Neh. Ik ben nog aan het bijkomenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij moet ook nodig instant gerimd worden zeker
Kan ook mits minstens 100 meterquote:
Hmmm. De jaartjes gaan toch tellen zie ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neh. Ik ben nog aan het bijkomen
Ja. Laten we het daar maar op houdenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmmm. De jaartjes gaan toch tellen zie ik
Okeequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Laten we het daar maar op houden
Wéér luchtkussensquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:40 schreef Stuart het volgende:
Eigenlijk wil ik mijn luchtkussen niet met iedereen delen![]()
![]()
Ooooow hij is hier ook zie ik nu!quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ooooow hij is hier ook zie ik nu!![]()
![]()
![]()
Ik was al bangquote:
Bis later Stuquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:47 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is er vandoor. Tot vanavond mensen![]()
Het is al avond.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:47 schreef Stuart het volgende:
Als 'iemand' iets met me afspreekt moet 'ie daar niet op het laatste moment op terugkomenquote:
Ik snap hetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als 'iemand' iets met me afspreekt moet 'ie daar niet op het laatste moment op terugkomen![]()
en nu even eten![]()
Veeeeel liefduh voor PGRquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:47 schreef Stuart het volgende:
Smakelijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als 'iemand' iets met me afspreekt moet 'ie daar niet op het laatste moment op terugkomen![]()
en nu even eten![]()
Waar dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zullen we verder gaan ergens anders?
Fewawwiequote:
Trevquote:
Dat was gewoon een heel slecht accentquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik krijg ook elke keer een andere naam
Okquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat was gewoon een heel slecht accent
Noem het maar zo. Je moet gewoon niet praten onder het pijpen, onthou dat nouquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat was gewoon een heel slecht accent
Levekequote:
Moet je kunnen hoorquote:
Snelle groetjes terugquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:00 schreef crv het volgende:
Halllo
ff snel de Groetjes vanuit Paris Charles de Gaulle
Bossiequote:
Je wil ons gwn jaloers maken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:00 schreef crv het volgende:
Halllo
niks om jaloers te zijnquote:
Waar is huis dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:03 schreef crv het volgende:
[..]
niks om jaloers te zijn![]()
zit te wachten in een overvolle airfrance lounge tot mijn vliegtuig naar huis komt
Hey Crvquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:00 schreef crv het volgende:
Halllo
nabij Basel dat weet je tochquote:
Ja dat leek mij ook ja. Daar ga je toch niet heen VLIEGEN dan?quote:
Wel goed, gisteren in een pas ontdekte groeve geweest, was mega gaaf, heb schedels en botten van diverse dieren mee naar huis kunnen nemenquote:
Dus ik dacht "Misschien bedoeltie een ander huis"quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat leek mij ook ja. Daar ga je toch niet heen VLIEGEN dan?![]()
waarom nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat leek mij ook ja. Daar ga je toch niet heen VLIEGEN dan?![]()
Omdat de trein mega snel daar is (dacht ik.. pa ging altijd met de trein vanuit Maastricht naar Basel)quote:
zit je nou met jezelf te lullenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus ik dacht "Misschien bedoeltie een ander huis"
Dat is zeker tofquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wel goed, gisteren in een pas ontdekte groeve geweest, was mega gaaf, heb schedels en botten van diverse dieren mee naar huis kunnen nemen
3,5 uur met de thalys klopt, maar aangezien deze vlucht voor deze keer handiger was en goedkoper....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omdat de trein mega snel daar is (dacht ik.. pa ging altijd met de trein vanuit Maastricht naar Basel)
jij verzamelt dode dieren ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wel goed, gisteren in een pas ontdekte groeve geweest, was mega gaaf, heb schedels en botten van diverse dieren mee naar huis kunnen nemen
En hoe lang zit je dan op beide vliegvelden vast plus hoe lang vlieg je erop?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:10 schreef crv het volgende:
[..]
3,5 uur met de thalys klopt, maar aangezien deze vlucht voor deze keer handiger was en goedkoper....
heen, max 1 uur en 45 minuten vliegen en voorang ivm met mijn poot,quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe lang zit je dan op beide vliegvelden vast plus hoe lang vlieg je erop?
Nu welquote:
Er lagen echt veel dingen, best kewlquote:
Oh ja ik ben ook vet gehandicapt trouwensquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:13 schreef crv het volgende:
[..]
heen, max 1 uur en 45 minuten vliegen en voorang ivm met mijn poot,
Assistence geregeld op CdG, perfect overal voorang![]()
![]()
ik heb ze dan liever nog met het vlees eromheen goed bereid op mijn bordquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nu wel
[..]
Er lagen echt veel dingen, best kewl
Komplete schedels met de tandjes er nog in..
En ik heb dan weer liever ALLEEN het vleesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:14 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb ze dan liever nog met het vlees eromheen goed bereid op mijn bord
geestleijk telt nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik ben ook vet gehandicapt trouwens
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:14 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb ze dan liever nog met het vlees eromheen goed bereid op mijn bord
mompelt iets over spareribs of gegrild kippetjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik heb dan weer liever ALLEEN het vlees
lust je geen spareribs of kippenpootje?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik heb dan weer liever ALLEEN het vlees
dat dus, langzame pc hierquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:15 schreef crv het volgende:
[..]
mompelt iets over spareribs of gegrild kippetje
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lust je geen spareribs of kippenpootje?
GMTAquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:15 schreef crv het volgende:
[..]
mompelt iets over spareribs of gegrild kippetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |