Geweldig he. Een ook dat die vriend van Wayne zo zwaait met die handschoen op die fles oidquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, die clip in de auto is echt TE tof gewoon![]()
Ken jij Wayne's World eigenlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry vind de muppets versie toch leuker
Zo zit ik ook altijd achter het stuurquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geweldig he. Een ook dat die vriend van Wayne zo zwaait met die handschoen op die fles oid
ik ben ook blij dat je ze hebtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
Klepperdeklepperdeklep, ik ben zo blij dat ik ze heb![]()
![]()
heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:35 schreef Koen66 het volgende:
wat lees ik nu opeens over Barretje?
Da's triest zeg
Die vind ik wel leuk, maar nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry vind de muppets versie toch leuker
what happened?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zat ff terug te lezen, ik was er toen ook niet
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo zit ik ook altijd achter het stuur
YEAHHHHH Thanksquote:
Briljantquote:
*proestquote:
Ja, daar noem je zowaar een van mijn karaktereigenschappen opquote:
oooh, nou moet ik me inhoudenquote:
Ja, Barretje'squote:
jaaaaaaaaaaaaaaquote:
Wantquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh, nou moet ik me inhouden
ja triest..quote:
Tuurlijkquote:
Fuck yeah. Toen was ik 8 ofzo en kwam dit op Fox Kids.quote:
gentlemanquote:
quote:
Gelukkig ben ik niet de enigequote:
Duh, dat keken wij ook wel samenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Fuck yeah. Toen was ik 8 ofzo en kwam dit op Fox Kids.
omdat ik zijn favoriete nummers altijd verneuk met een andere versie die ik dan weer toffer vindquote:
Doe maar niet danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat ik zijn favoriete nummers altijd verneuk met een andere versie die ik dan weer toffer vind
ik ken alleen deze coverquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat ik zijn favoriete nummers altijd verneuk met een andere versie die ik dan weer toffer vind
kan ik wel nog steeds rijdenquote:
Zoek even de beelden op dat ze met z'n allen rond het nationaal historisch museum staan om een mensencirkel te vormen; zodat het museum niet geplunderd wordt.quote:
we kunnen met z'n allen die nog kunnen rijden een meet houden, NUquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kan ik wel nog steeds rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |