Dit is haar laatste termijn, dus lijkt me niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:31 schreef Tem het volgende:
De Dikke van Gent wordt de nieuwe voorman/vrouw?
DeVille Prestige Automatic met zwart leren bandquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:26 schreef eriksd het volgende:
Ah, DeVille. Welke? Is een mooie serie. Heb zelf een Aqua Terra, co-axiaal.
Je vond haar wel goed, dus je mist haar niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:35 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik vond haar wel een goede politicus, dus nee, niet echt.
Oh dat wist ik nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:32 schreef Holograph het volgende:
[..]
Dit is haar laatste termijn, dus lijkt me niet.
en een prins Albert?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
DeVille Prestige Automatic met zwart leren band
Daarnaast heb ik voor dagelijks gebruik een Omega Speedmaster Appolo 11 35th anniversary..die zag ik bij een juwelier liggen en die MOEST ik hebben.
Ik heb 4 sieraden waarvan 2 horloges en een trouwing![]()
Soort tegelringquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alstublieft...nee, dit:
http://thecelticlegenduk.com/index.php?act=viewProd&productId=229
Het was een kado van mijn schoonouders...dus dan ben je een goede schoonzoon en doe je de ring om als ze langskomenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:51 schreef Tem het volgende:
Soort tegelring...Ik heb helemaal geen sieraden, niets voor mij.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:08 schreef ethiraseth het volgende:
http://ngm.nationalgeogra(...)st-cave/jenkins-text
He, ik dacht dat php je weggejaagd had?quote:
Again?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:15 schreef mlg het volgende:
[..]
He, ik dacht dat php je weggejaagd had?
Ja, geen idee. Php vertelde heel trots dat whisk niet meer op fok kwam.quote:
Waarom dacht je dat? Heb de afgelopen dagen gewoon gepost hier hoor?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:15 schreef mlg het volgende:
[..]
He, ik dacht dat php je weggejaagd had?
Dat had hij mis, en dat weet hij ook wel denk ik zoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Php vertelde heel trots dat whisk niet meer op fok kwam.
Gelukkig, ik schok al!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat had hij mis, en dat weet hij ook wel denk ik zo
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:15 schreef ethiraseth het volgende:
Ja, ik post vanuit een grot in hartje Vietnam.
Maar je bent de laatste tijd wel wat voorzichtiger, toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat had hij mis, en dat weet hij ook wel denk ik zo
Ben nooit weggejaagd geweest. Wel gebannedquote:
Die foto moet heel bijzonder zijn ofzo. Ik vind 't geen drol aan. Dat we aan die onzin subsidie verlenen zeg.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Maar ok, wat was je bedoeling met die post dan?
Sorry, ben wat moe en ik vat het ff niet meteen??
Wat is lurken?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar je bent de laatste tijd wel wat voorzichtiger, toch?
Iets meer lurken, iets minder persoonlijke informatie.
Meer drinken volgens mijquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is lurken?
Minder persoonlijke info? Ik heb hier (POL) nooit veel persoonlijke info gegeven hoor..
quote:
Lurken is lezen zonder te posten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is lurken?
Minder persoonlijke info? Ik heb hier (POL) nooit veel persoonlijke info gegeven hoor..
Bedankt dan maar.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lurken is lezen zonder te posten.
En het is goedbedoeld hoor, dat je minder uitlokt en minder hapt op aanvallen van mede-users.
Wat een afschuwelijke geluiden.. *RIL*quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijke geluiden.. *RIL*
Betje, waar kom jij inens vandaan??quote:
Was goed, gezellig. Men is net naar huis, enikmben zatquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Betje, waar kom jij inens vandaan??
Hoe was je feest??
De jeugd waardeert geen historie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:49 schreef Picchia het volgende:
Mijn eerste post in deze slowchat is al meer dan duizend delen terug, maar goed.
Ik hopelijk ook.quote:
ouwe....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De jeugd waardeert geen historie.
Hohoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Eens, die onzin past hier niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Sloop die vaste klanten ff uit de OP. Dat doet t topic geen recht.
Ik was er zo'n 1723 delen geleden al bij ben ik bangquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik vind de TT wel vooruitstrevend klinken.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Mark Rutte liet zijn smartphone in de wc vallen.
De WC was voor deze actie niet gebruikt waarvoor het primair is bedoeld.
De telefoon is uit de WC gehaald en blijkt het nog te doen.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Staat in het AD.
Rutte heeft zijn Blackberry in de plee laten storten.
In de stront.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:07 schreef betyar het volgende:
[..]
![]()
Dat hij zichzelf maar ergens in laat storten.![]()
M'n ogen wat doe jequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:20 schreef Zeeland het volgende:
Ik heb de stemwijzer Zuid-Holland gemaakt met een verassende uitkomst.
[ afbeelding ]
quote:50Plus
VVD
CDA
SGP
Partij voor de Vrijheid
Laat GL maar lekker links liggenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:29 schreef du_ke het volgende:
Ik PvdA.
De laatsten in de lijst wel zoals verwacht
[..]
Het wordt hier in Drenthe vermoedelijk D66 maar dat had ik al in gedachten voor het Afghanistan verhaal.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Laat GL maar lekker links liggen
Joh vertel eens wat nieuwsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef eriksd het volgende:
Ik heb de verkiezingsprogramma's van VVD en PVV doorgeploegd. Met name die van de VVD is zo wollig en inhoudsloos.
Volgens mij heb je D66 stiekem verplaatstquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef EchtGaaf het volgende:
D66
Partij voor de Vrijheid
CDA
VVD
SGP
Platform Lokale Partijen
ChristenUnie
PvdA
SP
Partij voor de Dieren
50Plus
GroenLinks
Unie van Democraten
D66 en GL liggen dicht tegen elkaar aan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het wordt hier in Drenthe vermoedelijk D66 maar dat had ik al in gedachten voor het Afghanistan verhaal.
Wel 5 kantjes en weinig omvloerst voor kernenergie en teken integratiepotjes. Maarja, PVV héquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Joh vertel eens wat nieuws. En die van de PVV is weer aan de borreltafel van de lokale stamkroeg geschreven?
Nee, serieus niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij heb je D66 stiekem verplaatst
Ja de PVV is ook een mooie, ze zijn overal voor kernenergie maar in Drenthe tegen het opslaan van het afvalquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wel 5 kantjes en weinig omvloerst voor kernenergie en teken integratiepotjes. Maarja, PVV hé
Ik ben niet direct voor zo'n missie want de garanties van Rutte blijven me te slap maar het is voor mij zeker geen reden om mijn stem te heroverwegen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
D66 en GL liggen dicht tegen elkaar aan.
Begrijp ik dat je koste wat het kost Afghanistan moet doorgaan
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, serieus niet.
Maar vraag me niet hoe dit kan.
Tja, het geeft ook aan hoeveel waarde je aan een stemwijzer moet hechtenquote:
50+ past wel bij je muzieksmaakquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:41 schreef eriksd het volgende:
Ik heb ook de stemwijzer ZH gedaan:
Platform Lokale Partijen
50Plus
Partij voor de Vrijheid
PvdA
D66
CDA
VVD
SP
Unie van Democraten
Partij voor de Dieren
ChristenUnie
SGP
GroenLinks
Gezien je uitspraken hier verbaast het mij geenszinsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:47 schreef eriksd het volgende:
MIj baart het feit dat de PVV en PvdA hoger staan dan de VVD zorgen.
Mij ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:47 schreef eriksd het volgende:
MIj baart het feit dat de PVV en PvdA hoger staan dan de VVD zorgen.
Je bedoelt het wollige gebeuren? Ik kreeg er spontaan zware oogleden van.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gezien je uitspraken hier verbaast het mij geenszins
Nee meer je politieke uitspraken. Die zitten vaak toch dichter bij andere partijen dan bij de VVD. Ja wel dicht bij het conservatieve deel van die partij maar die maakt gelukkig niet alleen de dienst uitquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bedoelt het wollige gebeuren? Ik kreeg er spontaan zware oogleden van.
Heb je dat ook gestemt vorige keer?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:00 schreef mlg het volgende:
VVD
Nieuw Rechts
Lijst 9 FORTUYN
Leefbaar Overijssel/VSP
VVD weer op nummer 1. Ik heb vooral gestemd voor zo min mogelijk overheid invloeden.
edit: niet zo raar, ik heb die van 2007 gedaan.
Tijd voor actie meneertje!quote:
Checkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Tijd voor actie meneertje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |