Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
zoonlief heeft zo'n fiets met alternatieve ventielen, daar past m'n pomp niet op, dus ff een andere pomp of nipple ofzoiets roggelenquote:
Ooooh, ik begrijp hetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zoonlief heeft zo'n fiets met alternatieve ventielen, daar past m'n pomp niet op, dus ff een andere pomp of nipple ofzoiets roggelen
Ja, was het enige dat ik 'voelde'quote:
Ja, even lekker snackenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:59 schreef Koen66 het volgende:
ik ga daarom ook maar afsluiten en rijden !
Zal me moeten inhouden om niet ff te stoppen bij een tankstation
Tot laterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:59 schreef Koen66 het volgende:
Lucky fishquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:59 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb al gegeten, dus bos heeft geen honger/trek of whatever
Bis Later Koenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:59 schreef Koen66 het volgende:
Je hebt gelijk Trevquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:59 schreef Trevland het volgende:
@TT daarom ga ik nu ook wat eten pakken
Dank meneer GFquote:
Ik eet bijna nooit vis, had iets met kip, groente, worchestersauce en een wokblokje van de maggiquote:
laters koenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:59 schreef Koen66 het volgende:
Ik eet ongeveer 2x per maand vis. Hou er niet zo heel erg vanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit vis, had iets met kip, groente, worchestersauce en een wokblokje van de maggi
Ik heb wel goede ideeenquote:
visquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit vis, had iets met kip, groente, worchestersauce en een wokblokje van de maggi
Nergens. Is voor de spelletjesmeetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waar ga je nu treinstations spotten?
Zover is dat toch niet van waar jij woont?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nergens. Is voor de spelletjesmeet
Mwa de klachten die ik heb en waarvan je wellicht wel van op de hoogte bent, gezien je TAL-verleden. willen niet echt afnemen.quote:
OKee, leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nergens. Is voor de spelletjesmeet
De meet hierna, waar de rest die ook niet aan de beurt is geweest of kon komen er ook bij kan zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, leuk
Wanneer nodigen ze mij een keer uit voor een meet![]()
Als er nou in Mei een meet is kom ik wel een apart week naar NL daarvoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, leuk
Wanneer nodigen ze mij een keer uit voor een meet![]()
Te ver lopen als het laat wordtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zover is dat toch niet van waar jij woont?
Hou jij van paintball of wil je dat een keertje doen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als er nou in Mei een meet is kom ik wel een apart week naar NL daarvoor
jij begint vroegquote:
Nog nooit gedaan. Lijkt me wel een keer leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hou jij van paintball of wil je dat een keertje doen?
Je kunt niet vroeg genoeg beginnenquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen
Het lijkt mij namelijk wel een keertje tof omdat met de kcs te doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan. Lijkt me wel een keer leuk
Ik doe wel mee hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het lijkt mij namelijk wel een keertje tof omdat met de kcs te doen
Keurig op tijd gereden... de enige 5 minuten vertraging die ik vanmiddag opliep, kwam doordat ik geen zin had om hard te fietsen, en dus lekker rustig aan heb gedaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
WB DM
Heeft de NS nog eer behaalt?
miniquote:
Ja wat moeten wij daar van zeggenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Keurig op tijd gereden... de enige 5 minuten vertraging die ik vanmiddag opliep, kwam doordat ik geen zin had om hard te fietsen, en dus lekker rustig aan heb gedaan.
DMquote:
OKeequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
De meet hierna, waar de rest die ook niet aan de beurt is geweest of kon komen er ook bij kan zijn
Dat ik lui ben?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja wat moeten wij daar van zeggen
Waar wordt die gehouden dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
De meet hierna, waar de rest die ook niet aan de beurt is geweest of kon komen er ook bij kan zijn
Dat weet ik nog niet maar die komt er wel, ik zij vanmiddag met 2 a 3 maanden en kreeg toen van ST de reactie: "zo lang nog"quote:
Aan de beurt is geweest?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:14 schreef Trevland het volgende:
Dat ging over de ketchupchipsmeetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet maar die komt er wel, ik zij vanmiddag met 2 a 3 maanden en kreeg toen van ST de reactie: "zo lang nog"
Ik moet altijd al een nummertje trekken om te komenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aan de beurt is geweest?
Moeten we tegenwoordig nummertjes trekken om te mogen komen?
Doet het eigenlijk zeerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tofff, nu maar hopen dat de rest het ook wat vind
Ok, maar als er dan nog meer mensen komen lijkt het me eerder dat we het op een openbare plek houden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet maar die komt er wel, ik zij vanmiddag met 2 a 3 maanden en kreeg toen van ST de reactie: "zo lang nog"
Niet dat ik weet maar omdat er nu meer niet aanwezig kunnen zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aan de beurt is geweest?
Moeten we tegenwoordig nummertjes trekken om te mogen komen?
Oh, ik wist niet je dat bedoeldequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ging over de ketchupchipsmeet
Ja, maar als het paintballen wordt zie ik er toch vanaf, Of ga gewoon mee voor het nadrinken en kletsen. ZElf ga ik niet actief meedoen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel tof dat jij ook wil komen
[..]
Ik moet ook schuld bekennen
Nou ja, zolang het niet in mijn gezicht kan komen vind ik het primaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt aan je eigen pijngrens en vanaf de afstand dat er geschoten is
Dat is je eigen keuzequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar als het paintballen wordt zie ik er toch vanaf, Of ga gewoon mee voor het nadrinken en kletsen. ZElf ga ik niet actief meedoen.
Ik wil het ook niet daarom een:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, zolang het niet in mijn gezicht kan komen vind ik het prima
Wie is er zo zielig?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:27 schreef pgrferrari het volgende:
Zeuren omdat je niet in beweging wil komen
Ik moet poepen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:30 schreef Stuart het volgende:
Ik ga over een kwartiertje even de deur uit
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet altijd al een nummertje trekken om te komen
en op wat voor een avontuur ga jij dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:30 schreef Stuart het volgende:
Ik ga over een kwartiertje even de deur uit
Dan doe ik met jou meequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar als het paintballen wordt zie ik er toch vanaf, Of ga gewoon mee voor het nadrinken en kletsen. ZElf ga ik niet actief meedoen.
Even naar Sainsbury's (supermarkt) en bedenken wat ik voor eten wil (take away)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
en op wat voor een avontuur ga jij dan?
Ik wil een luchtkussenmeetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan doe ik met jou mee![]()
Kunnen wij lekker genieten van het leedvermaak
Hey Esteequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh ik heb er ook weleens ergens sjiītisch-christelijke moslims bij gehaald hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef RockNijntje het volgende:
'Dit is een anti-semitist' invullen op een proefwerk onder een plaatje van een jood![]()
Die had goed geleerd
Badum tssshhhquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet altijd al een nummertje trekken om te komen
Ook slimquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik heb er ook weleens ergens sjiītisch-christelijke moslims bij gehaald hoorExamenjaar VWO was dat
Heeft er dat eentje gedaan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef RockNijntje het volgende:
'Dit is een anti-semitist' invullen op een proefwerk onder een plaatje van een jood![]()
Die had goed geleerd
Van mij mag jequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaquote:
Hoe kom je er dan bij?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JaaaEn niet eentje
De halve klas volgens mij
Nee joh, veel te druk op dat kussen danquote:
rockyquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef RockNijntje het volgende:
Die had goed geleerd
Jij moet ook nodig instant gerimd worden zekerquote:
Meerdere luchtkussens natuurlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, veel te druk op dat kussen dan
Ja, idd ik zak er zo doorheen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, veel te druk op dat kussen dan
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die mensen die dat ingevuld hadden bedoel je? Geen ideequote:
Neh. Ik ben nog aan het bijkomenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij moet ook nodig instant gerimd worden zeker
Kan ook mits minstens 100 meterquote:
Hmmm. De jaartjes gaan toch tellen zie ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neh. Ik ben nog aan het bijkomen
Ja. Laten we het daar maar op houdenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmmm. De jaartjes gaan toch tellen zie ik
Okeequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Laten we het daar maar op houden
Wéér luchtkussensquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:40 schreef Stuart het volgende:
Eigenlijk wil ik mijn luchtkussen niet met iedereen delen![]()
![]()
Ooooow hij is hier ook zie ik nu!quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ooooow hij is hier ook zie ik nu!![]()
![]()
![]()
Ik was al bangquote:
Bis later Stuquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:47 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is er vandoor. Tot vanavond mensen![]()
Het is al avond.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:47 schreef Stuart het volgende:
Als 'iemand' iets met me afspreekt moet 'ie daar niet op het laatste moment op terugkomenquote:
Ik snap hetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als 'iemand' iets met me afspreekt moet 'ie daar niet op het laatste moment op terugkomen![]()
en nu even eten![]()
Veeeeel liefduh voor PGRquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:47 schreef Stuart het volgende:
Smakelijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als 'iemand' iets met me afspreekt moet 'ie daar niet op het laatste moment op terugkomen![]()
en nu even eten![]()
Waar dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zullen we verder gaan ergens anders?
Fewawwiequote:
Trevquote:
Dat was gewoon een heel slecht accentquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik krijg ook elke keer een andere naam
Okquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat was gewoon een heel slecht accent
Noem het maar zo. Je moet gewoon niet praten onder het pijpen, onthou dat nouquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat was gewoon een heel slecht accent
Levekequote:
Moet je kunnen hoorquote:
Snelle groetjes terugquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:00 schreef crv het volgende:
Halllo
ff snel de Groetjes vanuit Paris Charles de Gaulle
Bossiequote:
Je wil ons gwn jaloers maken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:00 schreef crv het volgende:
Halllo
niks om jaloers te zijnquote:
Waar is huis dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:03 schreef crv het volgende:
[..]
niks om jaloers te zijn![]()
zit te wachten in een overvolle airfrance lounge tot mijn vliegtuig naar huis komt
Hey Crvquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:00 schreef crv het volgende:
Halllo
nabij Basel dat weet je tochquote:
Ja dat leek mij ook ja. Daar ga je toch niet heen VLIEGEN dan?quote:
Wel goed, gisteren in een pas ontdekte groeve geweest, was mega gaaf, heb schedels en botten van diverse dieren mee naar huis kunnen nemenquote:
Dus ik dacht "Misschien bedoeltie een ander huis"quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat leek mij ook ja. Daar ga je toch niet heen VLIEGEN dan?![]()
waarom nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat leek mij ook ja. Daar ga je toch niet heen VLIEGEN dan?![]()
Omdat de trein mega snel daar is (dacht ik.. pa ging altijd met de trein vanuit Maastricht naar Basel)quote:
zit je nou met jezelf te lullenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus ik dacht "Misschien bedoeltie een ander huis"
Dat is zeker tofquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wel goed, gisteren in een pas ontdekte groeve geweest, was mega gaaf, heb schedels en botten van diverse dieren mee naar huis kunnen nemen
3,5 uur met de thalys klopt, maar aangezien deze vlucht voor deze keer handiger was en goedkoper....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omdat de trein mega snel daar is (dacht ik.. pa ging altijd met de trein vanuit Maastricht naar Basel)
jij verzamelt dode dieren ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wel goed, gisteren in een pas ontdekte groeve geweest, was mega gaaf, heb schedels en botten van diverse dieren mee naar huis kunnen nemen
En hoe lang zit je dan op beide vliegvelden vast plus hoe lang vlieg je erop?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:10 schreef crv het volgende:
[..]
3,5 uur met de thalys klopt, maar aangezien deze vlucht voor deze keer handiger was en goedkoper....
heen, max 1 uur en 45 minuten vliegen en voorang ivm met mijn poot,quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe lang zit je dan op beide vliegvelden vast plus hoe lang vlieg je erop?
Nu welquote:
Er lagen echt veel dingen, best kewlquote:
Oh ja ik ben ook vet gehandicapt trouwensquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:13 schreef crv het volgende:
[..]
heen, max 1 uur en 45 minuten vliegen en voorang ivm met mijn poot,
Assistence geregeld op CdG, perfect overal voorang![]()
![]()
ik heb ze dan liever nog met het vlees eromheen goed bereid op mijn bordquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nu wel
[..]
Er lagen echt veel dingen, best kewl
Komplete schedels met de tandjes er nog in..
En ik heb dan weer liever ALLEEN het vleesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:14 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb ze dan liever nog met het vlees eromheen goed bereid op mijn bord
geestleijk telt nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik ben ook vet gehandicapt trouwens
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:14 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb ze dan liever nog met het vlees eromheen goed bereid op mijn bord
mompelt iets over spareribs of gegrild kippetjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik heb dan weer liever ALLEEN het vlees
lust je geen spareribs of kippenpootje?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik heb dan weer liever ALLEEN het vlees
dat dus, langzame pc hierquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:15 schreef crv het volgende:
[..]
mompelt iets over spareribs of gegrild kippetje
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lust je geen spareribs of kippenpootje?
GMTAquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:15 schreef crv het volgende:
[..]
mompelt iets over spareribs of gegrild kippetje
Zeker tof, weet je ook van welke dieren?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nu wel
[..]
Er lagen echt veel dingen, best kewl
Komplete schedels met de tandjes er nog in..
Lusten wel. Kluiven no waiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lust je geen spareribs of kippenpootje?
jeetje flash, der is meer als magnetronmaaltijden en hamurgers hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lusten wel. Kluiven no wai
Gewoon disassemblen met mes en vork.
quote:
Vermoedelijk onderdelen van: paard, konijn, ratje en hele rare ruggewervels met uitsteeksels erop die mij zelfs het idee geven dat het een of ander prehistorisch beest moet zijn geweest, maar dat moet nog uitwijzen na schoonmakenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker tof, weet je ook van welke dieren?
Nou? Ontken ik dat dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:18 schreef crv het volgende:
[..]
jeetje flash, der is meer als magnetronmaaltijden en hamurgers hoor
Ik wil op zich wel er eens foto's van zienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Vermoedelijk onderdelen van: paard, konijn, ratje en hele rare ruggewervels met uitsteeksels erop die mij zelfs het idee geven dat het een of ander prehistorisch beest moet zijn geweest, maar dat moet nog uitwijzen na schoonmaken
Gezien de omstandigheden daar nu lijkt me dat ook geen slecht ideequote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:20 schreef crv het volgende:
Hadden vandaag dus meeting in Parijs office, begint mijn "baas" over Nearshor" (dat is dus werk op een lokatie brrengen in een nabij goedkoop labour land.
Heeft ie het over Egypte![]()
Die hebben we maar even op de lange termijn gezet
ik houd ook niet echt van kluiven, bij spareribs accepteer ik het alleen maar omdat het zo lekker isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou? Ontken ik dat dan?Ik kluif gewoon niet. Dat heeft niks met magnetronmaaltijden te maken
Na schoonmaak zal ik ze zeker fotograferenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil op zich wel er eens foto's van zien
Ik ga nu even kijkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik houd ook niet echt van kluiven, bij spareribs accepteer ik het alleen maar omdat het zo lekker is
[..]
Trouwens mn nieuwe pics gezien in mn fobo?
gemaakt in een zeer instabiele en gevaarlijke (en uiterst verboden) groeve
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
spareribs heb ik nog nooit gegeten trouwens
Nou en. Buiten de deur neuken mag ook nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:21 schreef Ladylike het volgende:
Trouwens mn nieuwe pics gezien in mn fobo?
gemaakt in een zeer instabiele en gevaarlijke (en uiterst verboden) groeve
Mits mals, makkelijk te kluiven en heerlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
spareribs heb ik nog nooit gegeten trouwens
Er zijn nou eenmaal geen magnetron spareribs, dus jah, dan houdt het op hequote:
welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn nou eenmaal geen magnetron spareribs, dus jah, dan houdt het op he
Trevquote:
Daar zetten ze je iig niet voor vastquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en. Buiten de deur neuken mag ook niet
Heb er vet veel nu op mn laptop (niet bij me, zit op pc van iemand anders)quote:
Hey LLquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daar zetten ze je iig niet voor vast
Hey Enfer
Nice, vind hij zeker niet zo leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb er vet veel nu op mn laptop (niet bij me, zit op pc van iemand anders)
Gisteren iig weer eentje op mn lijstje kunnen wegstrepen (en lig nu 1 groeve voor op mn vent)
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:25 schreef Myraela het volgende:
Waarom krijg ik nu ik al werk heb ineens allemaal bedrijven die me terug bellen.Nu wil kpn me op gesprek en een ander callcenter heeft ook een functie voor me. Faalhazen.
Nah valt wel mee, hij heeft er 1 bezocht die ik morgen wrs ff ga bezoeken (dan lig ik er dus 2 voor op hemquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nice, vind hij zeker niet zo leuk
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh LL had je al gehoord dat Fha gaat trouwen?
Hey Wokquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:29 schreef wel.o.k het volgende:
Amai, dat zal toch zeker niet![]()
geene internet op den kamer
Zit je ergens in de rimboe of zo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:29 schreef wel.o.k het volgende:
Amai, dat zal toch zeker niet![]()
geene internet op den kamer
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
We wisselen dienstquote:
Hoiiquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaEn alles ging mis want ze was kei nerveus en net op het knie-moment ging der moeder bellen en alles en emo en zo
![]()
![]()
KjoehoetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
jaquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zit je ergens in de rimboe of zo?
Gisteren zei nog iemand: als ik belgie in rijd dan denk ik altijd dat ik van de wereld af donder
Jfquote:
Dat dusquote:
zal ie wel illegaal doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stom zeg, via hoe internet je nu dan?
Werk zequote:
maakt dat uitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stom zeg, via hoe internet je nu dan?
quote:
Trek zequote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:44 schreef crv het volgende:
ik ga langzaam opruimen tot ooit ergens weer
Doeiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:44 schreef crv het volgende:
volgens mij was dat hotlink-varken niet de bedoelingquote:
Bis Laterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:44 schreef crv het volgende:
Neukhondenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens mij was dat hotlink-varken niet de bedoeling
dies leukquote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Dat zijn jij en ik eigenlijk dus he
ik ben dequote:
quote:
Ik heb het geprobeerdquote:Geen resultaten gevonden voor "kale schrompelige neuk smiley".
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maakt dat uit
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
moeten ze maar geen web encryptie gebruiken
whehehehequote:
Wie zou dat nou willen doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
de kat is ziek![]()
ik hoop maar dat ze hem niet hebben geprobeerd hem te vergiftigen
Onze is niet meer terug thuis gekomenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
de kat is ziek![]()
ik hoop maar dat ze hem niet hebben geprobeerd hem te vergiftigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ll vertelde hetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Onze is niet meer terug thuis gekomen
een kattenhaterquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:57 schreef Barretje80 het volgende:
Net terug uit gorinchem, ziekenhuishad een aanrijding gehad..
uiteindelijk een gekneusde borstbeen..
arme man..Hey BarretjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is zeker
* Trevland geeft je eenen een
![]()
arme man..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar verder is het wel goed met hem ?
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
arme man..Kus en knuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
dat dacht ik ook dus netquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
matige berichten, kattenhouders en nurse Barretje
Heeft hij pijnstillers?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:59 schreef Barretje80 het volgende:
Verder doet ie het prima
zal zondag nog wel "leuk" worden..
2e dag spierpijn
en hopen dat zijn ribben niet gekneusd zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:59 schreef Barretje80 het volgende:
Verder doet ie het prima
zal zondag nog wel "leuk" worden..
2e dag spierpijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |