Soms komt het gewoon hard aanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zeg dat wel met je stinkende mossel opmerking.
Oh, vind je me niet lief dan!?quote:
Ik ga met C_A shoppen en naar de kroegquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:56 schreef Koen66 het volgende:
C_A is![]()
, ken d'r al lang zat om dat te mogen zeggen
jij wel jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga met C_A shoppen en naar de kroeg
Ik had bijna de scheermesjes erbij gepakt en een emo-muziekje erop gezet.quote:
Jou welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, vind je me niet lief dan!?![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga met C_A shoppen en naar de kroeg
Wel filmen en live streamen danquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik had bijna de scheermesjes erbij gepakt en een emo-muziekje erop gezet.
Hoe leg ik dit uit?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie zou je willen bellen en of van wie zou je willen weten waar hij of zij woont? En waarom dan?
En dat alleen omdat ik niet tegen je zei dat ik in Zwolle was geweest?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jou wel![]()
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeul lief![]()
Maar sommige mensen dan weer wat minder
Ik ben Spidermanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je gaat met toch niet vertellen dat jij Jacky Chan bent?
noem dat maar vaak, het is soms ziekelijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
we praten hier ook vaak over neuken
de muziek heb ik wel opstaan, scheren doe ik uit veiligheidsoverwegingen liever morgenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik had bijna de scheermesjes erbij gepakt en een emo-muziekje erop gezet.
nouquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jou wel![]()
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeul lief![]()
Maar sommige mensen dan weer wat minder
Ik acht alleen de kans klein dat je bij mij in de buurt komtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe leg ik dit uit?
Ik vind jullie allemaal.
Dus zou het best leuk zijn jullie eens te ontmoeten als ik bij jullie in de buurt ben. Ik weet echter van weinig users waar ze wonen en heb zeker geen tel.nrs. Dus kan ook niet bellen als ik in de buurt ben.
Daarnaast ben ik niet zo snel in de buurt, want ik reis de laatste tijd niet zo veel..
Snappie?
Ik had er een prachtig filmpje van gemaakt en met sur-realistische effecten op youtube gezet. En natuurlijk het filmpje in een hysterische huilbui aan je opgedragen, waarbij ik zeg dat ook mensen op het internet gevoelens hebben en je mij niet zomaar voor een rotte mossel mag uitmaken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |