Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Kan worthy svp worden verbeterdquote:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
Ik ga maar eens slapen... ik houd het echt even niet bij vandaag.
Slaap lekker DMquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
Braaf as hell, net als ik, n'est-ce pas?quote:
Kerel, slaap ze.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
Fijn dromen snoezeltjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
Ik had voor het eerst de lapo hierquote:
mais oui madame, hihihihquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Braaf as hell, net als ik, n'est-ce pas?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
Welterusten jongenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had voor het eerst de lapo hier
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had voor het eerst de lapo hier
Sweet dreams Nijntjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:27 schreef RockNijntje het volgende:
Vandaag op tijd naar bed, laters lieve mensen![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:27 schreef RockNijntje het volgende:
kick his assquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
En Stu, als je nu goddomme niet ophoudt over dat je het niet waard bent, dan kom ik naar London en dan sla ik je net zo lang tot je piepend van angst toegeeft dat je het WEL waard bent![]()
![]()
Trusten RNquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:27 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
En Stu, als je nu goddomme niet ophoudt over dat je het niet waard bent, dan kom ik naar London en dan sla ik je net zo lang tot je piepend van angst toegeeft dat je het WEL waard bent![]()
![]()
Stu moet gewon niet zo zeikenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Dat is de korte samenvatting jaquote:
I'm not worthy, I'm not worthyquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
wuuuutquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:27 schreef RockNijntje het volgende:
Wayne's worldquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
I'm not worthy, I'm not worthy
[ afbeelding ]
Ja, die clip in de auto is echt TE tof gewoonquote:
je klinkt alweer wat vrolijkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
Klepperdeklepperdeklep, ik ben zo blij dat ik ze heb![]()
![]()
Komt door julliequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je klinkt alweer wat vrolijker
[ afbeelding ]
Geweldig he. Een ook dat die vriend van Wayne zo zwaait met die handschoen op die fles oidquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, die clip in de auto is echt TE tof gewoon![]()
Ken jij Wayne's World eigenlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry vind de muppets versie toch leuker
Zo zit ik ook altijd achter het stuurquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geweldig he. Een ook dat die vriend van Wayne zo zwaait met die handschoen op die fles oid
ik ben ook blij dat je ze hebtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
Klepperdeklepperdeklep, ik ben zo blij dat ik ze heb![]()
![]()
heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:35 schreef Koen66 het volgende:
wat lees ik nu opeens over Barretje?
Da's triest zeg
Die vind ik wel leuk, maar nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry vind de muppets versie toch leuker
what happened?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zat ff terug te lezen, ik was er toen ook niet
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo zit ik ook altijd achter het stuur
YEAHHHHH Thanksquote:
Briljantquote:
*proestquote:
Ja, daar noem je zowaar een van mijn karaktereigenschappen opquote:
oooh, nou moet ik me inhoudenquote:
Ja, Barretje'squote:
jaaaaaaaaaaaaaaquote:
Wantquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh, nou moet ik me inhouden
ja triest..quote:
Tuurlijkquote:
Fuck yeah. Toen was ik 8 ofzo en kwam dit op Fox Kids.quote:
gentlemanquote:
quote:
Gelukkig ben ik niet de enigequote:
Duh, dat keken wij ook wel samenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Fuck yeah. Toen was ik 8 ofzo en kwam dit op Fox Kids.
omdat ik zijn favoriete nummers altijd verneuk met een andere versie die ik dan weer toffer vindquote:
Doe maar niet danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat ik zijn favoriete nummers altijd verneuk met een andere versie die ik dan weer toffer vind
ik ken alleen deze coverquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat ik zijn favoriete nummers altijd verneuk met een andere versie die ik dan weer toffer vind
kan ik wel nog steeds rijdenquote:
Zoek even de beelden op dat ze met z'n allen rond het nationaal historisch museum staan om een mensencirkel te vormen; zodat het museum niet geplunderd wordt.quote:
we kunnen met z'n allen die nog kunnen rijden een meet houden, NUquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kan ik wel nog steeds rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |