ze zegt wel neequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:11 schreef Karina het volgende:
Angela kan nog steeds niet kritisch zijn.
Met 1 been in het graf inderdaad, weg ermee!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ja hoor, de dochter moet zich nog verder ontwikkelen. Ben even eerlijk, die moeder is gewoon te oud en te dik.
Kan makkelijk mee bij de Star Sistersquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ja hoor, de dochter moet zich nog verder ontwikkelen. Ben even eerlijk, die moeder is gewoon te oud en te dik.
weggerend?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:11 schreef just me het volgende:
Van schrik is opeens mijn bakje salade leeg
quote:
Weet niet of je dit sarcastisch bedoelt, maar voor showbizz zeker ja, 6 feet under.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Met 1 been in het graf inderdaad, weg ermee!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Met 1 been in het graf inderdaad, weg ermee!
Was sarcastisch bedoeld ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Weet niet of je dit sarcastisch bedoelt, maar voor showbizz zeker ja, 6 feet under.
LOL mij wil je niet horen zingenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:11 schreef Stranger het volgende:
Lees ik dat we een duet tussen Just me en Merel kunnen verwachten? Want dan blijf ik misschien nog kijken in plaats van af en toe heen en weer zappen.
NEEEEEEquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
Kally en Benny misschien komen we in beeldEven opletten
Waar???? Hou je telefoon in de lucht!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
Kally en Benny misschien komen we in beeldEven opletten
het is niet live hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:13 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Waar???? Hou je telefoon in de lucht!
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:13 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Waar???? Hou je telefoon in de lucht!
Stranger!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:11 schreef Stranger het volgende:
Lees ik dat we een duet tussen Just me en Merel kunnen verwachten? Want dan blijf ik misschien nog kijken in plaats van af en toe heen en weer zappen.
en we zijn ook geen vriendinnenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:14 schreef Merel het volgende:
[..]
Stranger!
Just Me kannie zingenIk wel
en we delen ook geen vriendjesquote:
Waarom zou je überhaupt dood gevonden willen worden in een auto?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:14 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wil nog niet dood gevonden worden in een Fiat.
AIDSquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
Is er geen X-factor site?
Ik wil weten welke ziekte zij heeft.
Ze heeft iets aan haar spieren,quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ze moeten wel genoeg mensen door laten om straks af te kunnen laten vallenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:16 schreef ranja het volgende:
Pff ik ben echt allergisch voor groepjes zoals Adlicious. En die mogen dan nog door ook.
En dat jochie van 15, kom op zeg...
Maar gelukkig zat er ook wel wat leuks bij.
xfactor.nlquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wijn ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is plassen toch heerlijk soms
Goed geschud alvorens het ritsen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:16 schreef Zeroku het volgende:
Zo, de wc is bijna overstroomd, maar ik ben er weer.
ok dankuquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
xfactor.nl
En dat staat daar niet. Heeft ze net gezegd... een spierziekte
Nee, hij zat tussen de rits.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:18 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Goed geschud alvorens het ritsen?
Ben Stillerquote:
quote:
quote:
Vooral als je nodig moet en dan maar een lullig straaltje uit komt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is plassen toch heerlijk soms
Hij is op RTL5 zag net het stukje nog whahahahaquote:
IK hoop dat dat het is. Het kannonenvoer.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:17 schreef D. het volgende:
Ze moeten wel genoeg mensen door laten om straks af te kunnen laten vallen
In plaats van urine, spoot er bloed uit.quote:
Dus hij wou niet binnen boord? Dat wordt oprollen!quote:
Ik heb geen lullig straaltjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:19 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Vooral als je nodig moet en dan maar een lullig straaltje uit komt.
Was dat bij Turks Fruit?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dan aan Turks Fruit eigenlijk.
Ik wilde het al net als de brandslang doen, maar zelfs dat wilde hij nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:19 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dus hij wou niet binnen boord? Dat wordt oprollen!
daar heeft oldbie Harrie ooit iets over gepost, met foto's erbij...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In plaats van urine, spoot er bloed uit.
Leer dat kreng dan ook luisterenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wilde het al net als de brandslang doen, maar zelfs dat wilde hij niet.
Hij is moeilijk in de opvoedingquote:
O god, MIquote:
Laten we de dames maar niet van streek brengen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wilde het al net als de brandslang doen, maar zelfs dat wilde hij niet.
quote:
Nee, ik ben zelf al van streek genoeg door deze gebeurtenissenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:21 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Laten we de dames maar niet van streek brengen.
Een sproeier?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen lullig straaltje
[..]
Was dat bij Turks Fruit?
Tsss we kunnen wel wat hebben hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:21 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Laten we de dames maar niet van streek brengen.
Ze zitten dan in de auto (of zitten) hij doet zijn broek dicht en dan zit hij ertussen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen lullig straaltje
[..]
Was dat bij Turks Fruit?
Whehehehehequote:
Hogedrukspuitquote:
Niet bekendquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:22 schreef Balisto het volgende:
Hoeveel auditie-uitzendingen zijn er eigenlijk?
Ja maar ik weet niet meer of dat Turks Fruit wasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zitten dan in de auto (of zitten) hij doet zijn broek dicht en dan zit hij ertussen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:23 schreef Cee het volgende:
Ik ga even koffie zetten en ananas pakken en Zeroku heeft een bloedende leuter ondertussen?
Ik gok een stuk of 6?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is kut, dan weet ik niet hoe lang ik kan wachten met adopteren.
Je bent wel een beetje een ananas-junk ist nie?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:23 schreef Cee het volgende:
Ik ga even koffie zetten en ananas pakken en Zeroku heeft een bloedende leuter ondertussen?
Helaas niet neequote:
Een beetje.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:23 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een ananas-junk ist nie?
Deanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:24 schreef wolfrolf het volgende:
De reallife soap van de bedienden van De Saunders broertjes gaat trouwens "Ik Dean Saunders" heten
Nah, dat dus...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:24 schreef Kally het volgende:
Serieus irl klonk ze veel beter
Of was het zo slecht alles ervoor
Dat dusquote:
Ik denk dat de akoestiek in zo'n zaal de kleine valse randjes er een beetje af haalt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:24 schreef Kally het volgende:
quote:
Jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:24 schreef Kally het volgende:
Ja maar daar red je het niet mee met zielig zijn!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:24 schreef Symphonic het volgende:
Het is niet supergoed maar wel respect voor haar doorzettingsvermogen
Ze is moslim.quote:
ze oefent voor moslima!quote:
tofquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:25 schreef Kally het volgende:
Dean komt morgen naar mijn stadje, handtekeningen uitdelen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:25 schreef Cee het volgende:
Wat. De. Faks? Ik ga m'n been amputeren en aan 't volgende seizoen van deze show meedoen.
Wi..wil je er eentje voor mij meenemenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:25 schreef Kally het volgende:
Haaiquote:
Wat zeg je?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij moet je oren maar eens na laten kijken dan.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:25 schreef Cee het volgende:
Wat. De. Faks? Ik ga m'n been amputeren en aan 't volgende seizoen van deze show meedoen.
Die! (niet ga dood, maar die, snappen jullie?)quote:
Welk stadje????quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:25 schreef Kally het volgende:
Ja ik ga tussen pubers staanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wi..wil je er eentje voor mij meenemen.
Dan stuur je maar een van je boefjesquote:
Schiedam, maar ook vlaardingen en hoogvlietquote:
Ow beetje te ver en sowieso Rotterdam daar kom ik niet zo graagquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoogvliet Rotterdam, Schiedam en ???
Kom er gezellig bijquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
oooooh, de leuke mensen zitten HIER!![]()
Alhoewel ik wel opval tussen die 16 jarigequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan stuur je maar een van je boefjes. Die hebben dat wel over voor mij
.
'jullie' snappen 'mquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die! (niet ga dood, maar die, snappen jullie?)
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
en er is er zojuist weer een bij gekomenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
Misschien krijg je wel een aai over je bol van hemquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Alhoewel ik wel opval tussen die 16 jarige
ik ga wel met je mee hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Alhoewel ik wel opval tussen die 16 jarige
Nu jij er bent helemaalquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
Understatement van het jaarquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Die blonde meid ziet er wel leuk uit.
Stijltangquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:32 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik wil ook zo'n gladde haren als Ansj.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:32 schreef NouMooiNiet het volgende:
Heb ik maar ik wil juist krullen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:32 schreef NouMooiNiet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |