Stokerdquote:
Hoezo niet dan? Lijkt me juist leuk én London (nog nooit geweest) én een meet!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is al eens voorgesteld en I'm not worthy om bezocht te worden
Oh well, ik stond net ook met mijn billen te schudden op de muziek hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, even zin om gek te doen, mijn oprechte excuses mevrouw Taart
een zak papierenzakdoekjes hebben?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stokerd![]()
Maar vervelend van de verkouden enzo
ik wil ook nog niet slapenquote:
Hoooooooooooiquote:
Ik ben melaatsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Lijkt me juist leuk én London (nog nooit geweest) én een meet!!![]()
![]()
Die Audi? Duh!quote:
Symph is er wel, postte net bij de burenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
Waar zijn Symph en Marijke nou ineens?
Dan moet je ook een wekker zetten, gekkiequote:
Ik ga NOOIT meer slapenquote:
Jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoooooooooooi![]()
Fijne dag gehad dus?
Wekkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet je ook een wekker zetten, gekkie
Ik zocht snel een plaatje en deze voldeedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom post je dan die en geen andere?
Aha zo, onder druk dusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zocht snel een plaatje en deze voldeed
Hey, het was een inkoppertje!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stokerd![]()
Maar vervelend van de verkouden enzo
welquote:
oh...dat moet ik eigenlijk ookquote:[..]
JaMaar ik heb besloten om de rest van het weekend voor mezelf te nemen
Ik ga opruimen in huis enzo
Vast niet..quote:
Ja, dat is waarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hey, het was een inkoppertje!
Gelukkig is dat pas nu, ik had het vervelender gevonden als ik verkouden was tijdens mijn tentamens.
Sssstquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel
[..]
oh...dat moet ik eigenlijk ook![]()
maar misschien mag ik op mijn neefje passen zondag
Dat zijn allemaal leugensquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vast niet..![]()
En ik heb gehoord dat je HEEL leuk bent irl
Hmmm en hoe ben jij dan IRLquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vast niet..![]()
En ik heb gehoord dat je HEEL leuk bent irl
Nooit nooit? En hoe was het nou in roffa?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga NOOIT meer slapen
[..]
JaMaar ik heb besloten om de rest van het weekend voor mezelf te nemen
Ik ga opruimen in huis enzo
ik vind je echt heel aardig, maar ik heb toch andere voorkeurquote:
IK dacht het, en toen hoorde ik het commentaarquote:
dat dusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind je echt heel aardig, maar ik heb toch andere voorkeur
Moet je denk ik zelf maar achter komenquote:
Kan niet meer, ben je al en waarom ga je niet naar 1 van de 2 toe om mee te doen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Buren links en buren rechts houden een keihard feest met tientallen mensen die keihard door elkaar schreeuwen en ik word er echt totaal gek van.
Hmm ok danquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet je denk ik zelf maar achter komen
Dat snap ik. Daarom mag whiskers meequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind je echt heel aardig, maar ik heb toch andere voorkeur
Jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh wauwLeuk hoor
En moet ik komen helpen opruimen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |