quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
zo komen we er wel
Aangeboden *woord* het Dagelijks Bestuur van de NOS
t.g.v het 30 jarig bestaan van 3 FM
11 oktober '95
Aangeboden namens het Dagelijks Bestuur van de NOSquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:59 schreef naatje_1 het volgende:
gebruik toch het "open nieuw deel" knopje
Waar?! Waar?! WAAARRR?!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:59 schreef naatje_1 het volgende:
gebruik toch het "open nieuw deel" knopje
Ahja, toen bestond de opsplitsing tussen NOS en NPO nog niet. Good old times...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
Aangeboden namens het Dagelijks Bestuur van de NOS
t.g.v het 30 jarig bestaan van 3 FM
11 oktober '95
Beterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
F5/vernieuw pagina --> naast stop volgen en open nieuw topic
staat er alleen als ie dicht zit op de 301 (of meer) posts, want een gesloten topic door moderator kent geen vervolg en een nog open topic uiteraard ook nietquote:
ik heb zequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:02 schreef Paul-89 het volgende:
Ik wil ook die John Bakker jingles/quotes.
http://www.jonbakker.nlquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:02 schreef Paul-89 het volgende:
Ik wil ook die John Bakker jingles/quotes.
Have fun!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:03 schreef Kwek. het volgende:
[..]
Voor de volgende keer
Nu ga ik wat goudgele geluksbrengers opzoeken.
Die hebben mij al gevondenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:03 schreef Kwek. het volgende:
[..]
Voor de volgende keer
Nu ga ik wat goudgele geluksbrengers opzoeken.
Je weet tochquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:04 schreef gerbenp het volgende:
Hans! REQUEST van jou he ? Domino's pizza!
Uhm, ik zit nog beneden. Zo maar eens pitten denk ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:05 schreef -Hans- het volgende:
Primeur. Pino gaat voor het eerst naar Stenders luisteren. Wat een mooie avond. EkStra Weekend was ook al zo tof
Aaah nee. Niet nu alquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uhm, ik zit nog beneden. Zo maar eens pitten denk ik.
Whehe, dat zou wel wat zijn jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:06 schreef gerbenp het volgende:
[..]
volgens mij doe jij vanaf 22:00 nu de muziekplisie zijn.
Die link werkt niet meer ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
[ONZ Radio]#215 Met een leuk nummer dat uren duurt
Edit: en dit is voor degene die om jon bakker mp3s vroeg
Dank.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.rufentuf.nl/johnbakker/
ja, en daar de mp3s van, zal even goed kopiëren dan, dacht in link is makkelijker, maargoed...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.rufentuf.nl/johnbakker/
Arme Freekquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:18 schreef hole1988 het volgende:
die opdracht voor Freek van volgende week
dit zijn de video'squote:
SPOILER: vrijdag de 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:
Mwah niet mee eensquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
Jammer van die gozer die erdoorheen lult.
Hoi minthyquote:
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MANquote:
ouwe lulquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
iedereen reuzebedankt voor het pushen. ik heb me natuurlijk helemaal voor niets drukgemaakt.
Fixkes was vet!
en nu piepen mn oren
wehehe, het aantal concerten dat ik heb meegemaakt is op de vingers van 2 handen te tellen....quote:
dittemquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:09 schreef Qunix het volgende:
Freek is BRILJANT
Hij krijgt ook dit voor elkaar
Goed interview ook
Ben zo trots op je!!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
iedereen reuzebedankt voor het pushen. ik heb me natuurlijk helemaal voor niets drukgemaakt.
Fixkes was vet!
en nu piepen mn oren
ik ben al terug man!quote:
fijn papa!quote:
Echt vet jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
Stenders Late Vermaak op tv en volgende week op de radio! de tv-versie dus. vetterdevet!
Komt zijn tv show weer terug ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
Stenders Late Vermaak op tv en volgende week op de radio! de tv-versie dus. vetterdevet!
Die met 50 Cent is echt epischquote:
nee, maar ze gaan volgende week tussen 0 en 1 popquizzen. met als hoofdprijs niet de George Beker, maar de Beaukaal!quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
lekker nummer!
ik ben helemaal vrolijk vrienden! energie voor 10!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, maar ze gaan volgende week tussen 0 en 1 popquizzen. met als hoofdprijs niet de George Beker, maar de Beaukaal!![]()
![]()
Wahahaah mooi zoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
Fixkes was vet!
en nu piepen mn oren
die moet primetime! leuker dan BNN's Doe Maar Normaal. lekker afwisselen met de Nederpopshow ofzoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jammer, vond die tv show best geinig
.
sorry mamaquote:
Doe maar normaal, is dat er nog dan ? Dat vond ik ook wel geinigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die moet primetime! leuker dan BNN's Doe Maar Normaal. lekker afwisselen met de Nederpopshow ofzo
[..]
sorry mama
nee, is er niet meer geloof ik...maar die show heeft 2 of 3 seizoenen gehad. Stenders maar 1quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe maar normaal, is dat er nog dan ? Dat vond ik ook wel geinig. De nederpopshow heb ik nog nooit gekeken
.
ik vind het wel fijn die afwisseling tussen het serieuze gesprekken en het geinen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
Whaha, al die mensen die zeiken over politiek gelul
Ik vond stenders op tv beter dan op de radioquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, is er niet meer geloof ik...maar die show heeft 2 of 3 seizoenen gehad. Stenders maar 1
en Nederpopshow heb ik alleen dit seizoen gezien. ik houd wel van popquizzen
nja, de luisterende jongere steekt er wel wat van op, of zu nu echt luisteren of het alleen maar horen. en Stenders kan dit vrij goed voor een "domme dj"quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik vind het wel fijn die afwisseling tussen het serieuze gesprekken en het geinen.
ik ook, ik vind het ook niet erg. Het gaat ten minste ergens over, in plaats van dat ze het over de koeienpoepbelasting gaan hebben ofzo, want dat had ook best gekunt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik vind het wel fijn die afwisseling tussen het serieuze gesprekken en het geinen.
*stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter*quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
*stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter*
hihihi, je zei "vrije"quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zit de hele week al tussen de ADHD'ers, dan kan er in mijn vrije tijd ook nog wel een bij
dat is iets anders dan vrijenquote:
SSSTTT laat me nou!quote:
Die doe ik meestal voorafquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij plakt er vingeroefening achter
Okquote:
Jaha, nu moet je welquote:
welnee, ik zit Minthy maar wat te stangen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Owjee, als het nu dus misgaat krijg ik ook de schuldquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welnee, ik zit Minthy maar wat te stangen!Je zei "stangen"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
als wat misgaat? ons gezellige forumsamenzijn?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Owjee, als het nu dus misgaat krijg ik ook de schuld?
Tuurlijk!! Zondebokjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Owjee, als het nu dus misgaat krijg ik ook de schuld?
jajoh, verraad de spoiler ff joh!quote:
hihi, je zei lange!quote:
Nee julliequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als wat misgaat? ons gezellige forumsamenzijn?
Daar was ik al bang voorquote:
jullie? waar heb je het over jongen? je denkt toch niet dat een Godin als Minthy zit te wachten op een puberale postpuber???quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee jullie.
[..]
Daar was ik al bang voor. Gelukkig blijk je te houden van zondebokken
.
achteraansluiten schat!quote:
Tuurlijk wel, je moet jezelf alleen niet zo zielig voordoen als nuquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jullie? waar heb je het over jongen? je denkt toch niet dat een Godin als Minthy zit te wachten op een puberale postpuber???
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je moet jezelf alleen niet zo zielig voordoen als nu.
Niet meer doen danquote:
Het werkt wel overigensquote:
LOLquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
niet deze jingle...
stenders
heb je iets van af zenders!
hilarisch!
meer dan een woord of 5 kun je niet achter elkaar typen he?quote:
Waarom zou ie ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meer dan een woord of 5 kun je niet achter elkaar typen he?
Zo ben ik niet gemaakt, iddquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meer dan een woord of 5 kun je niet achter elkaar typen he?
ow, heb je dan ehm...[REC] wel eens gezien?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:56 schreef -Hans- het volgende:
Paranormal Activity 2 nog even gezien (tweede keer)> Best spannend!
REC????quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, heb je dan ehm...[REC] wel eens gezien?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:57 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een geweldig aanstormend talent is die Stenders toch
LOL WUT!?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:57 schreef wolfrolf het volgende:
Baasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:57 schreef wolfrolf het volgende:
Proost!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Thanks Hans, je beurt me echt op!! Tof
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:57 schreef Qunix het volgende:
Hier had Gerard het over?
http://radio6presents.rad(...)ner-trip-27-januari/
Ben je nu kwoad?quote:
http://www.moviemeter.nl/film/43575quote:
Vanavond een bedrijfsfeestquote:
Site lijkt plat te liggen!! Titel zegt mij zo niet veelquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://www.moviemeter.nl/film/43575
mmm, nu ik er over nadenk eigenlijk niet echt vergelijkbaar....maar wel vet!
Doe je verwarming aan, gekquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
tis nu al ong -4 hier. wat een pokkekou!
Laat die lente maar komenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
tis nu al ong -4 hier. wat een pokkekou!
Haha jij gaat dus echt zwaar dronken wordenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vanavond een bedrijfsfeest
ooohohohoh jongens... ik ben niet de bob
Site doet het! Ziet er trouwens goed uit. Een 7.7 @ IMDB. Binnenkort maar eens checken. Goede tip!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://www.moviemeter.nl/film/43575
mmm, nu ik er over nadenk eigenlijk niet echt vergelijkbaar....maar wel vet!
Kruipen jongen... kruipenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha jij gaat dus echt zwaar dronken worden![]()
Dus jij gaat vanavond op je lippen naar huisquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kruipen jongen... kruipen
Hopelijk heb ik nog een baan op maandag
Whahaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kruipen jongen... kruipen
Hopelijk heb ik nog een baan op maandag
wehehe, ik ben een half wandelend filmarchief. die film is btw amerikaans geremaket tot Quarantine. maar die vond ik duidelijk minder. REC2 is ook minder en er komen ook nog een prequel en sequel.....en die ga ik zeker zienquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Site doet het! Ziet er trouwens goed uit. Een 7.7 @ IMDB. Binnenkort maar eens checken. Goede tip!
nou, die was dus vanavond stuk...heb een mannetje moeten bellen. twas 15graden toen ik thuiskwam.....quote:
Ook al... Dat klereding hier is nog steeds niet goed, komt bij mij ook niet boven de 16quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, die was dus vanavond stuk...heb een mannetje moeten bellen. twas 15graden toen ik thuiskwam.....
Maar ik ben heul verantwoord enzeau! 2 bier > 1 fris!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whaha.
. Enjoy
. Dat gaat een kater worden... niet te zuinig !
paar jaar geleden 3 dagen in de kou gezeten..in januari. zelfs de kat kroop onder de dekensquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook al... Dat klereding hier is nog steeds niet goed, komt bij mij ook niet boven de 16Gelukkig heb ik katten! En een warme persoonlijkheid
Zeer handig dat je al die info weet. Moet je wat mee doen man! Geen idee wat, maar toch. Handig!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe, ik ben een half wandelend filmarchief. die film is btw amerikaans geremaket tot Quarantine. maar die vond ik duidelijk minder. REC2 is ook minder en er komen ook nog een prequel en sequel.....en die ga ik zeker zien
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:12 schreef minthy het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vanmiddag allemaal tweets langs zag komen over de Zeroes-clip en nu vergeet ik hem helemaal! FF checken
yo, represent jij Zwolle of Grunn vandaag?quote:
ik vind af en toe een tip geven aan deze of gene wel genoeg. er zijn al filmsites en recensenten genoeg in de wereldquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeer handig dat je al die info weet. Moet je wat mee doen man! Geen idee wat, maar toch. Handig!
Zwolle. Ik kom net uit de stadquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yo, represent jij Zwolle of Grunn vandaag?
quote:
Tof! En Coen moet vaker een baardje laten staanquote:
Ja, okay daar heb je wel een puntquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yo, represent jij Zwolle of Grunn vandaag?
[..]
ik vind af en toe een tip geven aan deze of gene wel genoeg. er zijn al filmsites en recensenten genoeg in de wereld
Jep, heel gezellig. Eerst even rustig in de ene tent gehangen, frisje drinken, daarna in een andere tent biertje gedronken.quote:
Mooi! Zwolle is tofquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep, heel gezellig. Eerst even rustig in de ene tent gehangen, frisje drinken, daarna in een andere tent biertje gedronken.
mmm, ik kan het nergens vinden eigenlijk en toch weet ik ong wat je bedoelt....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:21 schreef Elusive het volgende:
volgens mij was er onlangs een docu op TV over gerard ekdom, over zo'n vrouwtje die hem dan een dag op de voet volgde ofzo? iemand een linkje ?
was lolquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:25 schreef CindieY het volgende:
Wat heb ik nog zoal gemist bij EW? Ik begreep dat Eddy Zoë langskwam, was dat nog wat? Heb em nooit zo gevonden als DJ, die kerel moet lekker bij de tv blijven.
http://www.mtv.nl/shows/money_makers/ maar het staat niet onlinequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, ik kan het nergens vinden eigenlijk en toch weet ik ong wat je bedoelt....
Yeahquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep, heel gezellig. Eerst even rustig in de ene tent gehangen, frisje drinken, daarna in een andere tent biertje gedronken.
Dat is de partij van boriszquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
Politiek correcte gasten zijn [ afbeelding ]
ja erg he, wat een vies woord is dat toch. Beter gaan ze lekker rellen en groepen tegen elkaar uitspelen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
Politiek correcte gasten zijn [ afbeelding ]
doen, goede live bandquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:33 schreef CindieY het volgende:
Hm, ik kan 2 kaartjes overkopen voor The White Lies voor samen 40 euro. *denkdenk*
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:32 schreef alors het volgende:
[..]
ja erg he, wat een vies woord is dat toch. Beter gaan ze lekker rellen en groepen tegen elkaar uitspelen.
Doe het niet!!!!!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:33 schreef CindieY het volgende:
Hm, ik kan 2 kaartjes overkopen voor The White Lies voor samen 40 euro. *denkdenk*
Dan ga ik even afwachten tot iemand weer thuis is of morgen even vragen of diegene zin heeft om mee te gaanquote:
Dan waarom niet doen? De kaartjes komen van een zeer betrouwbare bronquote:
ze waren ook bij Giel paar weken terug en klonk vrij strak moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan ga ik even afwachten tot iemand weer thuis is of morgen even vragen of diegene zin heeft om mee te gaanIk ben erg benieuwd, ik heb 't vaker gehoord.
NIet mee willen naar Ajax?! Laat borisz het maar niet lezenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan waarom niet doen? De kaartjes komen van een zeer betrouwbare bronHij heeft gewoon teveel kaartjes over, vrienden willen niet mee ivm Ajax
Niet mee willen naar The White Lies ivm Ajaxquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
NIet mee willen naar Ajax?! Laat borisz het maar niet lezen. Denk dat ze live wel goed zijn. Tijdens Eurosonic klonk het via die ene audio stream opzich wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |