Rock zeg gewoon JA.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in principe heb ik morgenavond niets te doen behalve films kijken en online hangen....
dus als je niemand kunt vinden heb ik wel interesse....maar ehm....is er niet iemand anders...hint hint....
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in principe heb ik morgenavond niets te doen behalve films kijken en online hangen....
dus als je niemand kunt vinden heb ik wel interesse....maar ehm....is er niet iemand anders...hint hint....
ik wil me niet opdringenquote:
Ik laat het je weten via Twitter of PM hier op fok!.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik weet een slaapplaats vlakbijquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik laat het je weten via Twitter of PM hier op fok!.
Die optie hebben we bekeken ja, alleen zit zij met de trein terug naar Zwolle. Er komen nog meer concerten..
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik weet een slaapplaats vlakbij
maar laat het me maar wetenben wel online te vinden voor die tijd
Wat een liefde hierquote:
quote:
live mashup ja. van mij hoeft het niet echt....quote:
Perfecte combi, was in de 90's gek op HH en later op rockquote:
dat wilde ik net gaan typen.....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:21 schreef minthy het volgende:
It's nice to be important but it's more important to be nice!!
Ja, we moeten niet teveel van dezelfde dingen gaan typen, krijg je praatjes van hierquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat wilde ik net gaan typen.....
dus dan doe ik maar....show respect to the man in the icecreamvan!
en bij ons retropop http://retropop.nl/content.asp?hoofdpagina_id=76&taal_id=1quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:22 schreef minthy het volgende:
Ow, in april weer zo'n "back to the 90's" feest in de buurt... Zit te twijfelen
dat geroddel altijd!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, we moeten niet teveel van dezelfde dingen gaan typen, krijg je praatjes van hier
Ohja, jij kwam uit Emmen!! Retropop ziet er ook wel tof uit!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en bij ons retropop http://retropop.nl/content.asp?hoofdpagina_id=76&taal_id=1
is 1km van mijn huis vandaanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ohja, jij kwam uit Emmen!! Retropop ziet er ook wel tof uit!
ik hoor hem niet, het is ook een vrouw die presenteertquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:30 schreef Qunix het volgende:
http://download.omroep.nl/avro/podcast/ekdomsafterdinnertrip/14987-110127_AVRO_Ekdoms_After_Dinner_Trip_(uur_1).mp3
Ergens op 45%. Daar hoor je de jazz nummer van Ekstra Weekend.
Ik kom er af en toe, fijn shoppen daarquote:
je hebt veel winkels sinds "de weiert" er is, maar ik mis wel de sfeer eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kom er af en toe, fijn shoppen daar![]()
En afgelopen voorjaar met een club van m'n werk naar de dierentuin geweest, ook tof!!!
Ja, er zijn nu meer grotere ketens bijgekomen. Maar toch kom ik er graag! Alles mooi in de buurt en er zit een koffiewinkeltje met de meest geniaal lekkere koffiequote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je hebt veel winkels sinds "de weiert" er is, maar ik mis wel de sfeer eigenlijk.
Hmm.. Klopt niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik hoor hem niet, het is ook een vrouw die presenteert
Als ik al eens zin heb om mij in het shopgeweld te begeven, dan rij ik er graag heen! Ligt hier niet echt in de buurt, maar dat maakt me niet zoveel uit. Maak ik er een lekker dagje uit van met een vriendin ofzoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:41 schreef 3rdRock het volgende:
emmen...ik ben daar ooit in de dierentuin geweest en verder niet.....is ook niet echt in de buurt als je in nijmegen of groningen woont.....
Ja, is echt zonde... Door al dat bestuurlijke gezeur en gemeentelijke geneuzel komen ze elke keer negatief in de mediaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:42 schreef hole1988 het volgende:
over dierentuin wordt heel wat geschreven hier in de krant btw. Wat een rotzooitje daar.
in het shopgeweld begeven......nee, dat doe ik nooit. vorig weekend doelloos t centrum in gegaan...en dat is een zeldzaamheid!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik al eens zin heb om mij in het shopgeweld te begeven, dan rij ik er graag heen! Ligt hier niet echt in de buurt, maar dat maakt me niet zoveel uit. Maak ik er een lekker dagje uit van met een vriendin ofzo
Bij shopgeweld moet je in mijn geval denken aan een rustige, doordeweekse dag. Af en toe een winkel binnen en verder lekker op terrasjes zittenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in het shopgeweld begeven......nee, dat doe ik nooit. vorig weekend doelloos t centrum in gegaan...en dat is een zeldzaamheid!
jij bent geen doldwaze bijenkorf dame?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Bij shopgeweld moet je in mijn geval denken aan een rustige, doordeweekse dag. Af en toe een winkel binnen en verder lekker op terrasjes zitten
Eén van de bestuursleden zei in de krant dat de gemeente met geld moest komen. Ik vind dat zo arrogant omdat zo te zeggen het gaat tenslotte wel om belastinggeld en je runt tenslotte een "bedrijf" dus waarom niet geld lenen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, is echt zonde... Door al dat bestuurlijke gezeur en gemeentelijke geneuzel komen ze elke keer negatief in de media
mijn hemelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:50 schreef Qunix het volgende:
Ze vind het niet leuk om haarzelf terug te zingen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |