Komt zijn tv show weer terug ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
Stenders Late Vermaak op tv en volgende week op de radio! de tv-versie dus. vetterdevet!
Die met 50 Cent is echt epischquote:
nee, maar ze gaan volgende week tussen 0 en 1 popquizzen. met als hoofdprijs niet de George Beker, maar de Beaukaal!quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
lekker nummer!
ik ben helemaal vrolijk vrienden! energie voor 10!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, maar ze gaan volgende week tussen 0 en 1 popquizzen. met als hoofdprijs niet de George Beker, maar de Beaukaal!![]()
![]()
Wahahaah mooi zoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
iedereen reuzebedankt voor het pushen. ik heb me natuurlijk helemaal voor niets drukgemaakt.
Fixkes was vet!
en nu piepen mn oren
die moet primetime! leuker dan BNN's Doe Maar Normaal. lekker afwisselen met de Nederpopshow ofzoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jammer, vond die tv show best geinig
.
sorry mamaquote:
Doe maar normaal, is dat er nog dan ? Dat vond ik ook wel geinigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die moet primetime! leuker dan BNN's Doe Maar Normaal. lekker afwisselen met de Nederpopshow ofzo
[..]
sorry mama
nee, is er niet meer geloof ik...maar die show heeft 2 of 3 seizoenen gehad. Stenders maar 1quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe maar normaal, is dat er nog dan ? Dat vond ik ook wel geinig. De nederpopshow heb ik nog nooit gekeken
.
ik vind het wel fijn die afwisseling tussen het serieuze gesprekken en het geinen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
Whaha, al die mensen die zeiken over politiek gelul
Ik vond stenders op tv beter dan op de radioquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, is er niet meer geloof ik...maar die show heeft 2 of 3 seizoenen gehad. Stenders maar 1
en Nederpopshow heb ik alleen dit seizoen gezien. ik houd wel van popquizzen
nja, de luisterende jongere steekt er wel wat van op, of zu nu echt luisteren of het alleen maar horen. en Stenders kan dit vrij goed voor een "domme dj"quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik vind het wel fijn die afwisseling tussen het serieuze gesprekken en het geinen.
ik ook, ik vind het ook niet erg. Het gaat ten minste ergens over, in plaats van dat ze het over de koeienpoepbelasting gaan hebben ofzo, want dat had ook best gekunt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik vind het wel fijn die afwisseling tussen het serieuze gesprekken en het geinen.
*stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter*quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
*stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter**stuiter stuiter*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |