Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Heel vroeger wilde ik ook altijd weten hoe iemand in het echt heette. Nou ja, daar herken je tegenwoordig de newbie aanquote:
Ja, doe ik namelijk ook nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:17 schreef Koen66 het volgende:
waarom zou ik nog moeite doen voor de Lapo
Homoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:17 schreef Stuart het volgende:
Verhip, ik had de lapo deze keer te pakken
dat heb ik serieus nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:17 schreef Koen66 het volgende:
waarom zou ik nog moeite doen voor de Lapo
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:16 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb even niet zo'n handig nummer op gezet
Voor mij dus niet, maar ben ook een stukje jonger als jouquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
seems like yesterday
omg ik word echt oud
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat heb ik serieus nog nooit gedaan
ik wel, vroeger, in mijn ONZ-tijdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat heb ik serieus nog nooit gedaan
woahhh, dat had ik best wel mee willen makenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wel, vroeger, in mijn ONZ-tijd
Lekker nummerquote:
had je ruim een jaar geleden hier moeten zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
woahhh, dat had ik best wel mee willen maken
nee, want ONZquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
woahhh, dat had ik best wel mee willen maken
Heerlijk nummerquote:
ST als ONZ babe, wanneer was dat?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wel, vroeger, in mijn ONZ-tijd
quote:
Jaaa echt welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heerlijk nummerEn haar cd is geweldig
Ze is hier (logisch ook wel) vaak op de radioquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heerlijk nummerEn haar cd is geweldig
Zit jij ook in ONZ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jezus, wat een baggerinternet vandaag.
verkeerd subforumquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jezus, wat een baggerinternet vandaag.
Mijn allereerste topic was op onzin, toen ben ik niet meer teruggekomen.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Enige bestaansrecht van ONZ is dat daarmee de rest van fok van al die gasdebielen verschoond blijft
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel vroeger wilde ik ook altijd weten hoe iemand in het echt heette. Nou ja, daar herken je tegenwoordig de newbie aanDat boeit namelijk helemaal niet. Het zal mij bijvoorbeeld een totale worst zijn of jij Francine heet of Ria of Fatima of Agnieszka. Zolang je luistert naar Whisk is dat genoeg
ONZ = baggerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Wat is de connectie tussen baggerinternet en onzin?
Mijn allereerste topic (in onzin gepost, jaja) is anders toch wel een pareltje hoor.quote:
quote:
En bedankt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:25 schreef Stuart het volgende:
ST is mijn parel in een bak met oesters![]()
![]()
![]()
![]()
Stu, je bent echt kierewietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:25 schreef Stuart het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die is oudquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaaa echt wel
Ben 15 jaar op zoek geweest om achter de naam van deze plaat te komen
Nee, hij zegt dat de rest van de KSC, dus ook ik, stinkende mossels zijn.quote:
Lekker is dat danquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:25 schreef Stuart het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee, hij zegt dat de rest van de KSC, dus ook ik, stinkende mossels zijn.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lekker is dat dan![]()
Gelukkig houden sommige mensen van oesters![]()
En ST is idd een schat![]()
Ikke niet en daarom ben jij er ook geenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lekker is dat dan![]()
Gelukkig houden sommige mensen van oesters![]()
En ST is idd een schat![]()
Iedereen hier is een aanwinstquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:29 schreef Koen66 het volgende:
je bent een aanwinst hier hoor Whiskie
ik heb altijd gedacht dat het van Prince Mohammed was, maar ik weet ff niet meer wie hier op FOK! wist gelijk wat ik bedoelde 9en dat was poging 26)quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die is oud![]()
Maar wel een mooi nummer
zélfs ik?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iedereen hier is een aanwinst![]()
Waar fok allemaal goed voor isquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb altijd gedacht dat het van Prince Mohammed was, maar ik weet ff niet meer wie hier op FOK! wist gelijk wat ik bedoelde 9en dat was poging 26)
Te laat. Ik voel mij nu zwaar geschoffeerd.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:29 schreef Stuart het volgende:
Ik bedoel mijn compliment naar ST toe niet als sneer naar anderen toe hoor
Okey dokeyquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Te laat. Ik voel mij nu zwaar geschoffeerd.
Hoezo niet? Ze is gewoon leukquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:30 schreef pgrferrari het volgende:
Ik vind whisky leuk
niet verder vertellen hoor..
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke niet en daarom ben jij er ook geen
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:29 schreef Koen66 het volgende:
je bent een aanwinst hier hoor Whiskie
En DAAROM ben ik zo dol op jullie allemaalquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
wtf is Prince Mohammedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb altijd gedacht dat het van Prince Mohammed was, maar ik weet ff niet meer wie hier op FOK! wist gelijk wat ik bedoelde 9en dat was poging 26)
dit is by far de gaafste SC van heel FOK! in 11 jaarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet nietsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:30 schreef pgrferrari het volgende:
Ik vind whisky leuk
niet verder vertellen hoor..
Mee eensquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit is by far de gaafste SC van heel FOK! in 11 jaar
en jij kunt het weten, ouwe chatkontquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ahh, niet verwachtquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
`quote:
Nog niet gelezenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:33 schreef pgrferrari het volgende:
Marijkje, las je mijn pm nou van vanmiddag?
Nee, je bent een leukerd ook al doe je af en toe wel een beetje vervelendquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ahh, niet verwacht
wat zijn jullie toch ook lief
Te laatquote:
hahaha had het niet iets ervoor op Google gevondenquote:
Whut?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:25 schreef Stuart het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik vind 'm nog leuk/lief ookquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:36 schreef Stuart het volgende:
Kent iemand de user 'ruk' nog eigenlijk![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:36 schreef Stuart het volgende:
Kent iemand de user 'ruk' nog eigenlijk![]()
lijken niet echt op elkaarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:36 schreef Symphonic het volgende:
Er zijn drie nummers die ik qua artiest al mijn hele leven door elkaar haal:
en deze
tja, wie niet?quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh trouwens, Marijke, ik was gisteren nog in Zwolle.
hahaha dit nummer ken ik echt allang maar clip zie ik nu voor het eerstquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:36 schreef Symphonic het volgende:
Dat is zijn smiliequote:
Hoe kun je?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:36 schreef Symphonic het volgende:
quote:
Qua muziek anders, maar als je de titel niet kent (maar wel de muziek kan dromen van alle 3) is het verdomd lastig zoekenquote:
En dan bel je niet even?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh trouwens, Marijke, ik was gisteren nog in Zwolle.
was zwollequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
![]()
ST, ik was gisteren Zwolle!
het lukt mij niet om Dries Roelvink en Wolter Kroes in 1 zin te noemen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kun je?
Er zijn 3 artiesten die ik ongeacht nummers altijd door elkaar haal
Jefferson Airplane
Jefferson Starship
Starship
Jij bent echt raar Symp![]()
Jij belt mij ook niet meer.quote:
Toevallig.quote:
Bij deze dus geluktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het lukt mij niet om Dries Roelvink en Wolter Kroes in 1 zin te noemen.
Geen idee hoe het komt, maar als de ene naam in mijn hoofd zit is de andere helemaal weg
Toen was ze nog wel wakkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij belt mij ook niet meer.
Maar stiekem was het ook al half 12 's avonds, dus dat was een beetje aan de late kant.
Wie typte die post dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het lukt mij niet om Dries Roelvink en Wolter Kroes in 1 zin te noemen.
Geen idee hoe het komt, maar als de ene naam in mijn hoofd zit is de andere helemaal weg
Oh, toen lag ik al te...ehm...slapenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maar stiekem was het ook al half 12 's avonds, dus dat was een beetje aan de late kant.
Wie?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Toevallig.
En ik was er met een meisje ook nog.
ik heb 'm doorgelezen, wat een baasquote:
serieus eerst opgezocht en ctrl +Vquote:
Ja nou, misschien is dat wel omdat ik niet durfquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je klinkt nu exact, maar dan ook echt exact als mijn meester uit de 3e klas (nu groep 5)quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb 'm doorgelezen, wat een baas
Ga slapen jij, simpelequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:42 schreef suikertaartje het volgende:
Jongons, Symph typte 'noemen'
Als in uitspreken!
*zucht
Niet om half 12 's avonds toch, mag ik hopen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:43 schreef Koen66 het volgende:
als ik eens in de buurt ben ga ik jullie zeker bellen Zwolle dames
Maar jij hebt onze nummers niet, toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:43 schreef Koen66 het volgende:
als ik eens in de buurt ben ga ik jullie zeker bellen Zwolle dames
en ook niet als m'n vrouw in de auto zitquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet om half 12 's avonds toch, mag ik hopen?
Billyquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:42 schreef Koen66 het volgende:
heb hem hier al eerder gepost maar deze blijft door m'n hoofd spoken
(wellicht ook omdat ie op een SD kaartje staat dat in m'n autoradio zit)
Moet je eens wat andere ONZ topics lezenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb 'm doorgelezen, wat een baas
Ach, lillekerd, ga zelf slapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:
Tot nu toe volgens mij nog maar 1 keer mee gemaakt dat ik in zwolle was en jou niet rond dat tijdstip heb gezienquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet om half 12 's avonds toch, mag ik hopen?
Ja hoorquote:
Kan wel verandering in komenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik kan niemand belle, en van de meesten weet ik niet waar ze wonen...
En reis ik een pietsie te weinig om te kunnen bellen als ik wel nrs had
Billy heeft HEEL VEEL leuke nrsquote:
Stiekem is het niet zo heel spannend. We hadden een reunie van onze oude klas. Heel even heengeweest, omdat er een paar naar Indonesië gaan binnenkort. En toen moest een meisje terugreizen naar Groningen, dus heb ik aangeboden tot Zwolle mee te reizen en haar op de trein naar Groningen te zetten (omdat ze haat alleen op een station te wachten in de avonduren). Daarna direct weer naar Enschede gereist, omdat ik zo gauw mogelijk onder de wol wou kruipen.quote:
Wat is er veranderd sinds de vorige keer?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nou, misschien is dat wel omdat ik niet durf
Maar toen was ik nog wel wakker hoor![]()
mijne welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar jij hebt onze nummers niet, toch?
Huh?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik kan niemand bellen, en van de meesten weet ik niet waar ze wonen...
En reis ik een pietsie te weinig om te kunnen bellen als ik wel nrs had
Ik ben wat onzekerder gewordenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Stiekem is het niet zo heel spannend. We hadden een reunie van onze oude klas. Heel even heengeweest, omdat er een paar naar Indonesië gaan binnenkort. En toen moest een meisje terugreizen naar Groningen, dus heb ik aangeboden tot Zwolle mee te reizen en haar op de trein naar Groningen te zetten (omdat ze haat alleen op een station te wachten in de avonduren). Daarna direct weer naar Enschede gereist, omdat ik zo gauw mogelijk onder de wol wou kruipen.
[..]
Wat is er veranderd sinds de vorige keer?
Hoezo moet het spannend zijn? Je hebt je gewoon gedragen zoals je ma en tante het graag zienquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Stiekem is het niet zo heel spannend. We hadden een reunie van onze oude klas. Heel even heengeweest, omdat er een paar naar Indonesië gaan binnenkort. En toen moest een meisje terugreizen naar Groningen, dus heb ik aangeboden tot Zwolle mee te reizen en haar op de trein naar Groningen te zetten (omdat ze haat alleen op een station te wachten in de avonduren). Daarna direct weer naar Enschede gereist, omdat ik zo gauw mogelijk onder de wol wou kruipen.
Oh sorry.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben wat onzekerder gewordenDoor jou hoor!
Jahquote:
Vandaag heel de dag aan gehadquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Al rondgehuppelt in je nieuwe stoeipakje?
Nou, je wilde de laatste keer geen goed maak seks meerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh sorry.
Wat aan mij maakt jou onzeker dan? Neem maar even plaats op de sofa.
*steekt zijn freud-pijpje maar alvast aan*
Wat bedoel je met huh?quote:
het gata weer goed zie ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow is niks, maar ik moest even ergens anders heen
Hè Koentjuh
Met een beetje geluk kom je hier bijna altijd wel iemand tegenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:47 schreef charmed_angel het volgende:
Wow het is hier ook druk 's nachts
Ik HOU VAN JOUHOUquote:
Omdat ik het spannend deed voorkomen zodat Marijke jaloers zou worden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo moet het spannend zijn? Je hebt je gewoon gedragen zoals je ma en tante het graag zien
het is hier eigenlijk altijd wel aardig drukquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:47 schreef charmed_angel het volgende:
Wow het is hier ook druk 's nachts
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vandaag heel de dag aan gehadwel lui geweest
Ja nou sorry mevrouw. Maar toen hadden we nog ruzie, er was absoluut nog geen sprake van goedmaken op dat moment.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, je wilde de laatste keer geen goed maak seks meer
Aha zo, dan had je dat ook net niet hoeven te verklappenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Omdat ik het spannend deed voorkomen zodat Marijke jaloers zou worden.
Ik vind het zonder te luisteren al niksquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:49 schreef Trevland het volgende:
Jullie zullen het misschien wel niks vinden maar vind toch even dat ik dit met jullie moet delen![]()
Dan moet je tellen zoals mijn zoonquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is te langmoet morgen klussen, dus op tijd het bed uit
Daarom, maar ik kan bijzonder slecht liegen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha zo, dan had je dat ook net niet hoeven te verklappen
Gelukkig kan je dat op het I-net slecht zien, ik zou het kunnen weten omdat ik je kenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daarom, maar ik kan bijzonder slecht liegen.
Sorryquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja nou sorry mevrouw. Maar toen hadden we nog ruzie, er was absoluut nog geen sprake van goedmaken op dat moment.
Wie zou je willen bellen en of van wie zou je willen weten waar hij of zij woont? En waarom dan?quote:
met neuken, natuurlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SorryHoe kan ik het goedmaken?
Jaquote:
Dat laat ik me geen 2 keer zeggenquote:
jawel, dan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel evenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaTenzij je een enorme trut bent, dan niet
quote:
Oh ja, dat kan ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jawel, dan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel even
Het zou niet goedmaken zijn als ik moet bedenken hoe jij dat gaat doen. Zoiets moet spontaan gebeuren.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SorryHoe kan ik het goedmaken?
Zal ik je een massage geven?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het zou niet goedmaken zijn als ik moet bedenken hoe jij dat gaat doen. Zoiets moet spontaan gebeuren.
Datbedoel ik met mezelf zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik dacht dat je moest poepen
ca humor blijft geweldig
Massage met warme olie graag dan. Spierrrpijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zal ik je een massage geven?En een stoombadje tegen de verkoudheid?
Okeequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Massage met warme olie graag dan. Spierrrpijn.
Ik ben niet bitchy, ik ben heel liefquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vind stiekem dat dit topic soms best een beetje cynisme en bitchy kan gebruiken. Dus als je een bitch bent, wees jezelf.
Ik mis PeZu.
Ligt het aan fok, aan dm of aan allebeiquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:55 schreef Koen66 het volgende:
hmmmmm tijdens DM doet Fok vaak 'raar'
Dan moet je hier zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet bitchy, ik ben heel lief
Oh nee, daar hebben we hier al genoeg van.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet bitchy, ik ben heel lief
Ik ben best een bitchquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vind stiekem dat dit topic soms best een beetje cynisme en bitchy kan gebruiken. Dus als je een bitch bent, wees jezelf.
Ik mis PeZu.
Ik denk een combinatiequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt het aan fok, aan dm of aan allebei
In zijn woonplaats, denk ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Waar is PeZu eigenlijk, de laatste tijd?
Gelukkigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je hier zijnIedereen hier is lief
Zeg dat wel met je stinkende mossel opmerking.quote:
nou...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je hier zijnIedereen hier is lief
Soms komt het gewoon hard aanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zeg dat wel met je stinkende mossel opmerking.
Oh, vind je me niet lief dan!?quote:
Ik ga met C_A shoppen en naar de kroegquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:56 schreef Koen66 het volgende:
C_A is![]()
, ken d'r al lang zat om dat te mogen zeggen
jij wel jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga met C_A shoppen en naar de kroeg
Ik had bijna de scheermesjes erbij gepakt en een emo-muziekje erop gezet.quote:
Jou welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, vind je me niet lief dan!?![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga met C_A shoppen en naar de kroeg
Wel filmen en live streamen danquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik had bijna de scheermesjes erbij gepakt en een emo-muziekje erop gezet.
Hoe leg ik dit uit?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie zou je willen bellen en of van wie zou je willen weten waar hij of zij woont? En waarom dan?
En dat alleen omdat ik niet tegen je zei dat ik in Zwolle was geweest?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jou wel![]()
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeul lief![]()
Maar sommige mensen dan weer wat minder
Ik ben Spidermanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je gaat met toch niet vertellen dat jij Jacky Chan bent?
noem dat maar vaak, het is soms ziekelijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
we praten hier ook vaak over neuken
de muziek heb ik wel opstaan, scheren doe ik uit veiligheidsoverwegingen liever morgenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik had bijna de scheermesjes erbij gepakt en een emo-muziekje erop gezet.
nouquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jou wel![]()
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeul lief![]()
Maar sommige mensen dan weer wat minder
Ik acht alleen de kans klein dat je bij mij in de buurt komtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe leg ik dit uit?
Ik vind jullie allemaal.
Dus zou het best leuk zijn jullie eens te ontmoeten als ik bij jullie in de buurt ben. Ik weet echter van weinig users waar ze wonen en heb zeker geen tel.nrs. Dus kan ook niet bellen als ik in de buurt ben.
Daarnaast ben ik niet zo snel in de buurt, want ik reis de laatste tijd niet zo veel..
Snappie?
Ik had er een prachtig filmpje van gemaakt en met sur-realistische effecten op youtube gezet. En natuurlijk het filmpje in een hysterische huilbui aan je opgedragen, waarbij ik zeg dat ook mensen op het internet gevoelens hebben en je mij niet zomaar voor een rotte mossel mag uitmaken.quote:
Pgrquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
we praten hier ook vaak over neuken
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 28-01-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 458 Stuart
02. 416 Trevland
03. 208 Dr_Flash
04. 199 suikertaartje
05. 197 Koen66
06. 144 RockNijntje
07. 132 MPG
08. 126 goldfinger1963
09. 117 Symphonic
10. 106 Whiskers2009
11. 098 Ladylike
12. 092 Panda72
13. 076 Marijkezwolle
14. 073 Bos81
15. 061 MaleDuck
16. 054 charmed_angel
17. 050 Woeste_Woerd
18. 050 john-frusciante
19. 048 D.Rose
20. 047 pgrferrari
Reeks-statistieken!
Zoietsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik had er een prachtig filmpje van gemaakt en met sur-realistische effecten op youtube gezet. En natuurlijk in een hysterische huilbui aan je opgedragen, waarbij ik zeg dat ook mensen op het internet gevoelens hebben en je mij niet zomaar voor een rotte mossel mag uitmaken.
Mmmhhh, let me think, ehm nope!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:00 schreef Koen66 het volgende:
komt er nog een live stream van de meet volgende week ?
ja die komt er nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:00 schreef Koen66 het volgende:
komt er nog een live stream van de meet volgende week ?
Tobey Maguire, wie andersquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:59 schreef Stuart het volgende:
Ja, ik denk ik kan het jullie nu wel vertellen wie ik dus echt ben
Precies!quote:
Ja, en omdat jij een stomme emo bentquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dat alleen omdat ik niet tegen je zei dat ik in Zwolle was geweest?
WW en emoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en omdat jij een stomme emo bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh. Pfff! Jij bent een stom hip breezahtutje dan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en omdat jij een stomme emo bent
jij in een samenvatting:quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pgr
Ach ja dat zijn ze ook wel gewend van mij sommige
Pffff, moet je zien hoe hoog spamkever Trev staat zegquote:
ja, erg is ie hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pffff, moet je zien hoe hoog spamkever Trev staat zeg![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
jij in een samenvatting:
poepen plassen
warm koud
neuken
xboxen
Iets met pot en ketel?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pffff, moet je zien hoe hoog spamkever Trev staat zeg![]()
![]()
![]()
![]()
slaap lekker lieverdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben er weg vanIk ben super super koud en moe, dus slapen
Welterusten lieverds
![]()
Sweet dreams prinses.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten lieverds
![]()
Slaap Lekkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten lieverds
![]()
Sweet dreams wijffiequote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten lieverds
![]()
Truste Marijkjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten lieverds
![]()
Weltrustenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten lieverds
![]()
Neuken?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh. Pfff! Jij bent een stom hip breezahtutje dan.
Truste lieverdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten lieverds
![]()
slaap lekker lieverdjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten lieverds
![]()
Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik nog eentje in ontwikkeling, heb soms nog hapepepepepepepepepepepeperingen
Altijd. Voor emo's is het altijd goed om met een hip breezahsletje te batsen. Dan stijg je toch wat op de populariteitsschaal van de middelbare school.quote:
Vrij lichtgeraakt voor een script hoorquote:
Ja, misschien moet ik dat laten bijstellenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vrij lichtgeraakt voor een script hoor![]()
![]()
Sorry
Mooi.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Altijd. Voor emo's is het altijd goed om met een hip breezahsletje te batsen. Dan stijg je toch wat op de populariteitsschaal van de middelbare school.
quote:Top 100 van vrijdag 28 januari 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 685 Stuart
003. 422 Trevland
015. 276 Symphonic
017. 267 Koen66
019. 257 Dr_Flash
026. 208 suikertaartje
029. 201 Bos81
044. 161 goldfinger1963
051. 149 RockNijntje
059. 134 MPG
065. 129 MaleDuck
097. 098 Ladylike
098. 097 Panda72
gewoon een 6 en dat was voldoendequote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd. Waar stonden jullie op de populariteitsschaal van de middelbare school?
En welk kliekje hoorde jij bij?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gewoon een 6 en dat was voldoende
Hoezo dat dan en hoe vroeg?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:06 schreef pgrferrari het volgende:
Ik wil niet slapen
Maar ik moet vroeg op
Ik wil wel even aan wat knopjes draaien hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik dat laten bijstellen
Kom maar hier dan, ik maak je wel wakkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:06 schreef pgrferrari het volgende:
Ik wil niet slapen
Maar ik moet vroeg op
Geen, en dat is al 41 jaar zoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En welk kliekje hoorde jij bij? :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |