SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in spoiler ivm grootte
Die was maar ¤ 30![]()
Oh, als het op game-dingen aankomt, dan is het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:46 schreef Swietje het volgende:
Schattig dingetje Coco![]()
Ik heb een Ipod nano en een Ipod touch en ik doe er geen moer mee. Net als m'n Nintendo DS en Nintendo WII.. soms schaam ik me er voor.
Nou, ik schrok echt een beetje ^^ Dacht dat die Ipods nog maar een paar tientjes kosten tegenwoordig ^^ Niet dus :pquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:51 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb een Sony mp3speler. Ik vind de bediening van de Ipod irritant en bovendien vind ik ze te duur.
Kijk gewoon eens wat men op marktplaats vraagt? En dan ga je er een paar tientjes ofzo onder zittenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Da's toevallig, mijn 'stief' zoon wil een Wii en ik heb er nog 1 met balance board waar ik niks mee doen, maar wat moet ik er voor vragen, vind het zo moeilijk!
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ow, en ik heb toch geen i-pod gekocht. Ik wilde zo'n kleine met display (nano?), en dat kreng kost 150 euroVond ik iets te ver gaan (aangezien ik dat ding alleen maar wil hebben voor 't rennen).
Dus nu heb ik deze:Maar die kun je niet gebruiken icm Nike+, mocht je dat ooit nog willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in spoiler ivm grootte
Die was maar ¤ 30.
Mijn eerste mp3-speler was een Creative Zen Touch en Nachtwacht kocht toen een iPod. Ik verklaarde hem voor gek, want iPods waren véééél te duur. Toen m'n Creative het na ruim 2 jaar begaf, heb ik toch een iPod gekocht en hij is z'n geld dubbel en dwars waard geweest. iPod
. Maar als je een mp3-speler alleen gebruikt voor hardlopen boeit het niet zo welke je koopt.
Niet meer actief op Fok!
Misschien dat ik er ooit nog wel eens een koop. Maar dan moet het zich wel lonen. Nu eerst eens zien of ik het hardlopen wel volhoud :pquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar die kun je niet gebruiken icm Nike+, mocht je dat ooit nog willen.
Mijn eerste mp3-speler was een Creative Zen Touch en Nachtwacht kocht toen een iPod. Ik verklaarde hem voor gek, want iPods waren véééél te duur. Toen m'n Creative het na ruim 2 jaar begaf, heb ik toch een iPod gekocht en hij is z'n geld dubbel en dwars waard geweest. iPod
.
Mooie prijsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb 100 e gevraagd.. dat vind ik zo raar
Maar voor een wii + balance board plus wii fit + is het volgens mij niet erg veel (200 op marktplaats)
Ja maar de zomer duurt nog zo laaaaaaaaaang! #ongeduldigkindquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:21 schreef _aurum_ het volgende:
Als je die iPhone over kan nemen, dan zou ik daar op wachten en dan idd een Ben abo nemen
Is imo het meest voordelig voor een speeltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |