Tot nu toe ben ik mp3 speler-loos geweest. Dus moet er toch een gaan kopenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco!![]()
Evy werkt ook met een regular mp3 speler he! Maar goed dat je bezig gaat!
Maar kan je er ook mee hardlopen? zit vast een harde schijfje in?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb gewoon een ouderwetsche zwarte iPod, zo'n hele grote. Ach ja, die doet het ook.
Ik heb het weleens gedaan in elk geval, nergens last van gehad.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Maar kan je er ook mee hardlopen? zit vast een harde schijfje in?
En neem dan als je er toch bent ook even een Nike+-setje mee, kun je je bij mijn Nike+-harem voegenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik mp3 speler-loos geweest. Dus moet er toch een gaan kopen
Het Venetië van het noorden!quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik mp3 speler-loos geweest. Dus moet er toch een gaan kopen
Ik kan juist niet lopen zķnder iPodquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik kan dat echt niet hč, fietsen of lopen met iPod op. Kan er echt niet goed tegen als ik niet hoor wat er om me heen gebeurt.
je hebt wat gemistquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Werk.nl. Sterkte ermee. Hoezo moet jij je inschrijven op Werk.nl trouwens? Heb ik iets gemist?
.
ik gebruik daar winamp voor, vind ik véél fijner dat die Itunes troepquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar liedjes er op zetten bedoel ik
Nee, dat werkt niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ik bedoel dus of een apple Ipod gewoon ingeplugd kan worden in een Microsoft PC en dan als extern apparaat aangemerkt wordt waarna ik gewoon via de verkennen bestanden kan beheren.
Je hebt iTunes of zo nodig om er muziek op te zetten. Appel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
o. jammer![]()
nou, dan ehm.. wacht ik wel even tot ik XP-prof er op heb gepleurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |