Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Geen krassen op de hoerensloep toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:26 schreef D. het volgende:
Zeker na vorige week toen ik bij een ongeluk betrokken was
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, helemaal niets
Er stond ineens een auto recht voor me schuin op de weg (was tegen de vangrail gereden en gespind) en hoewel ik vol in de rem ging kon ik niet meer op tijd stoppen en heb mijn stuur omgegooid om er omheen te rijden met rechts van mij een vrachtwagen. Dat paste net, maar er lagen wel wat onderdelen van hem waar ik overheen stuiterde. Het voelde alsof ik 'm geraakt had, maar kon geen schade vinden
Mijn jongste zusje pubert. Dus die zit flink uit te dagen en te stangen. Wakker worden door een plens water in je gezicht is mij tegenwoordig niet vreemd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel. Niet dat het door je eigen familie zou gebeuren
Ik weet niet veel beterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel. Niet dat het door je eigen familie zou gebeuren
Die staat in de garage te wachten op de zonquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen krassen op de hoerensloep toch?
Oeh oeh waar smaakt dat naarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dit:
[ afbeelding ]
Een wodka mixdrankje
Je ontwikkelt er een schild tegen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet niet veel beterjij wel WW?
Ene Goldfinger1963 zit op een vooroorlogs bakje vol met virussen allemaal troep in te laden. Maar maak je geen zorgen, ze zijn onderweg om die sukkel eens een lesje te lerenquote:
Beuk haar in elkaarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mijn jongste zusje pubert. Dus die zit flink uit te dagen en te stangen. Wakker worden door een plens water in je gezicht is mij tegenwoordig niet vreemd.
En dan gaan zitten vragen waarom ik een ochtendhumeur heb.
Meestal zit het me niet mee, da's stond er echt van te kijken. 4 auto's moesten afgesleept wordenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Pff, wat een geluk bij een ongeluk! Fijn dat zowel jij als je auto ongedeerd zijn![]()
![]()
dat is jammer waar koop je het in de supermarkt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pfff, kan ik zo niet uit leggenmaar ik vind het lekker
ja beuk haar in elkaarquote:
Nah. Ik kan de humor er wel van inzien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Ongeluk van D.. Wel opletten jongedame!!quote:
Vervelend, ben blij dat ik de jongste ben en geen zusje hebquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mijn jongste zusje pubert. Dus die zit flink uit te dagen en te stangen. Wakker worden door een plens water in je gezicht is mij tegenwoordig niet vreemd.
En dan gaan zitten vragen waarom ik een ochtendhumeur heb.
Jup, alleen hier in het dorp maar op 1 plek kleine flesjes en voor de rest alleen maar 1 liter flessenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dat is jammer waar koop je het in de supermarkt?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nah. Ik kan de humor er wel van inzien.
Vooral omdat ik alweer na 2 dagen weg ben en mijn ouders altijd met haar opgescheept zitten.Dat van in elkaar beuken was natuurlijk niet serieus bedoeld he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vooral omdat ik alweer na 2 dagen weg ben en mijn ouders altijd met haar opgescheept zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vooral als je 2 zusjes tegen elkaar gaan en dan jij
![]()
![]()
Wat nou?quote:
T'is weekendquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ongeluk van D.. Wel opletten jongedame!!
*Kijkt*quote:
Ja jongedame wel oplettenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ongeluk van D.. Wel opletten jongedame!!
NOU KOM HIER DAN OOK NIET ZANIKENquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik had het ook niet helemaal serieus opgevat. Maar ik vind het wel enorm vermakelijk hoe flink ze kan puberen soms.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat van in elkaar beuken was natuurlijk niet serieus bedoeld he.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOU KOM HIER DAN OOK NIET ZANIKEN
Jij vroeg over trollen en familie. Ik wou even een voorbeeldje geven ter illustratie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik had het ook niet helemaal serieus opgevat. Maar ik vind het wel enorm vermakelijk hoe flink ze kan puberen soms.
Ik gelukkig wel, meestal dan en soms nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:37 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb geen zusjes/zussen en ook geen broertjes/broers.
Byequote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
geen wifi in de trein.... Dus behoorlijk klote internet
Lieffies fijne avond nog...
Iemand nog wat van Barretje gehoord? Pm me maar
15.quote:
PM komt er aanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
geen wifi in de trein.... Dus behoorlijk klote internet
Lieffies fijne avond nog...
Iemand nog wat van Barretje gehoord? Pm me maar
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij vroeg over trollen en familie. Ik wou even een voorbeeldje geven ter illustratie.Oh was dat ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht minstens dat er heel wat aan de hand was
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |