Dit is haar laatste termijn, dus lijkt me niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:31 schreef Tem het volgende:
De Dikke van Gent wordt de nieuwe voorman/vrouw?
DeVille Prestige Automatic met zwart leren bandquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:26 schreef eriksd het volgende:
Ah, DeVille. Welke? Is een mooie serie. Heb zelf een Aqua Terra, co-axiaal.
Je vond haar wel goed, dus je mist haar niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:35 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik vond haar wel een goede politicus, dus nee, niet echt.
Oh dat wist ik nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:32 schreef Holograph het volgende:
[..]
Dit is haar laatste termijn, dus lijkt me niet.
en een prins Albert?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
DeVille Prestige Automatic met zwart leren band
Daarnaast heb ik voor dagelijks gebruik een Omega Speedmaster Appolo 11 35th anniversary..die zag ik bij een juwelier liggen en die MOEST ik hebben.
Ik heb 4 sieraden waarvan 2 horloges en een trouwing![]()
Soort tegelringquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alstublieft...nee, dit:
http://thecelticlegenduk.com/index.php?act=viewProd&productId=229
Het was een kado van mijn schoonouders...dus dan ben je een goede schoonzoon en doe je de ring om als ze langskomenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:51 schreef Tem het volgende:
Soort tegelring...Ik heb helemaal geen sieraden, niets voor mij.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:08 schreef ethiraseth het volgende:
http://ngm.nationalgeogra(...)st-cave/jenkins-text
He, ik dacht dat php je weggejaagd had?quote:
Again?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:15 schreef mlg het volgende:
[..]
He, ik dacht dat php je weggejaagd had?
Ja, geen idee. Php vertelde heel trots dat whisk niet meer op fok kwam.quote:
Waarom dacht je dat? Heb de afgelopen dagen gewoon gepost hier hoor?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:15 schreef mlg het volgende:
[..]
He, ik dacht dat php je weggejaagd had?
Dat had hij mis, en dat weet hij ook wel denk ik zoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Php vertelde heel trots dat whisk niet meer op fok kwam.
Gelukkig, ik schok al!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat had hij mis, en dat weet hij ook wel denk ik zo
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:15 schreef ethiraseth het volgende:
Ja, ik post vanuit een grot in hartje Vietnam.
Maar je bent de laatste tijd wel wat voorzichtiger, toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat had hij mis, en dat weet hij ook wel denk ik zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |