serieus eerst opgezocht en ctrl +Vquote:
Ja nou, misschien is dat wel omdat ik niet durfquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij belt mij ook niet meer.
Maar stiekem was het ook al half 12 's avonds, dus dat was een beetje aan de late kant.
Je klinkt nu exact, maar dan ook echt exact als mijn meester uit de 3e klas (nu groep 5)quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb 'm doorgelezen, wat een baas
Ga slapen jij, simpelequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:42 schreef suikertaartje het volgende:
Jongons, Symph typte 'noemen'
Als in uitspreken!
*zucht
Niet om half 12 's avonds toch, mag ik hopen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:43 schreef Koen66 het volgende:
als ik eens in de buurt ben ga ik jullie zeker bellen Zwolle dames
Maar jij hebt onze nummers niet, toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:43 schreef Koen66 het volgende:
als ik eens in de buurt ben ga ik jullie zeker bellen Zwolle dames
en ook niet als m'n vrouw in de auto zitquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet om half 12 's avonds toch, mag ik hopen?
Billyquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:42 schreef Koen66 het volgende:
heb hem hier al eerder gepost maar deze blijft door m'n hoofd spoken
(wellicht ook omdat ie op een SD kaartje staat dat in m'n autoradio zit)
Moet je eens wat andere ONZ topics lezenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb 'm doorgelezen, wat een baas
Ach, lillekerd, ga zelf slapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:
Tot nu toe volgens mij nog maar 1 keer mee gemaakt dat ik in zwolle was en jou niet rond dat tijdstip heb gezienquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet om half 12 's avonds toch, mag ik hopen?
Ja hoorquote:
Kan wel verandering in komenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik kan niemand belle, en van de meesten weet ik niet waar ze wonen...
En reis ik een pietsie te weinig om te kunnen bellen als ik wel nrs had
Billy heeft HEEL VEEL leuke nrsquote:
Stiekem is het niet zo heel spannend. We hadden een reunie van onze oude klas. Heel even heengeweest, omdat er een paar naar Indonesië gaan binnenkort. En toen moest een meisje terugreizen naar Groningen, dus heb ik aangeboden tot Zwolle mee te reizen en haar op de trein naar Groningen te zetten (omdat ze haat alleen op een station te wachten in de avonduren). Daarna direct weer naar Enschede gereist, omdat ik zo gauw mogelijk onder de wol wou kruipen.quote:
Wat is er veranderd sinds de vorige keer?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nou, misschien is dat wel omdat ik niet durf
Maar toen was ik nog wel wakker hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |