Het is hier gewoon warmer, het is hier rond 0. Datk omt ook niet veel voor! WAndelse. Schijnt het zonnetje? Dan is het wel heerlijk!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Mogge,
Kusjes voor alle slechtslapers en niet lekker voelers..
Ga zo maar even 2 uur wandelen bij -4.3 graden
Ja, daarom doe ik dat van tevorenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Zeg hardloopsters, ik heb een gekke vraag:
[motorbloempje]
Moeten jullie ook altijd zo poepen, van hardlopen?
[/motorbloempje]
Ik bedacht me vandaag idd ook, een deel van het gewichtsverlies bij hardlopen is gewoon je verminderde fecal load.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Zeg hardloopsters, ik heb een gekke vraag:
[motorbloempje]
Moeten jullie ook altijd zo poepen, van hardlopen?
[/motorbloempje]
dat probeer ik altijd, maar is me soms niet gegund! Je darmen worden dus flink aan het werk gezet door het lopen!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, daarom doe ik dat van tevoren.
Hmm. Misschien is het niet helemaal volgens Evy's plan --> Zo eigenwijs ben ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Netjes.
Maar twee lessen achter elkaar lopen is niet zo slim he?.
De dag beginnen met een kopje koffie scheelt vast!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat probeer ik altijd, maar is me soms niet gegund! Je darmen worden dus flink aan het werk gezet door het lopen!
Dus nu ga jij ook taarten bakken?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:41 schreef progje het volgende:
Half bij gelezen...
Co wat een geweldig schilderij
Merel![]()
![]()
Gister middag bij een vriendin geweest en samen taarten versierd en zo, was eigenlijk best leuk om te doen, dacht ik dat ik er niks an zou vindenZijn proef taartjes voor de bruidstaart die ze gaat maken
neuhquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus nu ga jij ook taarten bakken?
Ja, als ik nog eens kunst koop (let op de áls, zo rijk ben ik voorlopig niet), dan wil ik ook een CO aan de muur.
ik wil nu ineens een cake bakken..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus nu ga jij ook taarten bakken?
Ja, als ik nog eens kunst koop (let op de áls, zo rijk ben ik voorlopig niet), dan wil ik ook een CO aan de muur.
hoort erbijquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
o hai
onderuit gegaan met de motoragain
schade dit keer: plastic beschermkapje heeft z'n werk gedaan, gekrast ego en spierpijn
eerste keer onderuit met de nieuwe motor is dus ook al weer een feit, nais
nu maar even rustig m'n spieren opwarmen zodat ze niet al te veel pijn gaan lijden morgen
niet van 't bakken zelf, je moet niet van het deeg snoepen en 'm cadeau doen aan iemand andersquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wil nu ineens een cake bakken..maar ik doe 't niet, want daar word ik dik(ker) van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |