quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:02 schreef matthijst het volgende:
Heeft die Chabot nou alweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer een boek over Herman Brood? Dacht dat ie na broodje halfom, broodje wit, broodje bruin, broodje gezond, broodje na de dood, broodje en spelen, broodje springlevend en broodje zalm wel een keer klaar zou zijn.... maar nee: nog een keer een hoogtepuntenbundel van 700 pagina's. Dude.
Volkomen belachelijk als je denkt dat je nog een come-back kunt maken op hoog niveau.quote:
Yup, dat wel. Vroeger was het een geweldig duo.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Volkomen belachelijk als je denkt dat je nog een come-back kunt maken op hoog niveau.
Maar dan woon je waarschijnlijk wel in een mooi huisje.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:18 schreef michaelmoore het volgende:
Ik zou die Verhagen niet als buurman willen hebben
McEnroe, Navratilova...etc.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:23 schreef matthijst het volgende:
"Echte toppers doen het nu niet meer"
Welke toppers deden vroeger winnen in enkel en dubbel dan?
Ja, OK, 20-25 jaar geleden ofzo...quote:
Ze waren wel degelijke top 20 spelers...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:27 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja, OK, 20-25 jaar geleden ofzo...
't is niet dat die Eltingh/Haarhuis jaarlijks Sampras of whoever van de baan mepten.
Is Haarhuis niet de enige speler met een positieve head-to-head tegen Sampras?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:27 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja, OK, 20-25 jaar geleden ofzo...
't is niet dat die Eltingh/Haarhuis jaarlijks Sampras of whoever van de baan mepten.
Klopt, maar 't is niet zo dat vroegah alles beter was. Zij hadden toen toptijden als dubbelaars en, OK, top 20 is leuk... Maar bedoel: 't is niet zo dat Sampras destijds ook nog als dubbelaar toernooien won, volgens mij... Dus vraag me af wat ze met dat Federer voorbeeld bedoelden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze waren wel degelijke top 20 spelers...
Wat weet jij wat ik niet weet daaroverquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:33 schreef alors het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan deze omhooggeneukte snol
En de ontbrekende bovenlip niet te vergetenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:34 schreef matthijst het volgende:
Die giga neusgaten
Die plofkop
Die lispelbek
Die hangende mondhoeken
Maar ze zal vast heel aardig zijn.
Iemand met MBO Verpleegkunde die moet zorgen voor het intellect van de volgende generatie, zeg me dat het een grap is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat weet jij wat ik niet weet daarover
Maar wat about dat omhooggeneukte?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:36 schreef alors het volgende:
Iemand met MBO Verpleegkunde die moet zorgen voor het intellect van de volgende generatie, zeg me dat het een grap is.
Waarom zou je ook...quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:37 schreef Tem het volgende:
Serieus, daar laat je je blinde herder toch niet eens op los?
3 jaar geleden bepleitte ze precies het omgekeerdequote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:36 schreef matthijst het volgende:
Wat een geblaat.
Pleur al die lui bij elkaar.
Of gaat ze straks ook gescheiden winkels, ziekenhuizen en kantoorpandjes neerzetten, zodat witten en zwarten niet met elkaar hoeven te werken...
Uhm, nee. Maar ze doet wel mee voor "Lelijkste trol", "Lispelbek" en "Varkenskop" van het jaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Afgaande op de reacties hier zal ze hoogstwaarschijnlijk niet de FOK-populariteitsprijs winnen...
Nee, want bij Fok! wordt iedereen vooral alleen op het uiterlijk beoordeeld en dat is belangrijker dan de inhoud van de standpunten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Afgaande op de reacties hier zal ze hoogstwaarschijnlijk niet de FOK-populariteitsprijs winnen...
Helaas moet Marja het daar ook niet van hebbenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, want bij Fok! wordt iedereen vooral alleen op het uiterlijk beoordeeld en dat is belangrijker dan de inhoud van de standpunten.
Pff, enige inhoud die ze heeft is een Big Mac, cheeseburger en kip 9 van de drive voordat ze naar de studio kwam.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, want bij Fok! wordt iedereen vooral alleen op het uiterlijk beoordeeld en dat is belangrijker dan de inhoud van de standpunten.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:40 schreef matthijst het volgende:
[..]
Pff, enige inhoud die ze heeft is een Big Mac, cheeseburger en kip 9 van de drive voordat ze naar de studio kwam.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:40 schreef matthijst het volgende:
[..]
Pff, enige inhoud die ze heeft is een Big Mac, cheeseburger en kip 9 van de drive voordat ze naar de studio kwam.
Dara heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helaas moet Marja het daar ook niet van hebben
Lees de paragraaf Onderwijs gewoon door in het regeerakkoord, het is een en al domheid.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dara heb je wel gelijk in.
Maar ik zie liever dat iemand wordt aangepakt vanwege haar domme standpunten dan alleen dat geblaat over haar uiterlijk.
10 jaar dood, dus tijd voor een jubileumfeestje en een musical en nog een boek.quote:
Dat is zo mooi van het koningshuis. De mannen zijn veel leuker.quote:
Ja mooie oprechte man.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:58 schreef golfer het volgende:
Pieter van Vollenhoven morgen. Goede vent die tegen het keurslijf van het Koningshuis en de regering durft in te gaan.
Hij woont al jaren op de Veluwse biblebelt. Zouden ze daar ook mogen rocken dan?quote:
Ik weet dat ie verder kijkt dan Dries Roelvinkquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:11 schreef Steffie het volgende:
[..]
Hij woont al jaren op de Veluwse biblebelt. Zouden ze daar ook mogen rocken dan?
Waarom niet? Juist prima gast voor zo'n programma. Heeft wel wat te vertellen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 03:56 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar niet iemand die ik in Pauw en Witteman wil zien.
Je zou nog bijna in god gaan gelovenquote:Heb ik #Moraalridders afgezegd voor #PenW, gaat het niet door omdat #DWDD mijn onderwerp te uitgebreid heeft behandeld
Pieter deugt iddquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:56 schreef golfer het volgende:
Topgasten.![]()
Eerst dat vreselijke katholieke wijf om je aan te ergeren en dan Van Vollenhoven en Willem.
Waar heeft zij in godsnaam al die aandacht aan te danken? Werkelijk, dat wijf vertelt niks interessants en is alleen maar dom en irritantquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:11 schreef eriksd het volgende:
Sowieso, dit is al de derde keer binnen een paar maanden dat die doos er zit met haar vooroorlogse denkbeelden.
Kijk je toch naar Reagan erik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:11 schreef eriksd het volgende:
Sowieso, dit is al de derde keer binnen een paar maanden dat die doos er zit met haar vooroorlogse denkbeelden.
Das php, ik heb niet zoveel met Reagan.quote:
Ik ga wel kijken, interessanter dan die kerkmuts.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Das php, ik heb niet zoveel met Reagan.
Beter.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:23 schreef eriksd het volgende:
Roemer is er vanavond btw, met Mirjam Sterk.
En z'n boodschappenkunst. Ik kom hem altijd tegen in onze supermarkt als ie heel schattig met een briefje in z'n hand daar boodschappen loopt te doen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef DrDentz het volgende:
Wel leuk om Willem weer eens te horen over voetbal en niet over z'n schilderijen, zangkunsten en fotografie.
Maar hij heeft staar hè, dat is lastig boodschappen spotten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
En z'n boodschappenkunst. Ik kom hem altijd tegen in onze supermarkt als ie heel schattig met een briefje in z'n hand daar boodschappen loopt te doen.
Oh vandaar dat getuur op dat briefje altijd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:28 schreef DrDentz het volgende:
Maar hij heeft staar hè, dat is lastig boodschappen spotten.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh vandaar dat getuur op dat briefje altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |