nou, die was dus vanavond stuk...heb een mannetje moeten bellen. twas 15graden toen ik thuiskwam.....quote:
Ook al... Dat klereding hier is nog steeds niet goed, komt bij mij ook niet boven de 16quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, die was dus vanavond stuk...heb een mannetje moeten bellen. twas 15graden toen ik thuiskwam.....
Maar ik ben heul verantwoord enzeau! 2 bier > 1 fris!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whaha.
. Enjoy
. Dat gaat een kater worden... niet te zuinig !
paar jaar geleden 3 dagen in de kou gezeten..in januari. zelfs de kat kroop onder de dekensquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook al... Dat klereding hier is nog steeds niet goed, komt bij mij ook niet boven de 16Gelukkig heb ik katten! En een warme persoonlijkheid
Zeer handig dat je al die info weet. Moet je wat mee doen man! Geen idee wat, maar toch. Handig!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe, ik ben een half wandelend filmarchief. die film is btw amerikaans geremaket tot Quarantine. maar die vond ik duidelijk minder. REC2 is ook minder en er komen ook nog een prequel en sequel.....en die ga ik zeker zien
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:12 schreef minthy het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vanmiddag allemaal tweets langs zag komen over de Zeroes-clip en nu vergeet ik hem helemaal! FF checken
yo, represent jij Zwolle of Grunn vandaag?quote:
ik vind af en toe een tip geven aan deze of gene wel genoeg. er zijn al filmsites en recensenten genoeg in de wereldquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeer handig dat je al die info weet. Moet je wat mee doen man! Geen idee wat, maar toch. Handig!
Zwolle. Ik kom net uit de stadquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yo, represent jij Zwolle of Grunn vandaag?
quote:
Tof! En Coen moet vaker een baardje laten staanquote:
Ja, okay daar heb je wel een puntquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yo, represent jij Zwolle of Grunn vandaag?
[..]
ik vind af en toe een tip geven aan deze of gene wel genoeg. er zijn al filmsites en recensenten genoeg in de wereld
Jep, heel gezellig. Eerst even rustig in de ene tent gehangen, frisje drinken, daarna in een andere tent biertje gedronken.quote:
Mooi! Zwolle is tofquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep, heel gezellig. Eerst even rustig in de ene tent gehangen, frisje drinken, daarna in een andere tent biertje gedronken.
mmm, ik kan het nergens vinden eigenlijk en toch weet ik ong wat je bedoelt....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:21 schreef Elusive het volgende:
volgens mij was er onlangs een docu op TV over gerard ekdom, over zo'n vrouwtje die hem dan een dag op de voet volgde ofzo? iemand een linkje ?
was lolquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:25 schreef CindieY het volgende:
Wat heb ik nog zoal gemist bij EW? Ik begreep dat Eddy Zoë langskwam, was dat nog wat? Heb em nooit zo gevonden als DJ, die kerel moet lekker bij de tv blijven.
http://www.mtv.nl/shows/money_makers/ maar het staat niet onlinequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, ik kan het nergens vinden eigenlijk en toch weet ik ong wat je bedoelt....
Yeahquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep, heel gezellig. Eerst even rustig in de ene tent gehangen, frisje drinken, daarna in een andere tent biertje gedronken.
Dat is de partij van boriszquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
Politiek correcte gasten zijn [ afbeelding ]
ja erg he, wat een vies woord is dat toch. Beter gaan ze lekker rellen en groepen tegen elkaar uitspelen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
Politiek correcte gasten zijn [ afbeelding ]
doen, goede live bandquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:33 schreef CindieY het volgende:
Hm, ik kan 2 kaartjes overkopen voor The White Lies voor samen 40 euro. *denkdenk*
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:32 schreef alors het volgende:
[..]
ja erg he, wat een vies woord is dat toch. Beter gaan ze lekker rellen en groepen tegen elkaar uitspelen.
Doe het niet!!!!!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:33 schreef CindieY het volgende:
Hm, ik kan 2 kaartjes overkopen voor The White Lies voor samen 40 euro. *denkdenk*
Dan ga ik even afwachten tot iemand weer thuis is of morgen even vragen of diegene zin heeft om mee te gaanquote:
Dan waarom niet doen? De kaartjes komen van een zeer betrouwbare bronquote:
ze waren ook bij Giel paar weken terug en klonk vrij strak moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan ga ik even afwachten tot iemand weer thuis is of morgen even vragen of diegene zin heeft om mee te gaanIk ben erg benieuwd, ik heb 't vaker gehoord.
NIet mee willen naar Ajax?! Laat borisz het maar niet lezenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan waarom niet doen? De kaartjes komen van een zeer betrouwbare bronHij heeft gewoon teveel kaartjes over, vrienden willen niet mee ivm Ajax
Niet mee willen naar The White Lies ivm Ajaxquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
NIet mee willen naar Ajax?! Laat borisz het maar niet lezen. Denk dat ze live wel goed zijn. Tijdens Eurosonic klonk het via die ene audio stream opzich wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |