuzel komen ze elke keer negatief in de mediaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:42 schreef hole1988 het volgende:
over dierentuin wordt heel wat geschreven hier in de krant btw. Wat een rotzooitje daar.
in het shopgeweld begeven......nee, dat doe ik nooit. vorig weekend doelloos t centrum in gegaan...en dat is een zeldzaamheid!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik al eens zin heb om mij in het shopgeweld te begeven, dan rij ik er graag heen! Ligt hier niet echt in de buurt, maar dat maakt me niet zoveel uit. Maak ik er een lekker dagje uit van met een vriendin ofzo
Bij shopgeweld moet je in mijn geval denken aan een rustige, doordeweekse dag. Af en toe een winkel binnen en verder lekker op terrasjes zittenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in het shopgeweld begeven......nee, dat doe ik nooit. vorig weekend doelloos t centrum in gegaan...en dat is een zeldzaamheid!
jij bent geen doldwaze bijenkorf dame?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Bij shopgeweld moet je in mijn geval denken aan een rustige, doordeweekse dag. Af en toe een winkel binnen en verder lekker op terrasjes zitten
Eén van de bestuursleden zei in de krant dat de gemeente met geld moest komen. Ik vind dat zo arrogant omdat zo te zeggen het gaat tenslotte wel om belastinggeld en je runt tenslotte een "bedrijf" dus waarom niet geld lenen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, is echt zonde... Door al dat bestuurlijke gezeur en gemeentelijke geneuzel komen ze elke keer negatief in de media
mijn hemelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:50 schreef Qunix het volgende:
Ze vind het niet leuk om haarzelf terug te zingen...
u riep?quote:
1. wie is kathytjuh?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:55 schreef hole1988 het volgende:
trouwens is zij de moeder van Kathytjuh
[ afbeelding ]
de twitwouter van de vrouwenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
1. wie is kathytjuh?
2. wat een verschrikkelijke foto's zijn dit toch
en heb je ook een pic van de mama van twitwouter?quote:
Sorry, drukquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij bent geen doldwaze bijenkorf dame?
Ik ben niet heel erg op de hoogte, maar weet wel dat het een en al gedoe is daar... Elke keer bijna-faillissement voor de dierentuin. Zou jammer zijn, ik vind het erg mooi daarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Eén van de bestuursleden zei in de krant dat de gemeente met geld moest komen. Ik vind dat zo arrogant omdat zo te zeggen het gaat tenslotte wel om belastinggeld en je runt tenslotte een "bedrijf" dus waarom niet geld lenen.
nee die zijn inmiddels geveild geloof ik. Wat wel een leuke actie was van Jacques d'Ancona om een nacht bij zijn geschilderde te slapen om hem te beschermen. En de jeugd hier is erg vandalistisch dus ik kijk nergens meer van op.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben niet heel erg op de hoogte, maar weet wel dat het een en al gedoe is daar... Elke keer bijna-faillissement voor de dierentuin. Zou jammer zijn, ik vind het erg mooi daar![]()
En staan al die kunstolifantjes nog in het centrum?? Was ook een tof gezicht! Alleen wel jammer dat een aantal rotjochies het nodig vond er een aantal te slopen
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nee die zijn inmiddels geveild geloof ik. Wat wel een leuke actie was van Jacques d'Ancona om een nacht bij zijn geschilderde te slapen om hem te beschermen. En de jeugd hier is erg vandalistisch dus ik kijk nergens meer van op.
Jups, hoorde hem bij de eerste toon alquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:03 schreef hole1988 het volgende:
Het is trouwens Lola Kite dat snipperfragment
En Nirvana wordt ook even flink anaal aangepaktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:06 schreef 3rdRock het volgende:
dit is metallicaverkrachting. niet doen!
op een glittergitaar. DAT KAN NIET! Kurt draait zich om in zijn graf!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:06 schreef minthy het volgende:
[..]
En Nirvana wordt ook even flink anaal aangepakt
succes!quote:
Hij zal inmiddels duizelig zijn van het gedraai met al die slechte naaapersquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op een glittergitaar. DAT KAN NIET! Kurt draait zich om in zijn graf!
ik zag ooit een highschoolbandje de mist in gaan. na het 2e couplet is het 4x Hello, How Low.......de zangeres deed er maar 3 waardoor de gitarist, bassist en drummer als een razende moesten komen. helaas kan ik dat filmpje niet meer vinden....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij zal inmiddels duizelig zijn van het gedraai met al die slechte naaapers
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:17 schreef Qunix het volgende:
Nu ben ik echt weg... VAl bijna om van de slaap
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zag ooit een highschoolbandje de mist in gaan. na het 2e couplet is het 4x Hello, How Low.......de zangeres deed er maar 3 waardoor de gitarist, bassist en drummer als een razende moesten komen. helaas kan ik dat filmpje niet meer vinden....
Grapje!!! Het is ook al bijna 3:30, tijd gaat snel...quote:
Die van Giel? Ik heb geen cam aanstaan. Wel een decollete, of hoe je dat ook mag schrijvenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:21 schreef 3rdRock het volgende:
decollete op de webcam. decolletes zijn ok!
Iemand op cam fullscreen op een tv achter giel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Die van Giel? Ik heb geen cam aanstaan. Wel een decollete, of hoe je dat ook mag schrijven
this thread is worthless without pics!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Die van Giel? Ik heb geen cam aanstaan. Wel een decollete, of hoe je dat ook mag schrijven
Ah, ok!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Iemand op cam fullscreen op een tv achter giel.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
this thread is worthless without pics!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |