Nergens. Is voor de spelletjesmeetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waar ga je nu treinstations spotten?
Zover is dat toch niet van waar jij woont?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nergens. Is voor de spelletjesmeet
Mwa de klachten die ik heb en waarvan je wellicht wel van op de hoogte bent, gezien je TAL-verleden. willen niet echt afnemen.quote:
OKee, leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nergens. Is voor de spelletjesmeet
De meet hierna, waar de rest die ook niet aan de beurt is geweest of kon komen er ook bij kan zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, leuk
Wanneer nodigen ze mij een keer uit voor een meet![]()
Als er nou in Mei een meet is kom ik wel een apart week naar NL daarvoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, leuk
Wanneer nodigen ze mij een keer uit voor een meet![]()
Te ver lopen als het laat wordtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zover is dat toch niet van waar jij woont?
Hou jij van paintball of wil je dat een keertje doen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als er nou in Mei een meet is kom ik wel een apart week naar NL daarvoor
jij begint vroegquote:
Nog nooit gedaan. Lijkt me wel een keer leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hou jij van paintball of wil je dat een keertje doen?
Je kunt niet vroeg genoeg beginnenquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen
Het lijkt mij namelijk wel een keertje tof omdat met de kcs te doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan. Lijkt me wel een keer leuk
Ik doe wel mee hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het lijkt mij namelijk wel een keertje tof omdat met de kcs te doen
Keurig op tijd gereden... de enige 5 minuten vertraging die ik vanmiddag opliep, kwam doordat ik geen zin had om hard te fietsen, en dus lekker rustig aan heb gedaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
WB DM
Heeft de NS nog eer behaalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |