goed planquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[info]Even een huishoudelijke mededeling: Benny en ik zetten de live topics klaar, dit is te chaotisch zo[/info]
Ik wil hem best adopterenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:54 schreef Guanabana het volgende:
Nee hij kijkt een beetje psycho uit z'n ogen. Volgens mij is het een slaanderd. Verklaart de scheiding.
Dat zijn 't, nieuwe opzet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:55 schreef Fir3fly het volgende:
Huh, ik dacht dat dit de audities waren?
Komt goed uit!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:55 schreef Merel het volgende:
Ik vind ook dat ie eng kijkt! Ik hoef 'm al niet meer.
Ja zie je. Volgens mij is het een man die je na een paar maanden relatie gaat slaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:55 schreef Merel het volgende:
Ik vind ook dat ie eng kijkt! Ik hoef 'm al niet meer.
Na een paar maanden pas?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja zie je. Volgens mij is het een man die je na een paar maanden relatie gaat slaan
Oh, op die manier. Ik zal het nog even aankijken voordat ik het genadeloos ga afkraken.quote:
Jij hebt Dean al!quote:
Wel een smooth-ass-neger.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Zeg kijk mij verkapte ontsnapte crack ass guy uit gevang. Ga weg
Hoeheetieookalweer uit So you think.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Zeg kijk mij verkapte ontsnapte crack ass guy uit gevang. Ga weg
43 met zon kledingstijl en instelling? Triestquote:
Oh ja, Eldrick? Of zo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:59 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Hoeheetieookalweer uit So you think.
gelijk heb je anders krijg je zijn vrouw en kind erbijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:00 schreef Karina het volgende:
Hij gaat vast ver komen, maar ik vind hem te irritant om te adopteren.
Mwah. Wat een verkrachting zeg.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:00 schreef Karina het volgende:
Hij gaat vast ver komen, maar ik vind hem te irritant om te adopteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |