Tot nu toe ben ik mp3 speler-loos geweest. Dus moet er toch een gaan kopenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco!![]()
Evy werkt ook met een regular mp3 speler he! Maar goed dat je bezig gaat!
Maar kan je er ook mee hardlopen? zit vast een harde schijfje in?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb gewoon een ouderwetsche zwarte iPod, zo'n hele grote. Ach ja, die doet het ook.
Ik heb het weleens gedaan in elk geval, nergens last van gehad.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Maar kan je er ook mee hardlopen? zit vast een harde schijfje in?
En neem dan als je er toch bent ook even een Nike+-setje mee, kun je je bij mijn Nike+-harem voegenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik mp3 speler-loos geweest. Dus moet er toch een gaan kopen
Het Venetië van het noorden!quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik mp3 speler-loos geweest. Dus moet er toch een gaan kopen
Ik kan juist niet lopen zķnder iPodquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik kan dat echt niet hč, fietsen of lopen met iPod op. Kan er echt niet goed tegen als ik niet hoor wat er om me heen gebeurt.
je hebt wat gemistquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Werk.nl. Sterkte ermee. Hoezo moet jij je inschrijven op Werk.nl trouwens? Heb ik iets gemist?
.
ik gebruik daar winamp voor, vind ik véél fijner dat die Itunes troepquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar liedjes er op zetten bedoel ik
Nee, dat werkt niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ik bedoel dus of een apple Ipod gewoon ingeplugd kan worden in een Microsoft PC en dan als extern apparaat aangemerkt wordt waarna ik gewoon via de verkennen bestanden kan beheren.
Je hebt iTunes of zo nodig om er muziek op te zetten. Appel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
o. jammer![]()
nou, dan ehm.. wacht ik wel even tot ik XP-prof er op heb gepleurd
Okquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je hebt wat gemist
Ik PM je anders straks nog wel even
oeh, lekker. Daar heb ik ook naar gekeken...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
iTunes gebruik ik echt alleen om de iPod collectie te wisselen...
Dit staat opMaar ik ga er zelf pasta bij maken nog
Ik kon totaal niet uit de voeten met iTunes. En dat het niet van Apple was en dat ik het zo weer van mijn laptop kon gooien vond ik ook al een dik voordeelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind iTunes echt geweldig!. Alleen start hij soms zo sloom op, of ligt dat aan mijn computer? Wat is er beter aan die andere programma's, Syrena?
En hier staan ineens brownies in de oven. En er zit chocola op m'n kleren?
.
Ik gebruik idd winamp om muziek op mijn ipod te zetten. je hoeft helemaal niet perse itunes te hebbenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
jij gebruikt Winamp om liedjes op je Ipod te zetten?
Ik bedoel dus of een apple Ipod gewoon ingeplugd kan worden in een Microsoft PC en dan als extern apparaat aangemerkt wordt waarna ik gewoon via de verkennen bestanden kan beheren.
Zal straks 's kijken wat hij doet als ik 'm in plug, maar moet eigenlijk m'n hele laptop opnieuw installeren voor ik dat ga doen, niet OMDAT ik 'm er in ga steken, maar ga geen Itunes installeren als ik 't er daarna weer af pleur omdat ik 'm ga herinstalleren![]()
Goed voor de armspieren!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
M'n eerste zelfgemaakte pastaHet viel op zich nog wel mee, alleen dat deeg mengen aan het begin is wel een klus
Zolang jompelen ookquote:
You has pmquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb Mo net een pm gestuurd, thanks
Nee, doe ik ook wel eens, zelfs al hoef ik zondagochtend niet te werken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:35 schreef Swietje het volgende:
Hallo, is het heel raar om op zaterdagavond om 20u te gaan slapen?
Ik heb allesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in spoiler ivm grootte
Die was maar ¤ 30![]()
Oh, als het op game-dingen aankomt, dan is het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:46 schreef Swietje het volgende:
Schattig dingetje Coco![]()
Ik heb een Ipod nano en een Ipod touch en ik doe er geen moer mee. Net als m'n Nintendo DS en Nintendo WII.. soms schaam ik me er voor.
Nou, ik schrok echt een beetje ^^ Dacht dat die Ipods nog maar een paar tientjes kosten tegenwoordig ^^ Niet dus :pquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:51 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb een Sony mp3speler. Ik vind de bediening van de Ipod irritant en bovendien vind ik ze te duur.
Kijk gewoon eens wat men op marktplaats vraagt? En dan ga je er een paar tientjes ofzo onder zittenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Da's toevallig, mijn 'stief' zoon wil een Wii en ik heb er nog 1 met balance board waar ik niks mee doen, maar wat moet ik er voor vragen, vind het zo moeilijk!
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ow, en ik heb toch geen i-pod gekocht. Ik wilde zo'n kleine met display (nano?), en dat kreng kost 150 euroVond ik iets te ver gaan (aangezien ik dat ding alleen maar wil hebben voor 't rennen).
Dus nu heb ik deze:Maar die kun je niet gebruiken icm Nike+, mocht je dat ooit nog willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in spoiler ivm grootte
Die was maar ¤ 30.
Mijn eerste mp3-speler was een Creative Zen Touch en Nachtwacht kocht toen een iPod. Ik verklaarde hem voor gek, want iPods waren véééél te duur. Toen m'n Creative het na ruim 2 jaar begaf, heb ik toch een iPod gekocht en hij is z'n geld dubbel en dwars waard geweest. iPod
. Maar als je een mp3-speler alleen gebruikt voor hardlopen boeit het niet zo welke je koopt.
Niet meer actief op Fok!
Misschien dat ik er ooit nog wel eens een koop. Maar dan moet het zich wel lonen. Nu eerst eens zien of ik het hardlopen wel volhoud :pquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar die kun je niet gebruiken icm Nike+, mocht je dat ooit nog willen.
Mijn eerste mp3-speler was een Creative Zen Touch en Nachtwacht kocht toen een iPod. Ik verklaarde hem voor gek, want iPods waren véééél te duur. Toen m'n Creative het na ruim 2 jaar begaf, heb ik toch een iPod gekocht en hij is z'n geld dubbel en dwars waard geweest. iPod
.
Mooie prijsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb 100 e gevraagd.. dat vind ik zo raar
Maar voor een wii + balance board plus wii fit + is het volgens mij niet erg veel (200 op marktplaats)
Ja maar de zomer duurt nog zo laaaaaaaaaang! #ongeduldigkindquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:21 schreef _aurum_ het volgende:
Als je die iPhone over kan nemen, dan zou ik daar op wachten en dan idd een Ben abo nemen
Is imo het meest voordelig voor een speeltje
Sorry!quote:Op zondag 30 januari 2011 01:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh. Ja. Ik heb vannacht over Vik gedroomd. We moesten samen een toelatingstest doen voor iets. En met van die vreselijke sommen en logica-ellende! En het was echt heel echt voor mn gevoel. Toen ik wakker werd, wist ik sommige opgaven ook nog, maar toen ik daadwerkelijk opstond, was het foetsie.
http://www.lowcostairlines.nl/index.html?stad=BMAquote:Op zondag 30 januari 2011 01:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie o wie:
3 maart vanaf a'dam naar stockholm en 6 mrt na 17.00 uur weer terug.. wat is het beste? Jullie met vliegervaringen.. welke sites anders te kijken?
klm heeft soms aanbiedingen. Verder zou je SAS kunnen kijken. Als je niet perse vanaf Amsterdam wilt vliegen, maar bijvoorbeeld vanaf Dusseldorf, Eindhoven of Weeze, en het niet erg vind om anderhalf uur in de bus te zitten om in Stockholm te komen vanaf het vliegveld in Zweden, dan zou je bij ryanair kunnen kijken...quote:Op zondag 30 januari 2011 01:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie o wie:
3 maart vanaf a'dam naar stockholm en 6 mrt na 17.00 uur weer terug.. wat is het beste? Jullie met vliegervaringen.. welke sites anders te kijken?
Had wel wat meer groente ingekund, maar voor een weekend lijstje niet slecht!quote:Op zondag 30 januari 2011 09:47 schreef _aurum_ het volgende:
Lijstje van gister is anders geworden:
O: allbran+ sinaasappelsap
T: 100 gram kip en een lik mayo
S: fitness - > benen We liepen 2 stappen de flat uit en kregen de mededeling dat er een gezinnetje vastzat in de lift. Dus bij die mensen gebleven, mijn man is aan de slag gegaan om Kohne en daarna de brandweer te bellen en tegen de tijd dat ze uit de lift waren was de sportschool dicht.
L: 2 roggebrood met pindakaas en pure hagelslag en glas melk
T: rolletjes ham met roomkaas
D: pannekoeken en als toetje hangop met stoofpeertjes Ik zat te vol voor een echt toetje, dus maar wat blokjes pure chocola gegeten
T: 25 gram amandelen en 1/2 bak kwark
Maar de toestellen die jij wilt zijn toch niet al 2e hands en dus goedkoper te krijgen?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:20 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ben om 6:30 gaan slapen, dus ik ben nu gaarDe hele nacht bezig geweest met het zoeken naar het goedkoopste smartphone-abo en ik heb er één gevonden voor 12,95 per maand, van Vodafone: 300 belminuten/sms en een datalimiet van 1gb. Moet wel een los toestel kopen, dus daar ben ik nu naar op zoek
.
Jawel hoor, genoeg mensen die er één gewonnen hebben bijvoorbeeld of die toch voor een andere foon zijn gegaan bij contractsverlenging. Ben wel vaker op die manier aan een foon gekomen voor een leuk prijsje. Dus dat zijn eigenlijk geen tweedehandstoestellen, maar ze zijn gewoon nog niet gebruikt.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar de toestellen die jij wilt zijn toch niet al 2e hands en dus goedkoper te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |