Op die stijltang of krultang?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:33 schreef Symphonic het volgende:
Ze moeten zich gewoon concentreren op de tang
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Ugh, wat weer een overdreven excentrieke homo.
Ja ik dacht ook dat jouw krullenpost t topic de das om had gedaan..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:36 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat ik de lapo had, maar opeens was het Benny en nu opeens een ander.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:36 schreef Maartel het volgende:
Die griet uit Scooby Doo zingt nog best leuk!
Dikkiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou, zo WILD met dat haar zo en die bril.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:36 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:
Preciesquote:
Hou je sterretjes voor je alsjeblieftquote:
Is toch lache joh!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:37 schreef livelink het volgende:
Ik heb hier eigenlijk geen zin in, in zo'n type
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:38 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hou je sterretjes voor je alsjeblieft.
Ze hoort je niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
Stacey.
De grens is bereikt.
HOU JE KOP!
Inderdaad, echt zo'n Hollandse instelling. Floortje boven Nathalie zeg maar. Grijze muizen ftw.quote:
Zeroku z'n leuter is al binnenboord schat ik. Slap en wel.quote:
Helaasch niet.quote:
Hij deed het er gewoon om, die bril ook, je maakt mij niet wijs dat hij die normaal ook op heeft.quote:
Ja iedereen trekt toch opvallende kleding aanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij deed het er gewoon om, die bril ook, je maakt mij niet wijs dat hij die normaal ook op heeft.
Ik snap het ook niet, maar het is mode. Giel Beelen draagt ook al zo'n ruitenwisser-geschikt ding.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij deed het er gewoon om, die bril ook, je maakt mij niet wijs dat hij die normaal ook op heeft.
Janquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, maar het is mode. Giel Beelen draagt ook al zo'n ruitenwisser-geschikt ding.
Ja nu nog kunnen zingenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Kíjk. Optiefen met die homo en ebony's met lange benen mogen binnenkomen!
Nu al begonnen met zoeken?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:41 schreef just me het volgende:
moet je eens zoeken op you tube op ferry de ruiter![]()
Whehehehehehequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Naast de lange benen wel een muzikaal gevoel van een zwangere druif.
een aanraderquote:
dit dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:44 schreef Kally het volgende:
Maar serieus vinden julli ehaar mooi, moet je die saggo kop zien, ze ziet er echt uit alsof ze nooit ergens tevreden mee is
Wie Herman?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:44 schreef michiel_merk het volgende:
Komt die jongen met zn 10 coaches en beveiliging nog in deze show ?
Tattoo'squote:
Dat levert pluspunten op!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:45 schreef CantFazeMe het volgende:
Wahahaha! Die trollen hoofd doet me denken aan die kleine troll poppen van vroeger!
Ik kwijl.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:45 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ej iemand van onze leeftijd Cee.
Die boer.
quote:
Ik kan me helemaal laten gaan, E. is met een vriend de kroeg inquote:
Er komen nog meer TALs aanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:46 schreef Maartel het volgende:
Oh god, Peter van Follow That Dream gaat t ook proberen??
Nou Linda, Rosa & Vanessa nog...
ben wie?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:46 schreef Stickertje het volgende:
volgens mij zag ik ben voorbij komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:47 schreef Cee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Welke was dat?![]()
halfbroertje denk ikquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:47 schreef Cee het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Voor tijdens de reclame.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is altijd al zo geweest.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:50 schreef CantFazeMe het volgende:
Reclame word steeds harder of wat? Ik hoor volume verschil in mijn ringleiding.
Het schijnt dat het geluid niet harder is, maar beter, daarom lijkt het harder heb ik ooit ergens gelezen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:50 schreef CantFazeMe het volgende:
Reclame word steeds harder of wat? Ik hoor volume verschil in mijn ringleiding.
Klopt ja, intensiever of opgepompt of hoe het maar heetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Het schijnt dat het geluid niet harder is, maar beter, daarom lijkt het harder heb ik ooit ergens gelezen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[info]Even een huishoudelijke mededeling: Benny en ik zetten de live topics klaar, dit is te chaotisch zo[/info]
Das iig al beter dan nog getrouwd.quote:
goed planquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[info]Even een huishoudelijke mededeling: Benny en ik zetten de live topics klaar, dit is te chaotisch zo[/info]
Ik wil hem best adopterenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:54 schreef Guanabana het volgende:
Nee hij kijkt een beetje psycho uit z'n ogen. Volgens mij is het een slaanderd. Verklaart de scheiding.
Dat zijn 't, nieuwe opzet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:55 schreef Fir3fly het volgende:
Huh, ik dacht dat dit de audities waren?
Komt goed uit!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:55 schreef Merel het volgende:
Ik vind ook dat ie eng kijkt! Ik hoef 'm al niet meer.
Ja zie je. Volgens mij is het een man die je na een paar maanden relatie gaat slaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:55 schreef Merel het volgende:
Ik vind ook dat ie eng kijkt! Ik hoef 'm al niet meer.
Na een paar maanden pas?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja zie je. Volgens mij is het een man die je na een paar maanden relatie gaat slaan
Oh, op die manier. Ik zal het nog even aankijken voordat ik het genadeloos ga afkraken.quote:
Jij hebt Dean al!quote:
Wel een smooth-ass-neger.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Zeg kijk mij verkapte ontsnapte crack ass guy uit gevang. Ga weg
Hoeheetieookalweer uit So you think.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Zeg kijk mij verkapte ontsnapte crack ass guy uit gevang. Ga weg
43 met zon kledingstijl en instelling? Triestquote:
Oh ja, Eldrick? Of zo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:59 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Hoeheetieookalweer uit So you think.
gelijk heb je anders krijg je zijn vrouw en kind erbijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:00 schreef Karina het volgende:
Hij gaat vast ver komen, maar ik vind hem te irritant om te adopteren.
Mwah. Wat een verkrachting zeg.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:00 schreef Karina het volgende:
Hij gaat vast ver komen, maar ik vind hem te irritant om te adopteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |