Hou wortol!?quote:
jij wel ja!quote:
ehm......ja, jij ook!quote:
hoeveel aanmeldingen zijn er totaal voor de meetquote:
Al nuver?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:42 schreef henkde_j het volgende:
Hou ist der mit?
Jaaah, ik ben weer net in Grunn aangekomen jong!
Wat er in de banner staat. Ik ga dus maandag me even verder verdiepenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hoeveel aanmeldingen zijn er totaal voor de meet
joh, ik heb 1 jaar in Stad gewoond en 4,5jaar in 2 dorpjes buiten Grunn.....ik blijf een Gelderlander in hart en nierenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet zo'n Groninger dus als je deed voorkomen
Ging net biena plat op de bek met mien bultenbroezer.quote:
ik dacht dat ik gelezen had dat er 15 waren, maar blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat er in de banner staat. Ik ga dus maandag me even verder verdiepenMorgen eerst werken, dan weekend
Met Sense of Dance
zijn uurtje op KX doet hem zeker goedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:45 schreef Qunix het volgende:
WOOW
Deze aankondiging is vele malen beter
Helemaal vergeleken met kwart jaar terug
Ja, dat!!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:45 schreef DaMook het volgende:
Goh ik ben even weg en meteen gaat het snel.
Ga je mee nog een keer wegquote:
Nah, ik word moe van al dat geren... Was om 6:15 al op vandaagquote:
Enjoy!!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:47 schreef henkde_j het volgende:
Eerst maar eens de zeroes request vid kijken
hijs leukquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:47 schreef henkde_j het volgende:
Ik vond de adamsappel van Domien ook wel topquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat er in de banner staat. Ik ga dus maandag me even verder verdiepenMorgen eerst werken, dan weekend
Met Sense of Dance
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:47 schreef henkde_j het volgende:
Moest ik even aan denkenquote:Naar bed, naar bed
Naar bed, naar bed, zei Duimelot.
Eerst nog wat eten, zei Likkepot.
Waar zal ik 't halen? zei Langejan.
Uit grootmoeders kastje, zei Ringeling.
Dat zal ik verklappen, zei 't Kleine Ding.
Dat kanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:55 schreef naatje_1 het volgende:
beetje te sentimenteel voor dit tijdstip
True, maar Marieke is altijdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:55 schreef naatje_1 het volgende:
beetje te sentimenteel voor dit tijdstip
Ben je Giel of wil je een koekje?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:57 schreef minthy het volgende:
Dit doet mij aan een heel ander nummer denken
Mij ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:57 schreef minthy het volgende:
Dit doet mij aan een heel ander nummer denken
Ja! Tit'nquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ben je Giel of wil je een koekje?
dat singletje heb/had ik....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ben je Giel of wil je een koekje?
Werd hier grijsgedraaid in de locale disco, veel plattelandsjeugd, dus dat ging er wel inquote:
het erge is...ik weer waar de clip van Ben je Geil is opgenomen...en dat vertel ik iedere keer als ik langs die plaats kom....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Werd hier grijsgedraaid in de locale disco, veel plattelandsjeugd, dus dat ging er wel inEen aantal jaren later had je nog zo'n nummer, iets van kielekielekiele
![]()
Tis vast niet ver hier uit de buurt, gezien het accentquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het erge is...ik weer waar de clip van Ben je Geil is opgenomen...en dat vertel ik iedere keer als ik langs die plaats kom....
bij de snackbar in Ruinerwold.....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Tis vast niet ver hier uit de buurt, gezien het accent
Dabedoelik, is hier om de hoek! Volgens mij zat er zelfs een jongen hier van het dorp in de bandquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bij de snackbar in Ruinerwold.....
Huh, die ken ik nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Werd hier grijsgedraaid in de locale disco, veel plattelandsjeugd, dus dat ging er wel inEen aantal jaren later had je nog zo'n nummer, iets van kielekielekiele
![]()
ik moet nog een keer op bedevaart naar die plek!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Dabedoelik, is hier om de hoek! Volgens mij zat er zelfs een jongen hier van het dorp in de band
Kiele was van de onvolprezen band Jammer! Ook een bandje hier uit de buurt, geloof ik. ik plemp geen link neer, tikkie vunzigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Huh, die ken ik niet. Maar die eerste plaat van Tit'n was inderdaad best populair
.
Coen is een plank met handenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:03 schreef CindieY het volgende:
Die clip van Zeroes RequestEnneh, hallo Coen
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:03 schreef CindieY het volgende:
Die clip van Zeroes RequestEnneh, hallo Coen
Zoek zelf wel even op het net. Ben nu wel benieuwdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Kiele was van de onvolprezen band Jammer! Ook een bandje hier uit de buurt, geloof ik. ik plemp geen link neer, tikkie vunzig![]()
Als je piratenmuziek haat, niet doen!!!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zoek zelf wel even op het net. Ben nu wel benieuwd.
nee, jij keek alleen maar naar dat geile kinnetje van em!quote:
Dat kan ik het beter dus niet doenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je piratenmuziek haat, niet doen!!!
Coen kan 't zeer zeker hebbenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, jij keek alleen maar naar dat geile kinnetje van em!
* 3rdRock gooit scheerapparaat weg
Joah, hij heeft wel een lekker koppie met die stoppelsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, jij keek alleen maar naar dat geile kinnetje van em!
* 3rdRock gooit scheerapparaat weg
Het was nog zo onschuldig toen we dit op de basisschool zongenquote:
Ja, diequote:
Ik had je gewaarschuwdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat kan ik het beter dus niet doen![]()
>
Kon me toch niet inhoudenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, die![]()
[..]
Ik had je gewaarschuwd
Daar ben ik zo vaak langs gekomen toen mijn ouders nog in Ruinen woondenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bij de snackbar in Ruinerwold.....
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:09 schreef 3rdRock het volgende:
reminder to self:
eerst het liedje luisteren en dan yt-link plempen.
mijn god wat slecht! daarbij vergeleken is Ben je Geil of wil je een Koekje een literair meesterwerk met fabuleus bespeelde instrumenten!
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:09 schreef 3rdRock het volgende:
reminder to self:
eerst het liedje luisteren en dan yt-link plempen.
mijn god wat slecht! daarbij vergeleken is Ben je Geil of wil je een Koekje een literair meesterwerk met fabuleus bespeelde instrumenten!
quote:
Owjee...quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Owjee...![]()
Wordt hier standaard op bruiloften gedraaid/gespeeld
YO mattie! ik ben vandaag keivet op stap geweest man! knettervet!quote:
slaap ze en werk ze!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:16 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen.
Morgen moet ik al om 7 uur aan het werk zijn, dus nu maar optijd naar bed
.
Yo Rockie!! Leeuwarden is vet hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
YO mattie! ik ben vandaag keivet op stap geweest man! knettervet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |