abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92051074
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 19:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

You has pm :P.
Thanks! :D

Zij die gaan hardlopen, groeten u :)
pi_92051195
Ow, en ik heb toch geen i-pod gekocht. Ik wilde zo'n kleine met display (nano?), en dat kreng kost 150 euro :o Vond ik iets te ver gaan (aangezien ik dat ding alleen maar wil hebben voor 't rennen).

Dus nu heb ik deze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in spoiler ivm grootte

Die was maar ¤ 30 :)
pi_92051282
Schattig dingetje Coco *O*

Ik heb een Ipod nano en een Ipod touch en ik doe er geen moer mee. Net als m'n Nintendo DS en Nintendo WII.. soms schaam ik me er voor. :')
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_92051453
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 19:46 schreef Swietje het volgende:
Schattig dingetje Coco *O*

Ik heb een Ipod nano en een Ipod touch en ik doe er geen moer mee. Net als m'n Nintendo DS en Nintendo WII.. soms schaam ik me er voor. :')
Oh, als het op game-dingen aankomt, dan is het een ander verhaal.

Heb vandaag met moeite een nieuw keyboard voor mijn pc laten liggen. Mijne werkt prima, maar die in de Mediamarkt had verlichte toetsen. HALLO! Verlichte toetsen!
Must.... have....
Maar heb de lokroep van de shiny keys kunnen weerstaan :)
pi_92051475
En die van ¤30 was ook roze. Dat was toch één van de belangrijkste criteria.
pi_92051483
Ik heb een Sony mp3speler. Ik vind de bediening van de Ipod irritant en bovendien vind ik ze te duur.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 29 januari 2011 @ 19:52:27 #257
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92051524
Da's toevallig, mijn 'stief' zoon wil een Wii en ik heb er nog 1 met balance board waar ik niks mee doen, maar wat moet ik er voor vragen, vind het zo moeilijk!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_92051534
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 19:51 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb een Sony mp3speler. Ik vind de bediening van de Ipod irritant en bovendien vind ik ze te duur.
Nou, ik schrok echt een beetje ^^ Dacht dat die Ipods nog maar een paar tientjes kosten tegenwoordig ^^ Niet dus :p
pi_92051554
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Da's toevallig, mijn 'stief' zoon wil een Wii en ik heb er nog 1 met balance board waar ik niks mee doen, maar wat moet ik er voor vragen, vind het zo moeilijk!
Kijk gewoon eens wat men op marktplaats vraagt? En dan ga je er een paar tientjes ofzo onder zitten :)
pi_92051610
Ik zou 1/3 van het aankoopbedrag vragen. Doe ik altijd met 2ehands zooi. :Y
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  zaterdag 29 januari 2011 @ 19:55:41 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92051634
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 19:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ow, en ik heb toch geen i-pod gekocht. Ik wilde zo'n kleine met display (nano?), en dat kreng kost 150 euro :o Vond ik iets te ver gaan (aangezien ik dat ding alleen maar wil hebben voor 't rennen).

Dus nu heb ik deze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in spoiler ivm grootte

Die was maar ¤ 30 :)
Maar die kun je niet gebruiken icm Nike+, mocht je dat ooit nog willen :).

Mijn eerste mp3-speler was een Creative Zen Touch en Nachtwacht kocht toen een iPod. Ik verklaarde hem voor gek, want iPods waren véééél te duur. Toen m'n Creative het na ruim 2 jaar begaf, heb ik toch een iPod gekocht en hij is z'n geld dubbel en dwars waard geweest :Y. iPod O+. Maar als je een mp3-speler alleen gebruikt voor hardlopen boeit het niet zo welke je koopt.
Niet meer actief op Fok!
pi_92051679
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 19:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar die kun je niet gebruiken icm Nike+, mocht je dat ooit nog willen :).

Mijn eerste mp3-speler was een Creative Zen Touch en Nachtwacht kocht toen een iPod. Ik verklaarde hem voor gek, want iPods waren véééél te duur. Toen m'n Creative het na ruim 2 jaar begaf, heb ik toch een iPod gekocht en hij is z'n geld dubbel en dwars waard geweest :Y. iPod O+.
Misschien dat ik er ooit nog wel eens een koop. Maar dan moet het zich wel lonen. Nu eerst eens zien of ik het hardlopen wel volhoud :p
pi_92051695
Ik ga nog even wat tentamens nakijken en dan bij mn schoonzusje langs :)
  zaterdag 29 januari 2011 @ 19:59:12 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92051795
En Nachtwacht en ik zijn al de hele middag op zoek naar het allerbeste abbo, maar je wordt continu voor het lapje gehouden met: "de eerste 12 maanden slechts 12,50!", terwijl daar nog niet eens een SMS-bundel bij zit en bovendien moet je daarna toch alsnog 39,50 per maand betalen }:| :').

En ik vind het flauw dat het omlaag brengen van het aantal belminuten zo weinig uitmaakt voor het maandbedrag.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 29 januari 2011 @ 20:25:33 #265
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92052837
Ik heb 100 e gevraagd.. dat vind ik zo raar :')
Maar voor een wii + balance board plus wii fit + is het volgens mij niet erg veel (200 op marktplaats)
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_92053021
zo, er is een bestemming voor de cake gevonden! We gaan naar de MFFM Winterbikkel editie :P Nu onderweg naar Eindhoven! :9
Ja doei.
pi_92053059
oh, en een MFFM is dus een Motor Forum Frikadellen Meet :')
Ja doei.
pi_92053433
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb 100 e gevraagd.. dat vind ik zo raar :')
Maar voor een wii + balance board plus wii fit + is het volgens mij niet erg veel (200 op marktplaats)
Mooie prijs :Y

Vik, het internet is wat het zo duur maakt }:| Want een simonly met 300 minuten en 100 sms hoeft niet veel te kosten. Maar je moet idd erg goed opletten.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_92054693
Vik ben je opzoek naar Simonly of wil je er ook een toestel bij?

Soms is het voordeliger om een los toestel op bijv. marktplaats te kopen en dan een simonly abo te nemen.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zaterdag 29 januari 2011 @ 21:14:31 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92054838
Nou ja, ik wil een Samsung of HTC Desire en die zijn net uit en dus duur (en tweedehands nog niet zo beschikbaar).
Maar goed, ik mag pas een smartphone van mezelf als ik een vast inkomen heb (omdat het voor mij vooral een speeltje zou zijn - niet zozeer functioneel dus - en een speeltje voor 30 euro per maand is wel erg gortig eigenlijk) en anders wacht ik tot de zomer, dan krijg ik de iPhone 3G van Nachtwacht, omdat hij dan overstapt op iets anders. En dan neem ik er een abo van Ben bij, want dat kan ik op elk gewenst moment opzeggen :).

Ik heb net een geweldige vacature ontdekt O+. Morgen of maandag maar eens een mooie brief schrijven :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92055093
Als je die iPhone over kan nemen, dan zou ik daar op wachten en dan idd een Ben abo nemen :Y

Is imo het meest voordelig voor een speeltje ;)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zaterdag 29 januari 2011 @ 21:22:55 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92055149
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 21:21 schreef _aurum_ het volgende:
Als je die iPhone over kan nemen, dan zou ik daar op wachten en dan idd een Ben abo nemen :Y

Is imo het meest voordelig voor een speeltje ;)
Ja maar de zomer duurt nog zo laaaaaaaaaang! #ongeduldigkind :P.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 29 januari 2011 @ 22:40:09 #273
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92058186
Heb nu net lekker wraps met roomkaas, kruiden, ui en achterham en met zalm gemaakt.. jammie :9
pi_92058389
Lekker, Uniek!

Argh, de Duutser klonk net erg zielig aan de telefoon, en hij wou het er niet over hebben. Ik denk dat hij gewoon een behoorlijke baaldag heeft, maar boh, wat is het kut om dan niet even te kunnen knuffelen..
  zaterdag 29 januari 2011 @ 23:33:11 #275
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92060056
Heel frustrerend Jeager...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')