Ze zei het zelf een paar posts later:quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, we zijn er allemaal ingetuind.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Lekker he! Toen had ik een correctie-broekje aan, uiteraard![]()
![]()
Eau, had ik maer een Catherine Zeta-Bips![]()
Maar goed, Kapitein Flubberbips gaat weer even gamen!
Slecht excuus, ik ben ook net wakkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:28 schreef Viking84 het volgende:
Maar uit die opmerking leidde ik nog niet af dat de dame op de foto CZJ was. Net wakker enzeau
.
Maar ik heb weer uren wakker gelegen vannacht, jij ook?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Slecht excuus, ik ben ook net wakker.
Ben je dan net wakker, of nog steeds wakker?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar ik heb weer uren wakker gelegen vannacht, jij ook?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:44 schreef Merel het volgende:
Goeiemorgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Nog steeds, eigenlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ben je dan net wakker, of nog steeds wakker?
Ik werd wakker omdat mn broertje de badkamer bezet hield en mn moeder er ook in wilde. Slaap bij mn ouders naast de badkamer. Minder ideaal wakker worden. Maar vroeg op is wel handig, ik kan echt veel doen met mn dag nu.
Weet je wat nog fijner is? Volgen mij ziet hij mij ook wel zittenquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:00 schreef Merel het volgende:
[..]
Weet je wat nog fijner is? Volgen mij ziet hij mij ook wel zitten
Netjesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Evy 4 + 5! 1 2 3 3 2 3 3 3! 6,5 km in 45 min.
Ja koud he!! Wandelze, de zon schijnt hier wel, ziet er wel erg mooi uitquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Mogge,
Kusjes voor alle slechtslapers en niet lekker voelers..
Ga zo maar even 2 uur wandelen bij -4.3 graden
Kom ik jouw kant opquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Netjes.
Maar twee lessen achter elkaar lopen is niet zo slim he?.
Wat is er vanavond, Cali?.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:44 schreef Merel het volgende:
Goeiemorgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo, 4,6 km. gelopen in 28 minuten. Niet verkeerd dacht ik zo. Ik kwam halverwege langs een kerk, en die liep 10 minuten voor. Ik vond mezelf al zo langzaam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |