Okquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je hebt wat gemist
Ik PM je anders straks nog wel even
oeh, lekker. Daar heb ik ook naar gekeken...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
iTunes gebruik ik echt alleen om de iPod collectie te wisselen...
Dit staat opMaar ik ga er zelf pasta bij maken nog
Ik kon totaal niet uit de voeten met iTunes. En dat het niet van Apple was en dat ik het zo weer van mijn laptop kon gooien vond ik ook al een dik voordeelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind iTunes echt geweldig!. Alleen start hij soms zo sloom op, of ligt dat aan mijn computer? Wat is er beter aan die andere programma's, Syrena?
En hier staan ineens brownies in de oven. En er zit chocola op m'n kleren?
.
Ik gebruik idd winamp om muziek op mijn ipod te zetten. je hoeft helemaal niet perse itunes te hebbenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
jij gebruikt Winamp om liedjes op je Ipod te zetten?
Ik bedoel dus of een apple Ipod gewoon ingeplugd kan worden in een Microsoft PC en dan als extern apparaat aangemerkt wordt waarna ik gewoon via de verkennen bestanden kan beheren.
Zal straks 's kijken wat hij doet als ik 'm in plug, maar moet eigenlijk m'n hele laptop opnieuw installeren voor ik dat ga doen, niet OMDAT ik 'm er in ga steken, maar ga geen Itunes installeren als ik 't er daarna weer af pleur omdat ik 'm ga herinstalleren![]()
Goed voor de armspieren!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
M'n eerste zelfgemaakte pastaHet viel op zich nog wel mee, alleen dat deeg mengen aan het begin is wel een klus
Zolang jompelen ookquote:
You has pmquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb Mo net een pm gestuurd, thanks
Nee, doe ik ook wel eens, zelfs al hoef ik zondagochtend niet te werken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:35 schreef Swietje het volgende:
Hallo, is het heel raar om op zaterdagavond om 20u te gaan slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |