Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Kan worthy svp worden verbeterdquote:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
Ik ga maar eens slapen... ik houd het echt even niet bij vandaag.
Slaap lekker DMquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
Braaf as hell, net als ik, n'est-ce pas?quote:
Kerel, slaap ze.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
Fijn dromen snoezeltjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
Ik had voor het eerst de lapo hierquote:
mais oui madame, hihihihquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Braaf as hell, net als ik, n'est-ce pas?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
Welterusten jongenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had voor het eerst de lapo hier
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had voor het eerst de lapo hier
Sweet dreams Nijntjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:27 schreef RockNijntje het volgende:
Vandaag op tijd naar bed, laters lieve mensen![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:27 schreef RockNijntje het volgende:
kick his assquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
En Stu, als je nu goddomme niet ophoudt over dat je het niet waard bent, dan kom ik naar London en dan sla ik je net zo lang tot je piepend van angst toegeeft dat je het WEL waard bent![]()
![]()
Trusten RNquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:27 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
En Stu, als je nu goddomme niet ophoudt over dat je het niet waard bent, dan kom ik naar London en dan sla ik je net zo lang tot je piepend van angst toegeeft dat je het WEL waard bent![]()
![]()
Stu moet gewon niet zo zeikenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Dat is de korte samenvatting jaquote:
I'm not worthy, I'm not worthyquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
wuuuutquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:27 schreef RockNijntje het volgende:
Wayne's worldquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
I'm not worthy, I'm not worthy
[ afbeelding ]
Ja, die clip in de auto is echt TE tof gewoonquote:
je klinkt alweer wat vrolijkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
Klepperdeklepperdeklep, ik ben zo blij dat ik ze heb![]()
![]()
Komt door julliequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je klinkt alweer wat vrolijker
[ afbeelding ]
Geweldig he. Een ook dat die vriend van Wayne zo zwaait met die handschoen op die fles oidquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, die clip in de auto is echt TE tof gewoon![]()
Ken jij Wayne's World eigenlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry vind de muppets versie toch leuker
Zo zit ik ook altijd achter het stuurquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geweldig he. Een ook dat die vriend van Wayne zo zwaait met die handschoen op die fles oid
ik ben ook blij dat je ze hebtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
Klepperdeklepperdeklep, ik ben zo blij dat ik ze heb![]()
![]()
heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:35 schreef Koen66 het volgende:
wat lees ik nu opeens over Barretje?
Da's triest zeg
Die vind ik wel leuk, maar nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry vind de muppets versie toch leuker
what happened?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zat ff terug te lezen, ik was er toen ook niet
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo zit ik ook altijd achter het stuur
YEAHHHHH Thanksquote:
Briljantquote:
*proestquote:
Ja, daar noem je zowaar een van mijn karaktereigenschappen opquote:
oooh, nou moet ik me inhoudenquote:
Ja, Barretje'squote:
jaaaaaaaaaaaaaaquote:
Wantquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh, nou moet ik me inhouden
ja triest..quote:
Tuurlijkquote:
Fuck yeah. Toen was ik 8 ofzo en kwam dit op Fox Kids.quote:
gentlemanquote:
quote:
Gelukkig ben ik niet de enigequote:
Duh, dat keken wij ook wel samenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Fuck yeah. Toen was ik 8 ofzo en kwam dit op Fox Kids.
omdat ik zijn favoriete nummers altijd verneuk met een andere versie die ik dan weer toffer vindquote:
Doe maar niet danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat ik zijn favoriete nummers altijd verneuk met een andere versie die ik dan weer toffer vind
ik ken alleen deze coverquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat ik zijn favoriete nummers altijd verneuk met een andere versie die ik dan weer toffer vind
kan ik wel nog steeds rijdenquote:
Zoek even de beelden op dat ze met z'n allen rond het nationaal historisch museum staan om een mensencirkel te vormen; zodat het museum niet geplunderd wordt.quote:
we kunnen met z'n allen die nog kunnen rijden een meet houden, NUquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kan ik wel nog steeds rijden
mag ik, mag ik?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ken alleen deze cover
en sjezus wat heeft dat mens een kut timing
Haio Trevquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Hier wel goed
Hoe was het in Rotjeknor?
zou ook mega treurig zijn als ze zoiets zouden plunderen natuurlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zoek even de beelden op dat ze met z'n allen rond het nationaal historisch museum staan om een mensencirkel te vormen; zodat het museum niet geplunderd wordt.
Ergens vond ik dat wel heel mooi en rakend, te midden van alle chaos en woede nog zulke mensen rondlopen.
Jeujquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Haio Trev
Super gezellig, lieve mensen
Hai lieverdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heeee lieffie
leuke dag gehad???
Een hele goeieavond.quote:
Ow, maar ik kan ook nog wel rijden, ik mag het alleen officieel nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kan ik wel nog steeds rijden
als ze aan the man with the child in his eyes komen sla ik ze op hun bekquote:
Fijn dat je zo'n gezellige en toffe dag hadquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Haio Trev
Super gezellig, lieve mensen
ik nog wel, zit aan m'n eerste ijsthee met rum (weliswaar een halve literquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, maar ik kan ook nog wel rijden, ik mag het alleen officieel niet
Jij kort m'n naam steeds anders af he?quote:
Whis!quote:
Mijn allerliefste dinnetjequote:
Koenepoen!quote:
WWquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieverd![]()
Ja, het was een lekker dagje weg![]()
Maar nu ben ik wel moe
Voelde me vandaag gewoon weer even vrolijk
![]()
Yessssquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieverd![]()
Maar nu ben ik wel moe
![]()
Jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij kort m'n naam steeds anders af he?Hai Stu darling
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook officieel welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
En hoeveel liter ijsthee?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik nog wel, zit aan m'n eerste ijsthee met rum (weliswaar een halve liter)
hahahahaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ze aan the man with the child in his eyes komen sla ik ze op hun bek
maar dit is best geinig en echt nog nooit eerder gehoord
Tja, detailsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kunnen, mogen, willen, doen, van die dingen.
neeeeequote:
daar ken ik een hele gave uitvoering van, wacht ff , even zoekenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hahahaha![]()
moet je mr. Sandman eens proberen
Psies!quote:
Liebchenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieverd![]()
Maar nu ben ik wel moe
![]()
Nog steeds grieperig. Maar niks dat een cocktail van vitaminepillen, paracetamol en whisky niet kan oplossen.quote:
ja, dees:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar ken ik een hele gave uitvoering van, wacht ff , even zoeken
Gaat met mij ook wel goed als ik (lieve, leuke en gezellige) afleiding heb. Verder is er eindelijk een soort diagnose gesteld en ben ik ook bij de bedrijfsarts geweest.. Geeft wel ff een soort van rust.. Verder kost het gewoon tijd en inzet en leuke dingen doenquote:
great dat wij je wat kunnen helpen in ieder gevalquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaat met mij ook wel goed als ik (lieve, leuke en gezellige) afleiding heb. Verder is er eindelijk een soort diagnose gesteld en ben ik ook bij de bedrijfsarts geweest.. Geeft wel ff een soort van rust.. Verder kost het gewoon tijd en inzet en leuke dingen doen
Wanneer zullen we dan gaan meeten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaat met mij ook wel goed als ik (lieve, leuke en gezellige) afleiding heb. Verder is er eindelijk een soort diagnose gesteld en ben ik ook bij de bedrijfsarts geweest.. Geeft wel ff een soort van rust.. Verder kost het gewoon tijd en inzet en leuke dingen doen
Ik denk dat het zo bedtijd isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Psies!
Wil je whisky, of wil je het nie?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Wat fijn.
Ga je zo mee slapen?
Hey MPGquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Wat fijn.
Ga je zo mee slapen?
de revial of the Star Sistersquote:
quote:
Maar jullie zijn gewoon ook allemaal zo ontzettend lief en begripvolquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
great dat wij je wat kunnen helpen in ieder geval
Vergeet Bos en Stu zeer zeker nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:51 schreef Koen66 het volgende:
Ja Whiskie, jij moet ook op een meet komen
(en ik ook)
ASAP??quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wanneer zullen we dan gaan meeten?
Ik ben niet welkomquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vergeet Bos en Stu zeer zeker niet
Stu wordt weer wat gecompliceerder thoughquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vergeet Bos en Stu zeer zeker niet
Alleen jij bent altijd vriendelijk met uitnodigenquote:
blijven oefenenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Klote mijnenveger op msn.
Elke keer gok ik mis.
Helaas welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stu wordt weer wat gecompliceerder though
Mijn post ook gezienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen jij bent altijd vriendelijk met uitnodigen
Het heeft niets met gokken te makenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Elke keer gok ik mis.
je moet ook niet gokken, suffiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Elke keer gok ik mis.
Met z'n allen weekendje Londen dan?quote:
Ze zijn ook echt gewoon viesquote:
Nee, ze zijn lekkerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze zijn ook echt gewoon vies
Dat idee is er al wel geweest maar helaas niks van gekomenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met z'n allen weekendje Londen dan?
Truste dan en werk ze morgen!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:54 schreef MPG het volgende:
Hai lieverds!
Lig al in bedje, morgen 5 uur op, want werkwerkwekr...
Welterustenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:54 schreef MPG het volgende:
Hai lieverds!
Ik had een uitstekende winstscore. Maar dat gaat vanavond eens flink om zeep geholpen worden.quote:
dat krijg ik er ZEKER niet door hierquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik kan blijven slapenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:54 schreef MPG het volgende:
Hai lieverds!
Oud onderwerpquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Stu, negeer je mijn posts of lijkt dat alleen zo?
Oud onderwerp? I'm not worthy?quote:
Is al eens voorgesteld en I'm not worthy om bezocht te wordenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oud onderwerp? I'm not worthy?
Uitleg?
Ja, maar ik hou wel van je hoorquote:
dacht ff dat jij ging slapen totdat ik beter lasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
Wie gaat er slapen? Doeg![]()
![]()
Ik was even aan het dansen op de Star Sisters
quote:
Ah, nee, dan is het goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik hou wel van je hoor
Ja, even zin om gek te doen, mijn oprechte excuses mevrouw Taartquote:
Ja hoi!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
Waar zijn Symph en Marijke nou ineens?
Verdacht he?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
Wil je de actual footage zienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
Stokerdquote:
Hoezo niet dan? Lijkt me juist leuk én London (nog nooit geweest) én een meet!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is al eens voorgesteld en I'm not worthy om bezocht te worden
Oh well, ik stond net ook met mijn billen te schudden op de muziek hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, even zin om gek te doen, mijn oprechte excuses mevrouw Taart
een zak papierenzakdoekjes hebben?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stokerd![]()
Maar vervelend van de verkouden enzo
ik wil ook nog niet slapenquote:
Hoooooooooooiquote:
Ik ben melaatsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Lijkt me juist leuk én London (nog nooit geweest) én een meet!!![]()
![]()
Die Audi? Duh!quote:
Symph is er wel, postte net bij de burenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
Dan moet je ook een wekker zetten, gekkiequote:
Ik ga NOOIT meer slapenquote:
Jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoooooooooooi![]()
Fijne dag gehad dus?
Wekkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet je ook een wekker zetten, gekkie
Ik zocht snel een plaatje en deze voldeedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom post je dan die en geen andere?
Aha zo, onder druk dusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zocht snel een plaatje en deze voldeed
Hey, het was een inkoppertje!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stokerd![]()
Maar vervelend van de verkouden enzo
welquote:
oh...dat moet ik eigenlijk ookquote:[..]
JaMaar ik heb besloten om de rest van het weekend voor mezelf te nemen
Ik ga opruimen in huis enzo
Vast niet..quote:
Ja, dat is waarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hey, het was een inkoppertje!
Gelukkig is dat pas nu, ik had het vervelender gevonden als ik verkouden was tijdens mijn tentamens.
Sssstquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel
[..]
oh...dat moet ik eigenlijk ook![]()
maar misschien mag ik op mijn neefje passen zondag
Dat zijn allemaal leugensquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vast niet..![]()
En ik heb gehoord dat je HEEL leuk bent irl
Hmmm en hoe ben jij dan IRLquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vast niet..![]()
En ik heb gehoord dat je HEEL leuk bent irl
Nooit nooit? En hoe was het nou in roffa?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga NOOIT meer slapen
[..]
JaMaar ik heb besloten om de rest van het weekend voor mezelf te nemen
Ik ga opruimen in huis enzo
IK dacht het, en toen hoorde ik het commentaarquote:
dat dusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind je echt heel aardig, maar ik heb toch andere voorkeur
Moet je denk ik zelf maar achter komenquote:
Kan niet meer, ben je al en waarom ga je niet naar 1 van de 2 toe om mee te doen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Buren links en buren rechts houden een keihard feest met tientallen mensen die keihard door elkaar schreeuwen en ik word er echt totaal gek van.
Hmm ok danquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet je denk ik zelf maar achter komen
Dat snap ik. Daarom mag whiskers meequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind je echt heel aardig, maar ik heb toch andere voorkeur
Jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh wauwLeuk hoor
En moet ik komen helpen opruimen?![]()
omdat de ene 34 is en de andere 23, en daar pas ik nog net net tussenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan niet meer, ben je al en waarom ga je niet naar 1 van de 2 toe om mee te doen?
yeauwhhhhquote:
Gewoon doen, kan bestquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
omdat de ene 34 is en de andere 23, en daar pas ik nog net net tussen
Pgrquote:
Ja, heeel! Maar ik moest weer lachenquote:
Zullen we dan ergens even koffie drinken?quote:
Ik heb wat nare ervaringen op Fok! met mensen die (door mij) ongewild naar mijn privéleven speuren op internet, dus ik ga hier echt niet vrijwillig een foto plaatsenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmm ok dan
Maar de meesten hier ken ik ook niet IRL hoor, maar wel foto's vaak
Meisjequote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:08 schreef Stuart het volgende:
Jammer dat niet iemand mij kan voeren met die pistachio's
Dat gaan we eventjes oplossen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
omdat de ene 34 is en de andere 23, en daar pas ik nog net net tussen
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat snap ik. Daarom mag whiskers mee.
groot gelijk als je dat niet wilquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb wat nare ervaringen op Fok! met mensen die (door mij) ongewild naar mijn privéleven speuren op internet, dus ik ga hier echt niet vrijwillig een foto plaatsen
Oh,dan is het al gauw goedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, heeel! Maar ik moest weer lachen
* MPG schuift op... Kom je erbij liggen in bedje?quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zullen we dan ergens even koffie drinken?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat gaan we eventjes oplossen.
We gaan ons eigen feestje bouwen. Trek die zak chips maar los, schenk jezelf een heerlijk drankje in en zet die bas maar even gruwelijk hard. Dan komen die mensen vanzelf wel bij jou langs. Mag ik een suggestie voor muziek geven?
En als je dit nummer bevalt, direct zijn CD downloaden en het feestje voorzetten op deze muziek.
Fijnquote:
Hai lieve schat!quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:12 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm heb maar wat extra rum in m'n ijsthee met rum gedaan
was wat slapjes
Oh moet je niet doen ook hoor, nergens voor nodig, Ik heb zelf ooit aan den lijve ondervonden dat je heel vertrouwelijk contact met iemand kunt hebben zonder dat je iets van die persoon weet. Maar goed, dat is dus op basis van vertrouwen, en dat komt niet uit de lucht vallen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb wat nare ervaringen op Fok! met mensen die (door mij) ongewild naar mijn privéleven speuren op internet, dus ik ga hier echt niet vrijwillig een foto plaatsen
Had je mijn pm nog gezien?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FijnHeb behoefte aan je gezelschap
![]()
[..]
Hai lieve schat!![]()
Ik hou dat nooit in de gaten eigenlijkquote:
Welterusten Deequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:14 schreef D. het volgende:
Ik zit afwezig te zijn, dus ik denk dat mijn bed roept
Welterusten allen, en tot weer weer
truste D.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:14 schreef D. het volgende:
Trusten Dquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:14 schreef D. het volgende:
Dat is zeker zo.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh moet je niet doen ook hoor, nergens voor nodig, Ik heb zelf ooit aan den lijve ondervonden dat je heel vertrouwelijk contact met iemand kunt hebben zonder dat je iets van die persoon weet. Maar goed, dat is dus op basis van vertrouwen, en dat komt niet uit de lucht vallen.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:14 schreef D. het volgende:
Truste D!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:14 schreef D. het volgende:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
FijnHeb behoefte aan je gezelschap
![]()
Nee, daar heb je een script voorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou dat nooit in de gaten eigenlijk
Wat breng je dat leukquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:13 schreef Stuart het volgende:
En de voetjes van de vloer stel luie flikkers en flikkerinnen
omg, 1994quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat breng je dat leuk![]()
Maar: vroeger
Slaap lekker Diequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:14 schreef D. het volgende:
Preciesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, daar heb je een script voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |