Ja, ze hebben het artikel in de Volkskrant van afgelopen zaterdag over Ad Vingerhoets dus ook gelezen.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:54 schreef DrDentz het volgende:
Huilies. Vanavond over het hoe en waarom van huilen.
Frits staat er al jaren bekend om dat die telefoonverslaafd is en die zit dus tussendoor altijd te bellen en te SMS-en. Vandaar dus die grap ook van Witteman. Frits zonder telefoon bestaat gewoon niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Een heel moderne mobiele telefoon waarmee ie het allerlaatste nieuws nog om 5 voor 12 kan ontvangen..."![]()
Ah, hij zal er wel een paar per jaar verslijten danquote:Op maandag 31 januari 2011 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Frits staat er al jaren bekend om dat die telefoonverslaafd is en die zit dus tussendoor altijd te bellen en te SMS-en. Vandaar dus die grap ook van Witteman. Frits zonder telefoon bestaat gewoon niet.
Belachelijke bedragen weer.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:47 schreef alors het volgende:
Voor Engelse spelers wordt altijd teveel betaaldEngeland vindt haar eigen spelers nogal goed.
Arme jongen die bij volle verstand afgelopen zomer een contract voor 5 jaar bij een club heeft getekend en daar na een paar maanden vanaf wil omdat Ajax hem wil hebben?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:47 schreef alors het volgende:
Die Dost toch, je reinste mensenhandel is het, arme jongen!
Idd. 190k. Per week. Als ie z'n sokken optrekt, heeft ie bijna een modaal maandsalaris 'verdiend'.quote:
Wil ik ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. 190k. Per week. Als ie z'n sokken optrekt, heeft ie bijna een modaal maandsalaris 'verdiend'.
Het was ook cynisch bedoeldquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Arme jongen die bij volle verstand afgelopen zomer een contract voor 5 jaar bij een club heeft getekend en daar na een paar maanden vanaf wil omdat Ajax hem wil hebben?
Nee...volkomen terecht dat de arbitragecommissie hem aan zijn contract houdt.
Eerste uitzending, mensen zijn nog nieuwsgierigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:14 schreef pberends het volgende:
Daily Show NL scoort 136.000 kijkers
Kon slechter scoren.
Wat moet die daar? Omdat ze toevallig in Egypte zat en een keertje niet kon pinnen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:50 schreef golfer het volgende:
Voorlopige gasten (rest volgt):
#
Nadja Hüpscher & Frans Timmermans
Vandaag massaal protest in Egypte.
#
Wibi Soerjadi
Pianist ontroert Amerikanen in Carnegie Hall.
Hahaha, inderdaad. Wie was die acteur gisteren? Of wie was het in Godsnaam... waar gaat dit over... is dit burgerjournalistiek?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat moet die daar? Omdat ze toevallig in Egypte zat en een keertje niet kon pinnen?
Hij's te slim voor Pauw.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:02 schreef alors het volgende:
Waarom nodigen ze Joris Luyendijk niet uit, hij is leuk en hij heeft in Egypte gewoond.
Ja, jammer inderdaad.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:02 schreef alors het volgende:
Waarom nodigen ze Joris Luyendijk niet uit, hij is leuk en hij heeft in Egypte gewoond.
Ze kan wel flink lullen, niet te stoppen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:25 schreef ShadyLane het volgende:
Hadden ze haar maar gewoon dingen gevraagd over filmplannen ofzo, dit gaat nergens over.
ik wist dat op fok iemand aan Michael Jackson moest denken!quote:
Toen Witteman begon over heel andere dingen die hij met zijn leerlingen deed, hing er ook even een ongemakkelijke stilte in de studioquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:44 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ik wist dat op fok iemand aan Michael Jackson moest denken!
De gelijkenis is echt treffend
Pyjamaparty hoorde ik al.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:48 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Toen Witteman begon over heel andere dingen die hij met zijn leerlingen deed, hing er ook even een ongemakkelijke stilte in de studio
?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:58 schreef Louis22 het volgende:
Godverse sloerie, ik had haar nog willen neuken.
Hitsig aapje dat ze is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij haar:
[ afbeelding ]
Ik volg 't al een paar uitzendingen niet echt meer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:59 schreef golfer het volgende:
Heb zo nalezend alweer niet veel gemist.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Er zal waarschijnlijk ook wel iemand komen die wat vertelt over die uit de hand gelopen caféruzie...
Huhquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Er zal waarschijnlijk ook wel iemand komen die wat vertelt over die uit de hand gelopen caféruzie...
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:07 schreef DrDentz het volgende:
Bijna net zulke heftige beelden als de studentenprotesten in Den Haag vorige maand.
Ze is betrokken, dat is iets anders dan wat jij schrijft.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:16 schreef Eenskijken het volgende:
dat vrouwmensch is wel heel emotioneel bezig zeg, alsof ze daar vastgetekend zaten onder mubarak.. Je kan beter dictatuur hebben dan totale chaos?
Dat heeft Jeroentje al door, die verdwijnt na de uitzending in zijn woonark.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:36 schreef msnk het volgende:
Dat ze even wat minder door Pieter heen lult ofzo met dr pijpbekkie
Aanvulling:quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:22 schreef golfer het volgende:
Voorlopige gastenlijst voor vanavond:
#
Wilco van Rooijen
Beroepsavonturier over '127 hours' waarin een man zijn eigen arm amputeert.
#
Henk van Os
Is de wereldberoemde Mona Lisa een man?
#
Thomas Erdbrink
Iran-correspondent over de executie van de Nederlandse Zahra Bahrami.
#
Overige gasten volgen zodra deze bekend zijn.
Ik dacht eerst dat dat een onzinreden van Iran was maar dat ze daarvoor ook in Nederland aan schuldig bevonden is maakt het wel realistischer.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:41 schreef venomsnake het volgende:
Hoe fucking dom kun je zijn om je in Iran bezig te houden met drugshandel?!
Uiteindelijk wen je daar wel aanquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:51 schreef BluesRebel het volgende:
Kan die kerel nog vaker het woord 'uiteindelijk' gebruiken!?
* golfer die film uit gedownloade zaken verwijdert.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Dus hij komt vast te zitten en probeert eerst de rots weg te hakken met z'n mesje maar dat helpt uiteindelijk niet en hij begint uit te drogen en te hallucineren en z'n drinken raakt uiteindelijk op en daarom drinkt hij uit wanhoop z'n eigen urine en uiteindelijk snijdt ie z'n arm maar af en rent weg zonder armpje en wordt uiteindelijk gered door een paar toevallige voorbijgangers?
Dan weet ik dat alvast.
Pauw en Witteman probeerden hem wel in een hoekje te drukken met een paar venijnige vragen. Dus zijn antwoord was meer dan gepast.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:00 schreef erkel het volgende:
Wat een nare man die klimmer. Alsof hij de wereld verbeterd en een superieur inzicht krijgt door zijn geklim. Flikker toch op en dan ook neerkijken op Pauw en Witteman en hun programma die jou juist net een podium hebben gegeven.
Waarom dat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
* golfer die film uit gedownloade zaken verwijdert.
Omdat het verhaaltje en het plot al nu hier geplaatst is. Ik vond het al een beetje een zwak gegeven en nu hoef ik die film al helemaal niet meer te zien.quote:
Die bergbeklimmers moeten het zelf weten of ze op dit soort onzin-avontuurtjes gaan, maar val het volk er niet mee lastig!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Dus hij komt vast te zitten en probeert eerst de rots weg te hakken met z'n mesje maar dat helpt uiteindelijk niet en hij begint uit te drogen en te hallucineren en z'n drinken raakt uiteindelijk op en daarom drinkt hij uit wanhoop z'n eigen urine en uiteindelijk snijdt ie z'n arm maar af en rent weg zonder armpje en wordt uiteindelijk gered door een paar toevallige voorbijgangers?
Dan weet ik dat alvast.
Sterker nog: het is totaal niet interessant of boeiend.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:30 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vind het de afgelopen dagen maar matig interessant allemaal.
Ik ga 'm nu juist downloaden, ik wil zien hoe die z'n arm afsnijdt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat het verhaaltje en het plot al nu hier geplaatst is. Ik vond het al een beetje een zwak gegeven en nu hoef ik die film al helemaal niet meer te zien.
Of Maarten van Rossem, Peter R. de Vries, Charles Groenhuijsen, Peter Paul de Vries of Willem Middelkoop.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:20 schreef pberends het volgende:
Sterker nog: het is totaal niet interessant of boeiend.
Wanneer komt Hero Brinkman of Frits Wester weer?
Zetten ze er een tafel bij ofzo?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:26 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Ex-mensenrechtendiplomaat Petra Stienen, de Egyptische acteur Sabri Saad el Hamus, BNR commentator Bernard Hammelburg, Tweede Kamerlid Frans Timmermans (PvdA) en NOS-cameraman Eric Feijten gaan in gesprek over de huidige situatie in Egypte.
#
Tof Thissen
GroenLinks-senator gaat in op het partijcongres komend weekend.
#
Bart Chabot
Onze politiek watcher was bij de ledenvergadering van GroenLinks over Kunduz.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zetten ze er een tafel bij ofzo?
Zeg van wel..hoe erg daar ook wel is in Egypte maar ik sla weer overquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:02 schreef pberends het volgende:
man man man, wat een onzin weer allemaal.
Doe godverdomme dan een Egypte-special ofzo.
Hier komen ze niet overeen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zeg van wel..hoe erg daar ook wel is in Egypte maar ik sla weer over.
Morgen Hennie Huisman als Egypte deskundigequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:18 schreef golfer het volgende:
Zingen kan ie beter in dat koor doen, in die NCRV-serie Levenslied.
Hoi Golfer, ook weer ingeschakeld?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:18 schreef golfer het volgende:
Zingen kan ie beter in dat koor doen, in die NCRV-serie Levenslied.
Hij zit er wel dus.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:13 schreef Toad het volgende:
Ik heb het begin gemist: komt die cameraman van de NOS nog?
ik lees net dat hij niet aanschuift, maar dat ze wel contact met hem hebben
En jouw PM-box zit vol .quote:
Nee.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:28 schreef Omnifacer het volgende:
Als het goed is is er nu weer plaats!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee.
Tip: verwijderde items ook echt verwijderen.
Niet verrassend, maar dat geeft toch niet?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goh, wat verrassend zeg, dat Moszkowicz er zit.
Tsja, is er nog veel nieuws ovef die zaak te vertellen?quote:Op maandag 7 februari 2011 19:52 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Niet verrassend, maar dat geeft toch niet?
Lijkt me wel, na vandaag.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, is er nog veel nieuws ovef die zaak te vertellen?
Dat geldt ook een beetje voor Egypte hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 22:49 schreef alors het volgende:
Ik ga wel even kijken voor dat stuk over Egypte, de rest hoef ik echt niet te zienJe wordt zo doodgegooid met die rechtszaak en alle onzin eromheen, idem met ander PVV gedoe
Daar zijn iig nog allerlei ontwikkelingen gaande.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat geldt ook een beetje voor Egypte hoor
Echt geweldig vind ik de stropdas van Mosko ook niet, het is geen faux pas maar mijn eigen smaak vind ik een wat gedektere kleur mooier, en dan niet op een wit shirt. Maar goed, het is hier niet de fashion council.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:12 schreef UncleDolan het volgende:
Wat heeft die PVV man een lelijke stropdas. Afgrijselijk.
Zelfs als ik er geen reet van snap blijf ik luisteren naar die kerelquote:Op maandag 7 februari 2011 23:17 schreef von_Preussen het volgende:
Het is weer een genot om naar Mosko te luisteren, zo helder en zuiver als hij een gestructureerd betoog is geweldig, zelfs langdradige juridisch technische uiteenzettingen blijven interessant om te volgen.
Zoals hierboven al werd gezegd, hij weet het zelfs voor een leek zo makkelijk uit te leggen zodat je globaal weet wat er gaande is.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Zelfs als ik er geen reet van snap blijf ik luisteren naar die kerel
Liggen de rails er nog?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:46 schreef UncleDolan het volgende:
Polen op de trein zetten...<probeert godwin in te houden>
Dat waren geen Polen. Die gingen naar Polen, die treinen.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:46 schreef UncleDolan het volgende:
Polen op de trein zetten...<probeert godwin in te houden>
Er zaten ongetwijfeld ook Polen tussen, maar ik doelde eigenlijk meer op het trein gedeelte.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat waren geen Polen. Die gingen naar Polen, die treinen.
Duidelijk toch? Omdat ze het willen, ze willen het. Dat is genoeg! Ik wil wel dat windjacks verboden worden, dat stinkende teerfabrieken (=rokers) uit het OV worden geweerd, misschien moet ik ook een partij oprichten, gewoon omdat het kan!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:54 schreef Steffie het volgende:
Moszkowicz wil ook horen van die PVV'er waarom ze dat willen verbieden. Echter het antwoord heeft hij nog steeds niet gehoord.
Oh goede argumentatie, dan ben ik nu ook voor.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:59 schreef alors het volgende:
[..]
Duidelijk toch? Omdat ze het willen, ze willen het. Dat is genoeg! Ik wil wel dat windjacks verboden worden, dat stinkende teerfabrieken (=rokers) uit het OV worden geweerd, misschien moet ik ook een partij oprichten, gewoon omdat het kan!
Kijk! Zo komen we er wel!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:00 schreef Steffie het volgende:
[..]
Oh goede argumentatie, dan ben ik nu ook voor.
Leek idd op haar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:01 schreef Marlan het volgende:
Esmeralda van Boon leek verdacht veel op de slimmere versie van Katja Schuurman.
LOL.. als jij denkt dat Katja Schuurman niet slim is/intelligent is, dan is er wel een steekje aan je los kerel.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:01 schreef Marlan het volgende:
Esmeralda van Boon leek verdacht veel op de slimmere versie van Katja Schuurman.
Die PVV'er was weer tenenkrommend. Wat een stelletje imbecielen zit er toch in die partij. Wanneer komen ze er toch een gewoon voor uit dat dat hoofddoekjes gezeik niets meer en niets minder is dan Moslimpje pesten. Als ze dat nou gewoon zeggen, maar nee. Ze lullen er een belachelijk verhaal omheen waar geen mens iets mee kan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:03 schreef Sofia90 het volgende:
Die PVV'er stond toch wel met zijn mond vol tandentoen hij begon met praten wist ik meteen al dat niks zinvols uit zou komen.
Een boete geven op hoofddoekjes is toch niet minder erg als een boete geven voor het niet dragen van een hoofddoek.
Die heeft idd VWOquote:Op dinsdag 8 februari 2011 03:19 schreef catwaezle het volgende:
[..]
LOL.. als jij denkt dat Katja Schuurman niet slim is/intelligent is, dan is er wel een steekje aan je los kerel.
Ik kan echt genieten van iemand die verbaal zo sterk is.quote:
Het is idd genieten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:05 schreef pberends het volgende:
Die PVV'er... blijft hilarisch.
Ik zei toch dat het leuk is als er meer PVV'ers bij P&W komen.
Jeroen Pauw dist PVV-Kamerlidquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is idd genieten.
Dit gaat echt nog wat worden.
Leuke vrouw iig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:01 schreef Marlan het volgende:
Ik zeg: minder hoofddoekjes, maar meer PVV'ers in P&W!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is idd genieten.
Dit gaat echt nog wat worden.
Ik zou haar kontje wel willen neuken! Pauw ook, vrees ik.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:01 schreef Marlan het volgende:
Wat een idioot. Ik twijfel welke emoticon hier het beste bij past.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Jeroen Pauw dist PVV-Kamerlid
Dit verdient natuurlijk een plaatsje op de FP.
Ssssshit, nu ga ik er op letten en irriteert het me de rest van de avond.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:07 schreef golfer het volgende:
Ze slisssst nog ssssssteeds, die Marja.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef matthijst het volgende:
Heeft die Chabot nou alweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer een boek over Herman Brood? Dacht dat ie na broodje halfom, broodje wit, broodje bruin, broodje gezond, broodje na de dood, broodje en spelen, broodje springlevend en broodje zalm wel een keer klaar zou zijn.... maar nee: nog een keer een hoogtepuntenbundel van 700 pagina's. Dude.
Volkomen belachelijk als je denkt dat je nog een come-back kunt maken op hoog niveau.quote:
Yup, dat wel. Vroeger was het een geweldig duo.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Volkomen belachelijk als je denkt dat je nog een come-back kunt maken op hoog niveau.
Maar dan woon je waarschijnlijk wel in een mooi huisje.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:18 schreef michaelmoore het volgende:
Ik zou die Verhagen niet als buurman willen hebben
McEnroe, Navratilova...etc.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:23 schreef matthijst het volgende:
"Echte toppers doen het nu niet meer"
Welke toppers deden vroeger winnen in enkel en dubbel dan?
Ja, OK, 20-25 jaar geleden ofzo...quote:
Ze waren wel degelijke top 20 spelers...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:27 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja, OK, 20-25 jaar geleden ofzo...
't is niet dat die Eltingh/Haarhuis jaarlijks Sampras of whoever van de baan mepten.
Is Haarhuis niet de enige speler met een positieve head-to-head tegen Sampras?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:27 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja, OK, 20-25 jaar geleden ofzo...
't is niet dat die Eltingh/Haarhuis jaarlijks Sampras of whoever van de baan mepten.
Klopt, maar 't is niet zo dat vroegah alles beter was. Zij hadden toen toptijden als dubbelaars en, OK, top 20 is leuk... Maar bedoel: 't is niet zo dat Sampras destijds ook nog als dubbelaar toernooien won, volgens mij... Dus vraag me af wat ze met dat Federer voorbeeld bedoelden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze waren wel degelijke top 20 spelers...
Wat weet jij wat ik niet weet daaroverquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:33 schreef alors het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan deze omhooggeneukte snol
En de ontbrekende bovenlip niet te vergetenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:34 schreef matthijst het volgende:
Die giga neusgaten
Die plofkop
Die lispelbek
Die hangende mondhoeken
Maar ze zal vast heel aardig zijn.
Iemand met MBO Verpleegkunde die moet zorgen voor het intellect van de volgende generatie, zeg me dat het een grap is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat weet jij wat ik niet weet daarover
Maar wat about dat omhooggeneukte?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:36 schreef alors het volgende:
Iemand met MBO Verpleegkunde die moet zorgen voor het intellect van de volgende generatie, zeg me dat het een grap is.
Waarom zou je ook...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:37 schreef Tem het volgende:
Serieus, daar laat je je blinde herder toch niet eens op los?
3 jaar geleden bepleitte ze precies het omgekeerdequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:36 schreef matthijst het volgende:
Wat een geblaat.
Pleur al die lui bij elkaar.
Of gaat ze straks ook gescheiden winkels, ziekenhuizen en kantoorpandjes neerzetten, zodat witten en zwarten niet met elkaar hoeven te werken...
Uhm, nee. Maar ze doet wel mee voor "Lelijkste trol", "Lispelbek" en "Varkenskop" van het jaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Afgaande op de reacties hier zal ze hoogstwaarschijnlijk niet de FOK-populariteitsprijs winnen...
Nee, want bij Fok! wordt iedereen vooral alleen op het uiterlijk beoordeeld en dat is belangrijker dan de inhoud van de standpunten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Afgaande op de reacties hier zal ze hoogstwaarschijnlijk niet de FOK-populariteitsprijs winnen...
Helaas moet Marja het daar ook niet van hebbenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, want bij Fok! wordt iedereen vooral alleen op het uiterlijk beoordeeld en dat is belangrijker dan de inhoud van de standpunten.
Pff, enige inhoud die ze heeft is een Big Mac, cheeseburger en kip 9 van de drive voordat ze naar de studio kwam.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, want bij Fok! wordt iedereen vooral alleen op het uiterlijk beoordeeld en dat is belangrijker dan de inhoud van de standpunten.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:40 schreef matthijst het volgende:
[..]
Pff, enige inhoud die ze heeft is een Big Mac, cheeseburger en kip 9 van de drive voordat ze naar de studio kwam.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:40 schreef matthijst het volgende:
[..]
Pff, enige inhoud die ze heeft is een Big Mac, cheeseburger en kip 9 van de drive voordat ze naar de studio kwam.
Dara heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helaas moet Marja het daar ook niet van hebben
Lees de paragraaf Onderwijs gewoon door in het regeerakkoord, het is een en al domheid.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dara heb je wel gelijk in.
Maar ik zie liever dat iemand wordt aangepakt vanwege haar domme standpunten dan alleen dat geblaat over haar uiterlijk.
10 jaar dood, dus tijd voor een jubileumfeestje en een musical en nog een boek.quote:
Dat is zo mooi van het koningshuis. De mannen zijn veel leuker.quote:
Ja mooie oprechte man.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:58 schreef golfer het volgende:
Pieter van Vollenhoven morgen. Goede vent die tegen het keurslijf van het Koningshuis en de regering durft in te gaan.
Hij woont al jaren op de Veluwse biblebelt. Zouden ze daar ook mogen rocken dan?quote:
Ik weet dat ie verder kijkt dan Dries Roelvinkquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:11 schreef Steffie het volgende:
[..]
Hij woont al jaren op de Veluwse biblebelt. Zouden ze daar ook mogen rocken dan?
Waarom niet? Juist prima gast voor zo'n programma. Heeft wel wat te vertellen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 03:56 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar niet iemand die ik in Pauw en Witteman wil zien.
Je zou nog bijna in god gaan gelovenquote:Heb ik #Moraalridders afgezegd voor #PenW, gaat het niet door omdat #DWDD mijn onderwerp te uitgebreid heeft behandeld
Pieter deugt iddquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:56 schreef golfer het volgende:
Topgasten.![]()
Eerst dat vreselijke katholieke wijf om je aan te ergeren en dan Van Vollenhoven en Willem.
Waar heeft zij in godsnaam al die aandacht aan te danken? Werkelijk, dat wijf vertelt niks interessants en is alleen maar dom en irritantquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:11 schreef eriksd het volgende:
Sowieso, dit is al de derde keer binnen een paar maanden dat die doos er zit met haar vooroorlogse denkbeelden.
Kijk je toch naar Reagan erik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:11 schreef eriksd het volgende:
Sowieso, dit is al de derde keer binnen een paar maanden dat die doos er zit met haar vooroorlogse denkbeelden.
Das php, ik heb niet zoveel met Reagan.quote:
Ik ga wel kijken, interessanter dan die kerkmuts.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Das php, ik heb niet zoveel met Reagan.
Beter.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:23 schreef eriksd het volgende:
Roemer is er vanavond btw, met Mirjam Sterk.
En z'n boodschappenkunst. Ik kom hem altijd tegen in onze supermarkt als ie heel schattig met een briefje in z'n hand daar boodschappen loopt te doen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef DrDentz het volgende:
Wel leuk om Willem weer eens te horen over voetbal en niet over z'n schilderijen, zangkunsten en fotografie.
Maar hij heeft staar hè, dat is lastig boodschappen spotten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
En z'n boodschappenkunst. Ik kom hem altijd tegen in onze supermarkt als ie heel schattig met een briefje in z'n hand daar boodschappen loopt te doen.
Oh vandaar dat getuur op dat briefje altijd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:28 schreef DrDentz het volgende:
Maar hij heeft staar hè, dat is lastig boodschappen spotten.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh vandaar dat getuur op dat briefje altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |