De jeugd waardeert geen historie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:49 schreef Picchia het volgende:
Mijn eerste post in deze slowchat is al meer dan duizend delen terug, maar goed.
Ik hopelijk ook.quote:
ouwe....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De jeugd waardeert geen historie.
Hohoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Eens, die onzin past hier niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Sloop die vaste klanten ff uit de OP. Dat doet t topic geen recht.
Ik was er zo'n 1723 delen geleden al bij ben ik bangquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik vind de TT wel vooruitstrevend klinken.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Mark Rutte liet zijn smartphone in de wc vallen.
De WC was voor deze actie niet gebruikt waarvoor het primair is bedoeld.
De telefoon is uit de WC gehaald en blijkt het nog te doen.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Staat in het AD.
Rutte heeft zijn Blackberry in de plee laten storten.
In de stront.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:07 schreef betyar het volgende:
[..]
![]()
Dat hij zichzelf maar ergens in laat storten.![]()
M'n ogen wat doe jequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:20 schreef Zeeland het volgende:
Ik heb de stemwijzer Zuid-Holland gemaakt met een verassende uitkomst.
[ afbeelding ]
quote:50Plus
VVD
CDA
SGP
Partij voor de Vrijheid
Laat GL maar lekker links liggenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:29 schreef du_ke het volgende:
Ik PvdA.
De laatsten in de lijst wel zoals verwacht
[..]
Het wordt hier in Drenthe vermoedelijk D66 maar dat had ik al in gedachten voor het Afghanistan verhaal.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Laat GL maar lekker links liggen
Joh vertel eens wat nieuwsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef eriksd het volgende:
Ik heb de verkiezingsprogramma's van VVD en PVV doorgeploegd. Met name die van de VVD is zo wollig en inhoudsloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |