Waar???? Hou je telefoon in de lucht!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
Kally en Benny misschien komen we in beeldEven opletten
het is niet live hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:13 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Waar???? Hou je telefoon in de lucht!
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:13 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Waar???? Hou je telefoon in de lucht!
Stranger!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:11 schreef Stranger het volgende:
Lees ik dat we een duet tussen Just me en Merel kunnen verwachten? Want dan blijf ik misschien nog kijken in plaats van af en toe heen en weer zappen.
en we zijn ook geen vriendinnenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:14 schreef Merel het volgende:
[..]
Stranger!
Just Me kannie zingenIk wel
en we delen ook geen vriendjesquote:
Waarom zou je überhaupt dood gevonden willen worden in een auto?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:14 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wil nog niet dood gevonden worden in een Fiat.
AIDSquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
Is er geen X-factor site?
Ik wil weten welke ziekte zij heeft.
Ze heeft iets aan haar spieren,quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ze moeten wel genoeg mensen door laten om straks af te kunnen laten vallenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:16 schreef ranja het volgende:
Pff ik ben echt allergisch voor groepjes zoals Adlicious. En die mogen dan nog door ook.
En dat jochie van 15, kom op zeg...
Maar gelukkig zat er ook wel wat leuks bij.
xfactor.nlquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wijn ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is plassen toch heerlijk soms
Goed geschud alvorens het ritsen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:16 schreef Zeroku het volgende:
Zo, de wc is bijna overstroomd, maar ik ben er weer.
ok dankuquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
xfactor.nl
En dat staat daar niet. Heeft ze net gezegd... een spierziekte
Nee, hij zat tussen de rits.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:18 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Goed geschud alvorens het ritsen?
Ben Stillerquote:
quote:
quote:
Vooral als je nodig moet en dan maar een lullig straaltje uit komt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is plassen toch heerlijk soms
Hij is op RTL5 zag net het stukje nog whahahahaquote:
IK hoop dat dat het is. Het kannonenvoer.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:17 schreef D. het volgende:
Ze moeten wel genoeg mensen door laten om straks af te kunnen laten vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |