Ik weet dat ie verder kijkt dan Dries Roelvinkquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:11 schreef Steffie het volgende:
[..]
Hij woont al jaren op de Veluwse biblebelt. Zouden ze daar ook mogen rocken dan?
Waarom niet? Juist prima gast voor zo'n programma. Heeft wel wat te vertellen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 03:56 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar niet iemand die ik in Pauw en Witteman wil zien.
Je zou nog bijna in god gaan gelovenquote:Heb ik #Moraalridders afgezegd voor #PenW, gaat het niet door omdat #DWDD mijn onderwerp te uitgebreid heeft behandeld
Pieter deugt iddquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:56 schreef golfer het volgende:
Topgasten.![]()
Eerst dat vreselijke katholieke wijf om je aan te ergeren en dan Van Vollenhoven en Willem.
Waar heeft zij in godsnaam al die aandacht aan te danken? Werkelijk, dat wijf vertelt niks interessants en is alleen maar dom en irritantquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:11 schreef eriksd het volgende:
Sowieso, dit is al de derde keer binnen een paar maanden dat die doos er zit met haar vooroorlogse denkbeelden.
Kijk je toch naar Reagan erik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:11 schreef eriksd het volgende:
Sowieso, dit is al de derde keer binnen een paar maanden dat die doos er zit met haar vooroorlogse denkbeelden.
Das php, ik heb niet zoveel met Reagan.quote:
Ik ga wel kijken, interessanter dan die kerkmuts.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Das php, ik heb niet zoveel met Reagan.
Beter.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:23 schreef eriksd het volgende:
Roemer is er vanavond btw, met Mirjam Sterk.
En z'n boodschappenkunst. Ik kom hem altijd tegen in onze supermarkt als ie heel schattig met een briefje in z'n hand daar boodschappen loopt te doen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef DrDentz het volgende:
Wel leuk om Willem weer eens te horen over voetbal en niet over z'n schilderijen, zangkunsten en fotografie.
Maar hij heeft staar hè, dat is lastig boodschappen spotten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
En z'n boodschappenkunst. Ik kom hem altijd tegen in onze supermarkt als ie heel schattig met een briefje in z'n hand daar boodschappen loopt te doen.
Oh vandaar dat getuur op dat briefje altijd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:28 schreef DrDentz het volgende:
Maar hij heeft staar hè, dat is lastig boodschappen spotten.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh vandaar dat getuur op dat briefje altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |