ik wist dat op fok iemand aan Michael Jackson moest denken!quote:
Toen Witteman begon over heel andere dingen die hij met zijn leerlingen deed, hing er ook even een ongemakkelijke stilte in de studioquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:44 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ik wist dat op fok iemand aan Michael Jackson moest denken!
De gelijkenis is echt treffend
Pyjamaparty hoorde ik al.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:48 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Toen Witteman begon over heel andere dingen die hij met zijn leerlingen deed, hing er ook even een ongemakkelijke stilte in de studio
?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:58 schreef Louis22 het volgende:
Godverse sloerie, ik had haar nog willen neuken.
Hitsig aapje dat ze is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij haar:
[ afbeelding ]
Ik volg 't al een paar uitzendingen niet echt meer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:59 schreef golfer het volgende:
Heb zo nalezend alweer niet veel gemist.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Er zal waarschijnlijk ook wel iemand komen die wat vertelt over die uit de hand gelopen caféruzie...
Huhquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Er zal waarschijnlijk ook wel iemand komen die wat vertelt over die uit de hand gelopen caféruzie...
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:07 schreef DrDentz het volgende:
Bijna net zulke heftige beelden als de studentenprotesten in Den Haag vorige maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |