quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vandaag heel de dag aan gehadwel lui geweest
Ja nou sorry mevrouw. Maar toen hadden we nog ruzie, er was absoluut nog geen sprake van goedmaken op dat moment.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, je wilde de laatste keer geen goed maak seks meer
Aha zo, dan had je dat ook net niet hoeven te verklappenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Omdat ik het spannend deed voorkomen zodat Marijke jaloers zou worden.
Ik vind het zonder te luisteren al niksquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:49 schreef Trevland het volgende:
Jullie zullen het misschien wel niks vinden maar vind toch even dat ik dit met jullie moet delen![]()
Dan moet je tellen zoals mijn zoonquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is te langmoet morgen klussen, dus op tijd het bed uit
Daarom, maar ik kan bijzonder slecht liegen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha zo, dan had je dat ook net niet hoeven te verklappen
Gelukkig kan je dat op het I-net slecht zien, ik zou het kunnen weten omdat ik je kenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daarom, maar ik kan bijzonder slecht liegen.
Sorryquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja nou sorry mevrouw. Maar toen hadden we nog ruzie, er was absoluut nog geen sprake van goedmaken op dat moment.
Wie zou je willen bellen en of van wie zou je willen weten waar hij of zij woont? En waarom dan?quote:
met neuken, natuurlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SorryHoe kan ik het goedmaken?
Jaquote:
Dat laat ik me geen 2 keer zeggenquote:
jawel, dan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel evenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaTenzij je een enorme trut bent, dan niet
quote:
Oh ja, dat kan ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jawel, dan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |