Sorry!quote:Op zondag 30 januari 2011 01:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh. Ja. Ik heb vannacht over Vik gedroomd. We moesten samen een toelatingstest doen voor iets. En met van die vreselijke sommen en logica-ellende! En het was echt heel echt voor mn gevoel. Toen ik wakker werd, wist ik sommige opgaven ook nog, maar toen ik daadwerkelijk opstond, was het foetsie.
http://www.lowcostairlines.nl/index.html?stad=BMAquote:Op zondag 30 januari 2011 01:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie o wie:
3 maart vanaf a'dam naar stockholm en 6 mrt na 17.00 uur weer terug.. wat is het beste? Jullie met vliegervaringen.. welke sites anders te kijken?
klm heeft soms aanbiedingen. Verder zou je SAS kunnen kijken. Als je niet perse vanaf Amsterdam wilt vliegen, maar bijvoorbeeld vanaf Dusseldorf, Eindhoven of Weeze, en het niet erg vind om anderhalf uur in de bus te zitten om in Stockholm te komen vanaf het vliegveld in Zweden, dan zou je bij ryanair kunnen kijken...quote:Op zondag 30 januari 2011 01:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie o wie:
3 maart vanaf a'dam naar stockholm en 6 mrt na 17.00 uur weer terug.. wat is het beste? Jullie met vliegervaringen.. welke sites anders te kijken?
Had wel wat meer groente ingekund, maar voor een weekend lijstje niet slecht!quote:Op zondag 30 januari 2011 09:47 schreef _aurum_ het volgende:
Lijstje van gister is anders geworden:
O: allbran+ sinaasappelsap
T: 100 gram kip en een lik mayo
S: fitness - > benen We liepen 2 stappen de flat uit en kregen de mededeling dat er een gezinnetje vastzat in de lift. Dus bij die mensen gebleven, mijn man is aan de slag gegaan om Kohne en daarna de brandweer te bellen en tegen de tijd dat ze uit de lift waren was de sportschool dicht.
L: 2 roggebrood met pindakaas en pure hagelslag en glas melk
T: rolletjes ham met roomkaas
D: pannekoeken en als toetje hangop met stoofpeertjes Ik zat te vol voor een echt toetje, dus maar wat blokjes pure chocola gegeten
T: 25 gram amandelen en 1/2 bak kwark
Maar de toestellen die jij wilt zijn toch niet al 2e hands en dus goedkoper te krijgen?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:20 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ben om 6:30 gaan slapen, dus ik ben nu gaarDe hele nacht bezig geweest met het zoeken naar het goedkoopste smartphone-abo en ik heb er één gevonden voor 12,95 per maand, van Vodafone: 300 belminuten/sms en een datalimiet van 1gb. Moet wel een los toestel kopen, dus daar ben ik nu naar op zoek
.
Jawel hoor, genoeg mensen die er één gewonnen hebben bijvoorbeeld of die toch voor een andere foon zijn gegaan bij contractsverlenging. Ben wel vaker op die manier aan een foon gekomen voor een leuk prijsje. Dus dat zijn eigenlijk geen tweedehandstoestellen, maar ze zijn gewoon nog niet gebruikt.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar de toestellen die jij wilt zijn toch niet al 2e hands en dus goedkoper te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |