Volgens mij heb je D66 stiekem verplaatstquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef EchtGaaf het volgende:
D66
Partij voor de Vrijheid
CDA
VVD
SGP
Platform Lokale Partijen
ChristenUnie
PvdA
SP
Partij voor de Dieren
50Plus
GroenLinks
Unie van Democraten
D66 en GL liggen dicht tegen elkaar aan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het wordt hier in Drenthe vermoedelijk D66 maar dat had ik al in gedachten voor het Afghanistan verhaal.
Wel 5 kantjes en weinig omvloerst voor kernenergie en teken integratiepotjes. Maarja, PVV héquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Joh vertel eens wat nieuws. En die van de PVV is weer aan de borreltafel van de lokale stamkroeg geschreven?
Nee, serieus niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij heb je D66 stiekem verplaatst
Ja de PVV is ook een mooie, ze zijn overal voor kernenergie maar in Drenthe tegen het opslaan van het afvalquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wel 5 kantjes en weinig omvloerst voor kernenergie en teken integratiepotjes. Maarja, PVV hé
Ik ben niet direct voor zo'n missie want de garanties van Rutte blijven me te slap maar het is voor mij zeker geen reden om mijn stem te heroverwegen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
D66 en GL liggen dicht tegen elkaar aan.
Begrijp ik dat je koste wat het kost Afghanistan moet doorgaan
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, serieus niet.
Maar vraag me niet hoe dit kan.
Tja, het geeft ook aan hoeveel waarde je aan een stemwijzer moet hechtenquote:
50+ past wel bij je muzieksmaakquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:41 schreef eriksd het volgende:
Ik heb ook de stemwijzer ZH gedaan:
Platform Lokale Partijen
50Plus
Partij voor de Vrijheid
PvdA
D66
CDA
VVD
SP
Unie van Democraten
Partij voor de Dieren
ChristenUnie
SGP
GroenLinks
Gezien je uitspraken hier verbaast het mij geenszinsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:47 schreef eriksd het volgende:
MIj baart het feit dat de PVV en PvdA hoger staan dan de VVD zorgen.
Mij ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:47 schreef eriksd het volgende:
MIj baart het feit dat de PVV en PvdA hoger staan dan de VVD zorgen.
Je bedoelt het wollige gebeuren? Ik kreeg er spontaan zware oogleden van.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gezien je uitspraken hier verbaast het mij geenszins
Nee meer je politieke uitspraken. Die zitten vaak toch dichter bij andere partijen dan bij de VVD. Ja wel dicht bij het conservatieve deel van die partij maar die maakt gelukkig niet alleen de dienst uitquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bedoelt het wollige gebeuren? Ik kreeg er spontaan zware oogleden van.
Heb je dat ook gestemt vorige keer?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:00 schreef mlg het volgende:
VVD
Nieuw Rechts
Lijst 9 FORTUYN
Leefbaar Overijssel/VSP
VVD weer op nummer 1. Ik heb vooral gestemd voor zo min mogelijk overheid invloeden.
edit: niet zo raar, ik heb die van 2007 gedaan.
Tijd voor actie meneertje!quote:
Checkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Tijd voor actie meneertje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |