mijne welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar jij hebt onze nummers niet, toch?
Huh?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik kan niemand bellen, en van de meesten weet ik niet waar ze wonen...
En reis ik een pietsie te weinig om te kunnen bellen als ik wel nrs had
Ik ben wat onzekerder gewordenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Stiekem is het niet zo heel spannend. We hadden een reunie van onze oude klas. Heel even heengeweest, omdat er een paar naar Indonesië gaan binnenkort. En toen moest een meisje terugreizen naar Groningen, dus heb ik aangeboden tot Zwolle mee te reizen en haar op de trein naar Groningen te zetten (omdat ze haat alleen op een station te wachten in de avonduren). Daarna direct weer naar Enschede gereist, omdat ik zo gauw mogelijk onder de wol wou kruipen.
[..]
Wat is er veranderd sinds de vorige keer?
Hoezo moet het spannend zijn? Je hebt je gewoon gedragen zoals je ma en tante het graag zienquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Stiekem is het niet zo heel spannend. We hadden een reunie van onze oude klas. Heel even heengeweest, omdat er een paar naar Indonesië gaan binnenkort. En toen moest een meisje terugreizen naar Groningen, dus heb ik aangeboden tot Zwolle mee te reizen en haar op de trein naar Groningen te zetten (omdat ze haat alleen op een station te wachten in de avonduren). Daarna direct weer naar Enschede gereist, omdat ik zo gauw mogelijk onder de wol wou kruipen.
Oh sorry.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben wat onzekerder gewordenDoor jou hoor!
Jahquote:
Vandaag heel de dag aan gehadquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Al rondgehuppelt in je nieuwe stoeipakje?
Nou, je wilde de laatste keer geen goed maak seks meerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh sorry.
Wat aan mij maakt jou onzeker dan? Neem maar even plaats op de sofa.
*steekt zijn freud-pijpje maar alvast aan*
Wat bedoel je met huh?quote:
het gata weer goed zie ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow is niks, maar ik moest even ergens anders heen
Hè Koentjuh
Met een beetje geluk kom je hier bijna altijd wel iemand tegenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:47 schreef charmed_angel het volgende:
Wow het is hier ook druk 's nachts
Ik HOU VAN JOUHOUquote:
Omdat ik het spannend deed voorkomen zodat Marijke jaloers zou worden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo moet het spannend zijn? Je hebt je gewoon gedragen zoals je ma en tante het graag zien
het is hier eigenlijk altijd wel aardig drukquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:47 schreef charmed_angel het volgende:
Wow het is hier ook druk 's nachts
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vandaag heel de dag aan gehadwel lui geweest
Ja nou sorry mevrouw. Maar toen hadden we nog ruzie, er was absoluut nog geen sprake van goedmaken op dat moment.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, je wilde de laatste keer geen goed maak seks meer
Aha zo, dan had je dat ook net niet hoeven te verklappenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Omdat ik het spannend deed voorkomen zodat Marijke jaloers zou worden.
Ik vind het zonder te luisteren al niksquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:49 schreef Trevland het volgende:
Jullie zullen het misschien wel niks vinden maar vind toch even dat ik dit met jullie moet delen![]()
Dan moet je tellen zoals mijn zoonquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is te langmoet morgen klussen, dus op tijd het bed uit
Daarom, maar ik kan bijzonder slecht liegen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha zo, dan had je dat ook net niet hoeven te verklappen
Gelukkig kan je dat op het I-net slecht zien, ik zou het kunnen weten omdat ik je kenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daarom, maar ik kan bijzonder slecht liegen.
Sorryquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja nou sorry mevrouw. Maar toen hadden we nog ruzie, er was absoluut nog geen sprake van goedmaken op dat moment.
Wie zou je willen bellen en of van wie zou je willen weten waar hij of zij woont? En waarom dan?quote:
met neuken, natuurlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SorryHoe kan ik het goedmaken?
Jaquote:
Dat laat ik me geen 2 keer zeggenquote:
jawel, dan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel evenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaTenzij je een enorme trut bent, dan niet
quote:
Oh ja, dat kan ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jawel, dan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |