u riep?quote:
1. wie is kathytjuh?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:55 schreef hole1988 het volgende:
trouwens is zij de moeder van Kathytjuh
[ afbeelding ]
de twitwouter van de vrouwenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
1. wie is kathytjuh?
2. wat een verschrikkelijke foto's zijn dit toch
en heb je ook een pic van de mama van twitwouter?quote:
Sorry, drukquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij bent geen doldwaze bijenkorf dame?
Ik ben niet heel erg op de hoogte, maar weet wel dat het een en al gedoe is daar... Elke keer bijna-faillissement voor de dierentuin. Zou jammer zijn, ik vind het erg mooi daarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Eén van de bestuursleden zei in de krant dat de gemeente met geld moest komen. Ik vind dat zo arrogant omdat zo te zeggen het gaat tenslotte wel om belastinggeld en je runt tenslotte een "bedrijf" dus waarom niet geld lenen.
nee die zijn inmiddels geveild geloof ik. Wat wel een leuke actie was van Jacques d'Ancona om een nacht bij zijn geschilderde te slapen om hem te beschermen. En de jeugd hier is erg vandalistisch dus ik kijk nergens meer van op.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben niet heel erg op de hoogte, maar weet wel dat het een en al gedoe is daar... Elke keer bijna-faillissement voor de dierentuin. Zou jammer zijn, ik vind het erg mooi daar![]()
En staan al die kunstolifantjes nog in het centrum?? Was ook een tof gezicht! Alleen wel jammer dat een aantal rotjochies het nodig vond er een aantal te slopen
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nee die zijn inmiddels geveild geloof ik. Wat wel een leuke actie was van Jacques d'Ancona om een nacht bij zijn geschilderde te slapen om hem te beschermen. En de jeugd hier is erg vandalistisch dus ik kijk nergens meer van op.
Jups, hoorde hem bij de eerste toon alquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:03 schreef hole1988 het volgende:
Het is trouwens Lola Kite dat snipperfragment
En Nirvana wordt ook even flink anaal aangepaktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:06 schreef 3rdRock het volgende:
dit is metallicaverkrachting. niet doen!
op een glittergitaar. DAT KAN NIET! Kurt draait zich om in zijn graf!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:06 schreef minthy het volgende:
[..]
En Nirvana wordt ook even flink anaal aangepakt
succes!quote:
Hij zal inmiddels duizelig zijn van het gedraai met al die slechte naaapersquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op een glittergitaar. DAT KAN NIET! Kurt draait zich om in zijn graf!
ik zag ooit een highschoolbandje de mist in gaan. na het 2e couplet is het 4x Hello, How Low.......de zangeres deed er maar 3 waardoor de gitarist, bassist en drummer als een razende moesten komen. helaas kan ik dat filmpje niet meer vinden....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij zal inmiddels duizelig zijn van het gedraai met al die slechte naaapers
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:17 schreef Qunix het volgende:
Nu ben ik echt weg... VAl bijna om van de slaap
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zag ooit een highschoolbandje de mist in gaan. na het 2e couplet is het 4x Hello, How Low.......de zangeres deed er maar 3 waardoor de gitarist, bassist en drummer als een razende moesten komen. helaas kan ik dat filmpje niet meer vinden....
Grapje!!! Het is ook al bijna 3:30, tijd gaat snel...quote:
Die van Giel? Ik heb geen cam aanstaan. Wel een decollete, of hoe je dat ook mag schrijvenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:21 schreef 3rdRock het volgende:
decollete op de webcam. decolletes zijn ok!
Iemand op cam fullscreen op een tv achter giel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Die van Giel? Ik heb geen cam aanstaan. Wel een decollete, of hoe je dat ook mag schrijven
this thread is worthless without pics!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Die van Giel? Ik heb geen cam aanstaan. Wel een decollete, of hoe je dat ook mag schrijven
Ah, ok!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Iemand op cam fullscreen op een tv achter giel.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
this thread is worthless without pics!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |