Dan verandert een modje de TT maar!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:26 schreef Viking84 het volgende:
O hai.
Miss is dit topic maandag nog niet vol, XM! ()
je hebt het lowcarben opgegeven? Mager lijstje, voor jouw doen!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:50 schreef sigme het volgende:
O hoi.
Ik heb het vorige topic wel doorgelezen maar ben alles alweer vergeten, behalve dat er veel goed nieuws her en der was. Jompels daarvoor.
En uniek met een op gezegende leeftijd overleden tante, gecondoleerd. Ik hoop dat je net zo'n gezegende leeftijd weet te bereiken, uniekje!
lijst:
• brinta
• 5 sneden brood
• bak yoghurt met muesli
• avondeten: sigmerollade, in sju gemoorde witlof, appelmoes
• toe: yoghurt
Lowcarben staat op een laag pitje. Conleche heeft me een boek geleend, binnenkort ga ik me inlezen en misschien wel weer een poging doen; ik ga het nu maar even houden bij de dingen die me wel redelijk bevielen: géén aardappels/rijst/pasta bij het avondmaal en ik blijf voorlopig echt uit de buurt van suiker. Peulvruchten, brood, pindakaas en appels ga ik mezelf maar weer toestaan, voorlopig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
je hebt het lowcarben opgegeven? Mager lijstje, voor jouw doen!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:07 schreef Viking84 het volgende:
Even een computerfaal met jullie delen hoor!
Papa van Nachtwacht die een bijlage bij een ontvangen e-mail uitprint en dan inscant om hem vervolgens weer als bijlage bij een e-mail aan Nachtwacht te voegen.
Nee, bij het tweede onderzoek besloot hij dat er vermoedelijk toch geen splinter is achtergebleven. Om dat zeker te weten is een een röntgenfoto'tje van gemaakt en daarop is ook geen splinter te zien. De cactusstekel moet de pees of het peeskapsel geraakt hebben, en dat is nu ontstoken? geirriteerd? in elk geval dik, pijnlijk & onbruikbaar. Hij heeft ontstekingsremmers en rust voorgeschreven gekregen. Handig, met een verbouwing op stapel..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:06 schreef Syrena het volgende:
Hoe is het met z'n hand Sigme, heeft de dokter er iets aan kunnen doen?
Jeetje, dat klinkt echt naar zeg... Sterkte voor je lief!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, bij het tweede onderzoek besloot hij dat er vermoedelijk toch geen splinter is achtergebleven. Om dat zeker te weten is een een röntgenfoto'tje van gemaakt en daarop is ook geen splinter te zien. De cactusstekel moet de pees of het peeskapsel geraakt hebben, en dat is nu ontstoken? geirriteerd? in elk geval dik, pijnlijk & onbruikbaar. Hij heeft ontstekingsremmers en rust voorgeschreven gekregen. Handig, met een verbouwing op stapel..
Whehehehehehe.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:07 schreef Viking84 het volgende:
Even een computerfaal met jullie delen hoor!
Papa van Nachtwacht die een bijlage bij een ontvangen e-mail uitprint en dan inscant om hem vervolgens weer als bijlage bij een e-mail aan Nachtwacht te voegen.
Ja, dat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jeetje, dat klinkt echt naar zeg... Sterkte voor je lief!
Lekkage of een kado'tje van Nachtwachts vader?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:21 schreef Viking84 het volgende:
Oh, we gaan hier een aquarium krijgen geloof ik.
Dude!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, bij het tweede onderzoek besloot hij dat er vermoedelijk toch geen splinter is achtergebleven. Om dat zeker te weten is een een röntgenfoto'tje van gemaakt en daarop is ook geen splinter te zien. De cactusstekel moet de pees of het peeskapsel geraakt hebben, en dat is nu ontstoken? geirriteerd? in elk geval dik, pijnlijk & onbruikbaar. Hij heeft ontstekingsremmers en rust voorgeschreven gekregen. Handig, met een verbouwing op stapel..
Geen cadeautje. Nachtwacht wil tzt één kopen (eerst sparen) en ik vind het wel een tof ideequote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Lekkage of een kado'tje van Nachtwachts vader?
"Van iemand van bikram yoga!" zei je toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:06 schreef Perruche het volgende:
Bah, aquaria!
Merel hoe is het?
Maria je prei gehakt kerrie schotel staat nu in de oven! Vriendje vroeg hoe ik aan het recept kom en hij vond het maar grappig...!
De Slankies zijn ook MEGA-grappigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:06 schreef Perruche het volgende:
Bah, aquaria!
Merel hoe is het?
Maria je prei gehakt kerrie schotel staat nu in de oven! Vriendje vroeg hoe ik aan het recept kom en hij vond het maar grappig...!
Ik zie nu pas dat het een gebouw is. Toen ik eroverheen scrollde eerder, dacht ik alleen: "Wát een dikke raket."quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:15 schreef Perruche het volgende:
In London verblijf ik vlakbij dat vibrator gebouw!! Is best mooi nu het af is...
Goedquote:
Gewoon iedereen een 8. Klaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:59 schreef Razztwizzle het volgende:
vanachter bergen en bergen nakijkwerk.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:08 schreef Razztwizzle het volgende:
Nee, dat valt op. Ik gooi ze meestal gewoon van de trap. Bovenste tree een 10. Onderaan heeft pech.
Ja, je moet er toch niet aan denken dat alles wat daar ligt in rook op gaat!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:25 schreef conleche het volgende:
Jeutje, dat in Egypte zeg, ik hoorde net op Aljazeera dat ze bang zijn dat er een brand overslaat naar het grote museum in Cairo.
http://english.aljazeera.net/watch_now/
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:13 schreef Merel het volgende:
Kijk, een echte Co! Aan mijn muur! Ik ben er zoooo blij mee
[ afbeelding ]
Dit is onwijs stoere trolley-bovenleiding.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:13 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Die associatie had ik er ook gelijk bij, dus dat scheeltquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:19 schreef Merel het volgende:
Dit is San Fransisco. Volgens Co dan hè, die is er geweest, ik niet
Oeh, die's mooi!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:13 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Waarheen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Maria: ze zijn een weekendje weg. Misschien moet ik maar wat Slankie-faces uitnodigen
.
@Merel: mooi zeg!
@Razz:!
Wat prachtig!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:13 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
San Francisco heeft ook trolleybussen ja.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:19 schreef Merel het volgende:
Dit is San Fransisco. Volgens Co dan hè, die is er geweest, ik niet
Wat cool!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:13 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker he! Toen had ik een correctie-broekje aan, uiteraardquote:
Subtielquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
San Francisco heeft ook trolleybussen ja.Erg mooi!!
Huh, ben jij dat echt? Wat een goeie kont ja!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Waarheen?![]()
[ afbeelding ]
*dududududuh*
Maria op haar betere dagen![]()
Slankie-faces zijn ook megagezellig!
Knoflookijs klinkt dan ook niet echtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 08:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Jeetje wat een smaak&lucht!![]()
Zo erg heb ik het nog niet gehad geloof ik.
Het was serieus echt lekker!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 08:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Knoflookijs klinkt dan ook niet echteigenlijk
. Ik heb eens groene thee-ijs gehad, vond ik ook maar niks.
Groene thee isquote:Op zaterdag 29 januari 2011 08:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het was serieus echt lekker!
Groene thee vind ik sowieso niets, dus daar kan ik niet over oordelen.
Waar zijn die spekkies waar jij het altijd over hebt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Waarheen?![]()
[ afbeelding ]
*dududududuh*
Maria op haar betere dagen![]()
Slankie-faces zijn ook megagezellig!
Oh, we zijn er allemaal ingetuindquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:24 schreef Chicolate het volgende:
Oh tof schilderij Merel! Een echte Co.
En de kont van Maria is eigenlijk van Catherina Zeta?Hoe kom je zo op die foto
.
T staat zelfs in d'r bericht, ik was al verbaasd, dacht dat jullie allemaal grapjes maakten!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, we zijn er allemaal ingetuind.
Ze zei het zelf een paar posts later:quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, we zijn er allemaal ingetuind.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Lekker he! Toen had ik een correctie-broekje aan, uiteraard![]()
![]()
Eau, had ik maer een Catherine Zeta-Bips![]()
Maar goed, Kapitein Flubberbips gaat weer even gamen!
Slecht excuus, ik ben ook net wakkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:28 schreef Viking84 het volgende:
Maar uit die opmerking leidde ik nog niet af dat de dame op de foto CZJ was. Net wakker enzeau
.
Maar ik heb weer uren wakker gelegen vannacht, jij ook?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Slecht excuus, ik ben ook net wakker.
Ben je dan net wakker, of nog steeds wakker?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar ik heb weer uren wakker gelegen vannacht, jij ook?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:44 schreef Merel het volgende:
Goeiemorgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Nog steeds, eigenlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ben je dan net wakker, of nog steeds wakker?
Ik werd wakker omdat mn broertje de badkamer bezet hield en mn moeder er ook in wilde. Slaap bij mn ouders naast de badkamer. Minder ideaal wakker worden. Maar vroeg op is wel handig, ik kan echt veel doen met mn dag nu.
Weet je wat nog fijner is? Volgen mij ziet hij mij ook wel zittenquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:00 schreef Merel het volgende:
[..]
Weet je wat nog fijner is? Volgen mij ziet hij mij ook wel zitten
Netjesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Evy 4 + 5! 1 2 3 3 2 3 3 3! 6,5 km in 45 min.
Ja koud he!! Wandelze, de zon schijnt hier wel, ziet er wel erg mooi uitquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Mogge,
Kusjes voor alle slechtslapers en niet lekker voelers..
Ga zo maar even 2 uur wandelen bij -4.3 graden
Kom ik jouw kant opquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Netjes.
Maar twee lessen achter elkaar lopen is niet zo slim he?.
Wat is er vanavond, Cali?.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:44 schreef Merel het volgende:
Goeiemorgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo, 4,6 km. gelopen in 28 minuten. Niet verkeerd dacht ik zo. Ik kwam halverwege langs een kerk, en die liep 10 minuten voor. Ik vond mezelf al zo langzaam!
Het is hier gewoon warmer, het is hier rond 0. Datk omt ook niet veel voor! WAndelse. Schijnt het zonnetje? Dan is het wel heerlijk!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Mogge,
Kusjes voor alle slechtslapers en niet lekker voelers..
Ga zo maar even 2 uur wandelen bij -4.3 graden
Ja, daarom doe ik dat van tevorenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Zeg hardloopsters, ik heb een gekke vraag:
[motorbloempje]
Moeten jullie ook altijd zo poepen, van hardlopen?
[/motorbloempje]
Ik bedacht me vandaag idd ook, een deel van het gewichtsverlies bij hardlopen is gewoon je verminderde fecal load.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Zeg hardloopsters, ik heb een gekke vraag:
[motorbloempje]
Moeten jullie ook altijd zo poepen, van hardlopen?
[/motorbloempje]
dat probeer ik altijd, maar is me soms niet gegund! Je darmen worden dus flink aan het werk gezet door het lopen!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, daarom doe ik dat van tevoren.
Hmm. Misschien is het niet helemaal volgens Evy's plan --> Zo eigenwijs ben ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Netjes.
Maar twee lessen achter elkaar lopen is niet zo slim he?.
De dag beginnen met een kopje koffie scheelt vast!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat probeer ik altijd, maar is me soms niet gegund! Je darmen worden dus flink aan het werk gezet door het lopen!
Dus nu ga jij ook taarten bakken?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:41 schreef progje het volgende:
Half bij gelezen...
Co wat een geweldig schilderij
Merel![]()
![]()
Gister middag bij een vriendin geweest en samen taarten versierd en zo, was eigenlijk best leuk om te doen, dacht ik dat ik er niks an zou vindenZijn proef taartjes voor de bruidstaart die ze gaat maken
neuhquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus nu ga jij ook taarten bakken?
Ja, als ik nog eens kunst koop (let op de áls, zo rijk ben ik voorlopig niet), dan wil ik ook een CO aan de muur.
ik wil nu ineens een cake bakken..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus nu ga jij ook taarten bakken?
Ja, als ik nog eens kunst koop (let op de áls, zo rijk ben ik voorlopig niet), dan wil ik ook een CO aan de muur.
hoort erbijquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
o hai
onderuit gegaan met de motoragain
schade dit keer: plastic beschermkapje heeft z'n werk gedaan, gekrast ego en spierpijn
eerste keer onderuit met de nieuwe motor is dus ook al weer een feit, nais
nu maar even rustig m'n spieren opwarmen zodat ze niet al te veel pijn gaan lijden morgen
niet van 't bakken zelf, je moet niet van het deeg snoepen en 'm cadeau doen aan iemand andersquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wil nu ineens een cake bakken..maar ik doe 't niet, want daar word ik dik(ker) van
met Mr.Mo samen, want hij lag schuin naar beneden met z'n wielen in de berm, maar de cilinders helpen wel mee moet ik zeggenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:48 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hoort erbij
heb je 'm zelf weer overeind gekregen?
true.. maar ik ga 'm ook niet aan Mr.Mo geven, want die past ook niet meer lekker in z'n blouse van vorig jaarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:48 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
niet van 't bakken zelf, je moet niet van het deeg snoepen en 'm cadeau doen aan iemand anders
Best handig dat Mr.Mo er bij wasquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
met Mr.Mo samen, want hij lag schuin naar beneden met z'n wielen in de berm, maar de cilinders helpen wel mee moet ik zeggen
Ja, die kon de ijsplaat ook maar net ontwijken, al voelde hij 'm ook al wel glijden. Maar toen hij mij zag gaan wist hij wel hoe laat 't wasquote:
Zeg nooit 'dat kan ik niet'quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:43 schreef progje het volgende:
[..]
neuhWant ik ben echt a-creatief
Zij heeft 1 taart blauw bekleed en er een vijver van gemaakt en dan ook echt dingen geboetseerd met marsepein en zo, nou dat hoef ik echt niet te proberen... Dat kan ik gewoon niet.
Maar ik hoef er dan ook niet voor te betalenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die zijn ook nie goedkoop nie!
Werk.nlquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:49 schreef _aurum_ het volgende:
ik probeer mijn cv op werk.nl in te voeren, maar da's ook een faal
schijnbaar heb ik allemaal speciales functies gehad en die probeer ik in te vullen wat niet lukt, dus dan kies ik maar hetgeen er het meest op lijkt. Dus mijn CV wordt gewoon super spectaculair
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik heb m'n Ipod, nu nog even die Nike-zooi regelen
Als je jammert: Ik ben zwakker dan mijn grote concurrent,quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:53 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Zeg nooit 'dat kan ik niet'
Maar altijd 'ik zal 't proberen.'
Dan zul je er versteld van staan
Hoeveel een mens kan leren
Hoei! Even naar de Mediamarkt, dan ben je in 1 keer klaarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik heb m'n Ipod, nu nog even die Nike-zooi regelen
ja, godzijdank wel, maar heb wel staan schelden, springen en had bijna die motor een trap gegeven.. denk bijna dat er daarom bijna geen mensen stoptenquote:
winnaars hebben een plan, verliezers een excuusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je jammert: Ik ben zwakker dan mijn grote concurrent,
Blijf je levenslang de stakker die je ongetwijfeld bent..
ja, die zit hier dus niet, wel in Arnhemquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoei! Even naar de Mediamarkt, dan ben je in 1 keer klaar.
Perry heeft 'm ook! en misscien prorun ofzo ook welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, die zit hier dus niet, wel in Arnhemmaar kan wel even aan m'n ma vragen of ze er een meenemen kan
ah, zal 's even kijken vandeweekquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:57 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Perry heeft 'm ook! en misscien prorun ofzo ook wel
En vergeet de Runaway ook niet!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, die zit hier dus niet, wel in Arnhemmaar kan wel even aan m'n ma vragen of ze er een meenemen kan
Of Run2day!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
Runnersworld hebben we hier ook nogNijmegen is écht een hardloop stad
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:00 schreef Viking84 het volgende:
Welke kleur nano heb je trouwens, Mo?Niet dat dat jou iets kan schelen, maar mij wel
.
Welke kleur heb jij dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:00 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit naar mijn kleur gevraagd
Nee moet via iTunes. Je krijgt via iTunes de melding dat er nieuwe Nike+-data zijn gevonden en of je die naar de Nike+site wilt sturen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
euh, 'standaard' geloof ik..
heb je trouwens Itunes nodig om 'm te laden? Of kan dat ook gewoon via de verkenner van microsoft?
Moet nog even al de muziek van dat jochie er af halen van wie ik 'm heb gekocht.. en z'n foto's en filmpjes
dat wilde ik eerst gokken! Maar toen dacht ik, neeeeeehhh vast niet!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb roze(serieus).
En jij hebt paars, denk ik.
Oh dat. Ik zou het niet weten, heb altijd met iTunes gewerktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar liedjes er op zetten bedoel ik
Dat heeft toch niks met dyscalculie te maken?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:05 schreef Syrena het volgende:
Mensen met dyscalculie moeten geen Ikea keukenplanner gebruiken. Wat een kutding.
Ik moet gewoon iemand hebben die mijn keuken komt meten, vraagt wat ik erin wil hebben, dat uittekent en het dan erin zet.
Ik had 'm half vol staan en bedacht toen pas: Oja, de koelkast![]()
Hmpf.
Nee, maar wel dat ik dus niet kan berekenen hoeveel kastjes ik kan zetten en hoe breed (of is het nou lang?) die moeten zijn. En het moet allemaal in mm's en ik heb gemeten in meters en ARRRRGGHHHHHH.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met dyscalculie te maken?.
Überhaupt geen mp3-speler?quote:
Jawel, mp4-speler gewonnen op FOK! ooit. Leuk dingquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Überhaupt geen mp3-speler?
Ik wil een smartphone (een Samsung Galaxy S), maar daar mag ik nu niet aan beginnen van mezelf, in deze financieel onzekere tijd.
Tot nu toe ben ik mp3 speler-loos geweest. Dus moet er toch een gaan kopenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco!![]()
Evy werkt ook met een regular mp3 speler he! Maar goed dat je bezig gaat!
Maar kan je er ook mee hardlopen? zit vast een harde schijfje in?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb gewoon een ouderwetsche zwarte iPod, zo'n hele grote. Ach ja, die doet het ook.
Ik heb het weleens gedaan in elk geval, nergens last van gehad.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Maar kan je er ook mee hardlopen? zit vast een harde schijfje in?
En neem dan als je er toch bent ook even een Nike+-setje mee, kun je je bij mijn Nike+-harem voegenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik mp3 speler-loos geweest. Dus moet er toch een gaan kopen
Het Venetië van het noorden!quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik mp3 speler-loos geweest. Dus moet er toch een gaan kopen
Ik kan juist niet lopen zónder iPodquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik kan dat echt niet hè, fietsen of lopen met iPod op. Kan er echt niet goed tegen als ik niet hoor wat er om me heen gebeurt.
je hebt wat gemistquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Werk.nl. Sterkte ermee. Hoezo moet jij je inschrijven op Werk.nl trouwens? Heb ik iets gemist?
.
ik gebruik daar winamp voor, vind ik véél fijner dat die Itunes troepquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar liedjes er op zetten bedoel ik
Nee, dat werkt niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ik bedoel dus of een apple Ipod gewoon ingeplugd kan worden in een Microsoft PC en dan als extern apparaat aangemerkt wordt waarna ik gewoon via de verkennen bestanden kan beheren.
Je hebt iTunes of zo nodig om er muziek op te zetten. Appel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
o. jammer![]()
nou, dan ehm.. wacht ik wel even tot ik XP-prof er op heb gepleurd
Okquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je hebt wat gemist
Ik PM je anders straks nog wel even
oeh, lekker. Daar heb ik ook naar gekeken...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
iTunes gebruik ik echt alleen om de iPod collectie te wisselen...
Dit staat opMaar ik ga er zelf pasta bij maken nog
Ik kon totaal niet uit de voeten met iTunes. En dat het niet van Apple was en dat ik het zo weer van mijn laptop kon gooien vond ik ook al een dik voordeelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind iTunes echt geweldig!. Alleen start hij soms zo sloom op, of ligt dat aan mijn computer? Wat is er beter aan die andere programma's, Syrena?
En hier staan ineens brownies in de oven. En er zit chocola op m'n kleren?
.
Ik gebruik idd winamp om muziek op mijn ipod te zetten. je hoeft helemaal niet perse itunes te hebbenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
jij gebruikt Winamp om liedjes op je Ipod te zetten?
Ik bedoel dus of een apple Ipod gewoon ingeplugd kan worden in een Microsoft PC en dan als extern apparaat aangemerkt wordt waarna ik gewoon via de verkennen bestanden kan beheren.
Zal straks 's kijken wat hij doet als ik 'm in plug, maar moet eigenlijk m'n hele laptop opnieuw installeren voor ik dat ga doen, niet OMDAT ik 'm er in ga steken, maar ga geen Itunes installeren als ik 't er daarna weer af pleur omdat ik 'm ga herinstalleren![]()
Goed voor de armspieren!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
M'n eerste zelfgemaakte pastaHet viel op zich nog wel mee, alleen dat deeg mengen aan het begin is wel een klus
Zolang jompelen ookquote:
You has pmquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb Mo net een pm gestuurd, thanks
Nee, doe ik ook wel eens, zelfs al hoef ik zondagochtend niet te werken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:35 schreef Swietje het volgende:
Hallo, is het heel raar om op zaterdagavond om 20u te gaan slapen?
Ik heb allesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in spoiler ivm grootte
Die was maar ¤ 30![]()
Oh, als het op game-dingen aankomt, dan is het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:46 schreef Swietje het volgende:
Schattig dingetje Coco![]()
Ik heb een Ipod nano en een Ipod touch en ik doe er geen moer mee. Net als m'n Nintendo DS en Nintendo WII.. soms schaam ik me er voor.
Nou, ik schrok echt een beetje ^^ Dacht dat die Ipods nog maar een paar tientjes kosten tegenwoordig ^^ Niet dus :pquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:51 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb een Sony mp3speler. Ik vind de bediening van de Ipod irritant en bovendien vind ik ze te duur.
Kijk gewoon eens wat men op marktplaats vraagt? En dan ga je er een paar tientjes ofzo onder zittenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Da's toevallig, mijn 'stief' zoon wil een Wii en ik heb er nog 1 met balance board waar ik niks mee doen, maar wat moet ik er voor vragen, vind het zo moeilijk!
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ow, en ik heb toch geen i-pod gekocht. Ik wilde zo'n kleine met display (nano?), en dat kreng kost 150 euroVond ik iets te ver gaan (aangezien ik dat ding alleen maar wil hebben voor 't rennen).
Dus nu heb ik deze:Maar die kun je niet gebruiken icm Nike+, mocht je dat ooit nog willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in spoiler ivm grootte
Die was maar ¤ 30.
Mijn eerste mp3-speler was een Creative Zen Touch en Nachtwacht kocht toen een iPod. Ik verklaarde hem voor gek, want iPods waren véééél te duur. Toen m'n Creative het na ruim 2 jaar begaf, heb ik toch een iPod gekocht en hij is z'n geld dubbel en dwars waard geweest. iPod
. Maar als je een mp3-speler alleen gebruikt voor hardlopen boeit het niet zo welke je koopt.
Niet meer actief op Fok!
Misschien dat ik er ooit nog wel eens een koop. Maar dan moet het zich wel lonen. Nu eerst eens zien of ik het hardlopen wel volhoud :pquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar die kun je niet gebruiken icm Nike+, mocht je dat ooit nog willen.
Mijn eerste mp3-speler was een Creative Zen Touch en Nachtwacht kocht toen een iPod. Ik verklaarde hem voor gek, want iPods waren véééél te duur. Toen m'n Creative het na ruim 2 jaar begaf, heb ik toch een iPod gekocht en hij is z'n geld dubbel en dwars waard geweest. iPod
.
Mooie prijsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb 100 e gevraagd.. dat vind ik zo raar
Maar voor een wii + balance board plus wii fit + is het volgens mij niet erg veel (200 op marktplaats)
Ja maar de zomer duurt nog zo laaaaaaaaaang! #ongeduldigkindquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:21 schreef _aurum_ het volgende:
Als je die iPhone over kan nemen, dan zou ik daar op wachten en dan idd een Ben abo nemen
Is imo het meest voordelig voor een speeltje
Sorry!quote:Op zondag 30 januari 2011 01:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh. Ja. Ik heb vannacht over Vik gedroomd. We moesten samen een toelatingstest doen voor iets. En met van die vreselijke sommen en logica-ellende! En het was echt heel echt voor mn gevoel. Toen ik wakker werd, wist ik sommige opgaven ook nog, maar toen ik daadwerkelijk opstond, was het foetsie.
http://www.lowcostairlines.nl/index.html?stad=BMAquote:Op zondag 30 januari 2011 01:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie o wie:
3 maart vanaf a'dam naar stockholm en 6 mrt na 17.00 uur weer terug.. wat is het beste? Jullie met vliegervaringen.. welke sites anders te kijken?
klm heeft soms aanbiedingen. Verder zou je SAS kunnen kijken. Als je niet perse vanaf Amsterdam wilt vliegen, maar bijvoorbeeld vanaf Dusseldorf, Eindhoven of Weeze, en het niet erg vind om anderhalf uur in de bus te zitten om in Stockholm te komen vanaf het vliegveld in Zweden, dan zou je bij ryanair kunnen kijken...quote:Op zondag 30 januari 2011 01:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie o wie:
3 maart vanaf a'dam naar stockholm en 6 mrt na 17.00 uur weer terug.. wat is het beste? Jullie met vliegervaringen.. welke sites anders te kijken?
Had wel wat meer groente ingekund, maar voor een weekend lijstje niet slecht!quote:Op zondag 30 januari 2011 09:47 schreef _aurum_ het volgende:
Lijstje van gister is anders geworden:
O: allbran+ sinaasappelsap
T: 100 gram kip en een lik mayo
S: fitness - > benen We liepen 2 stappen de flat uit en kregen de mededeling dat er een gezinnetje vastzat in de lift. Dus bij die mensen gebleven, mijn man is aan de slag gegaan om Kohne en daarna de brandweer te bellen en tegen de tijd dat ze uit de lift waren was de sportschool dicht.
L: 2 roggebrood met pindakaas en pure hagelslag en glas melk
T: rolletjes ham met roomkaas
D: pannekoeken en als toetje hangop met stoofpeertjes Ik zat te vol voor een echt toetje, dus maar wat blokjes pure chocola gegeten
T: 25 gram amandelen en 1/2 bak kwark
Maar de toestellen die jij wilt zijn toch niet al 2e hands en dus goedkoper te krijgen?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:20 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ben om 6:30 gaan slapen, dus ik ben nu gaarDe hele nacht bezig geweest met het zoeken naar het goedkoopste smartphone-abo en ik heb er één gevonden voor 12,95 per maand, van Vodafone: 300 belminuten/sms en een datalimiet van 1gb. Moet wel een los toestel kopen, dus daar ben ik nu naar op zoek
.
Jawel hoor, genoeg mensen die er één gewonnen hebben bijvoorbeeld of die toch voor een andere foon zijn gegaan bij contractsverlenging. Ben wel vaker op die manier aan een foon gekomen voor een leuk prijsje. Dus dat zijn eigenlijk geen tweedehandstoestellen, maar ze zijn gewoon nog niet gebruikt.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar de toestellen die jij wilt zijn toch niet al 2e hands en dus goedkoper te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |