Die andere was ook later, het duurde nogal even...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:13 schreef DrDentz het volgende:
O was er nog een, kon die andere niet vinden
Inderdaad dus hier verder!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:13 schreef kwiwi het volgende:
Deze heeft in ieder geval het goede nummer
quote:
Jammer dat mijn topic zo wordt afgezeiktquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:13 schreef kwiwi het volgende:
Deze heeft in ieder geval het goede nummer
Misschien had je wat langer moeten studeren, om het optellen onder de knie te krijgenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
Jammer dat mijn topic zo wordt afgezeikt
ik volg het programma niet eens, maar dit is zeker waar voor deze hele situatie.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:16 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vind dat er in het debat weinig aandacht is voor de ECHTE lamballen
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien had je wat langer moeten studeren, om het optellen onder de knie te krijgen
Dat soort controles gaat ze natuurlijk wel weer veel geld kosten, en kosten drukken is nou net de bedoeling van de maatregel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik volg het programma niet eens, maar dit is zeker waar voor deze hele situatie.
Laat ze eens individueel oordelen en mensen de mogelijkheid geven zich te bewijzen dat ze niet lamballen ofzo
Je ziet nu allemaal langstudeerders die:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik volg het programma niet eens, maar dit is zeker waar voor deze hele situatie.
Laat ze eens individueel oordelen en mensen de mogelijkheid geven zich te bewijzen dat ze niet lamballen ofzo
Ik heb VVD gestemd, en zou het zo weer doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:19 schreef Breekfast het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel studenten die ( terecht) klagen over de onderwijsbezuinigingen zelf op de VVD hebben gestemd
Vooral die kerel aan tafel lijkt me een VVD-balquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:19 schreef Breekfast het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel studenten die ( terecht) klagen over de onderwijsbezuinigingen zelf op de VVD hebben gestemd
oh, die tegenargumenten begrijp ik ook wel als je de visie van 't kabinet als uitgangspunt neemt, ik mompelde alleen iets over de ideale situatiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat soort controles gaat ze natuurlijk wel weer veel geld kosten, en kosten drukken is nou net de bedoeling van de maatregel.
Daarbij; als ze echt gaan kijken naar wie wel of niet door luiheid langer aan het studeren is gaan ze enorm veel geld mislopen.
Dit! Ken zoveel studenten die alleen maar zuipen en dus lang studeren. Alsof alle studenten in zo'n raad zitten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:16 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vind dat er in het debat weinig aandacht is voor de ECHTE lamballen
de samenleving draait nergens voor op, lees je eens inquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Alle respect voor al die langstudeerders, maar waarom moet de samenleving daarvoor opdraaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |